با بهترین محصولات بهداشتی ویکتوریا سکرت آشنا شویم

۲۰ محصول عطر، بادی اسپلش و لوسیون ویکتوریا سکرت

با بهترین محصولات بهداشتی ویکتوریا سکرت آشنا شویم

ویکتوریا سکرت یکی از معروف ترین برندها در حوزه طراحی و تولید لباس زنانه بوده که به واسطه فشن شوهای فصلی و سالانه که با حضور برترین سوپر مدل های جهان صورت می گیرد، معروفیت جهانی دارد.

فرشتگان ویکتوریا سکرت (Victoria’s Secret Angels) امروزه در فهرست شناخته شده ترین مانکن های دنیای مد و لباس بانوان بوده و رقابت زیادی میان عاشقان مدلینگ برای ورود به حضور در جمع فرشتگان ویکتوریا سیکرت وجود دارد.

امروزه ۱۸ انجل این برند از آدریانا لیما تا میراندا کر، در فهرست پر درآمد ترین مدل ها و شناخته شده ترین مانکن ها در اینستاگرام به شمار می روند که درآمد دیجیتالی شگفت انگیزی را برایشان در فضای مجازی نیز به ارمغان آورده است و میتوان این سوپر مدل ها را همردیف برترین فشن بلاگرهای جهان مثل کیارا فراگنی ایتالیایی دانست.

حتما بخوانید: دیدار با کیارا فراگنی: برترین فشن  بلاگر و مدل معروف اینستاگرام

ویکتوریا سکرت در حوزه محصولات آرایش و بهداشتی نیز از ۲ دهه اخیر فعالیت های زیادی در لابراتورهای تحقیقاتی و بازاریابی خود انجام داده است و تا کنون بیش از ۳۰ محصول در عرصه عطر زنانه ویکتوریا سکرت، لوسیون ویکتوریا سکرت و همچنین بادی اسپلش در دستور کار قرار داده و با فرمولاسیون و کیفیت های گوناگون که با تایید استانداردهای جهانی نیز  همراه شده، حضور فعال خود را در عرضه فشن  بانوان حفظ کرده است.

گزارش امروز روزیاتو شما را با ۲۰محصول پرطرفدار ویکتوریا سکرت آشنا می کند. با ما همراه باشید.

بادی اسپلش های ویکتوریا سکرت

بادی اسپلش پیور سداکشن اسپلش ویکتوریا سیکرت

محصولی که در بالا مشاهده میکنید، Victorias Secret Pure Seduction Splash body splash نام دارد. رایحه گل فرزیا داشته و خنک بوده و برای بانوان در طول شبانه روز توصیه می شود. عملکرد افشانه ای آن باعث استفاده آسان آن شده و برای رفع خشکی های پوست به خصوص برای بانوان در مناطق خشک مناسب خواهد بود. خاصیت هیدراته داشته و ماندگاری متوسطی از آن گزارش شده است.

ویکتوریا سکرت
بادی اسپلش ویکتوریا سیکرت لوسیوس کیسز

این بادی اسپلش ویکتوریا سکرت که Victorias Secret Luscious Kisses Body Splash نام دارد از رایحه پرتقالی و نارگیلی برخوردار بوده و برای استفاده روزانه و شبانه بانوان مشکل پسند توصیه می شود.

بادی اسپلش سیکرت اسکیپ ویکتوریا سیکرت

این محصول بادی اسپلیش ویکتوریا سکرت Victorias Secret Secret Escape body splash نام دارد حالت مایع داشته و رایحه نارگیل و وانیل را تداعی می کند. عملکرد افشانه ای داشته و برای استفاده بانوان در طول شبانه روز توصیه می شود و برای رفع خشکی پوست توصیه می شود.

بادی اسپلش پیور دی دریم ویکتوریا سیکرت

محصول Victorias Secret Pure Daydream body splash از دیگر محصولات پر فروش ویکتوریا سکرت است که از رایحه گل ها ساخته شده و رایحه مشک دارد و برای  تسکین پوست و رفع خشکی توصیه می شود.

بادی اسپلش پیشن استراک ویکتوریا سیکرت

این محصول که Victorias Secret Passion Struck body splash نام دارد، از رایحه گل رز، گل یاسمن و گل سویت پیا سود می برد و برای رفع خشکی پوست و هیدراته شدن پوست بانوان مشکل پسند انتخاب خوبی خواهد بود.

بادی اسپلش میست تمپتیشن ویکتوریا سیکرت

این محصول که Victorias Secret Temptation Fragrance Mist نام دارد، لوسیون بدن بوده و نمای طبیعی روی پوست ایجاد میکند و خاصیت ضد آفتاب و ضد آب و هم چنین ویتامینه ندارد.

بادی اسپلش منگو تمپتیشن ویکتوریا سیکرت

محصول Victorias Secret Mango Temptation body splash نام دارد و نمای طبیعی روی پوست ایجادمیکند و رایحه میوه در طراحی فرمولاسیون آن به کار رفته و با عملکرد افشانه ای برای رفع خشکی پوست و تسکین آن مطلوب است.

Victorias Secret Sheer Love Crush body splash

این محصول که بادی اسپلش شییر لاو ویکتوریا سیکرت نامیده می شود، حالت مایع داشته و نمای طبیعی به پوست می دهد و از رایحه گل لیلیلوم ساخته شده است و مناسب استفاده بانوان در طول شبانه روز خواهد بود.

بادی اسپلش سکرت کراش ویکتوریا سکرت

محصول  Victorias Secret Secret Crush body splash رایحه گلی با نمای طبیعی داشته و برای استفاده بانوان در طول شبانه روز توصیه می شود و برای رفع خشک پوست مناسب خواهد بود.

بادی اسپلش استرابری اند شامپین ویکتوریا سیکرت

برای افرادی که علاقمند به رایحه انگور و توت فرنگی هستند، این محصول ویکتوریا سکرت با فرمولاسیون بابونه، برای دریافت حس شادابی و طراوت پوست توصیه می شود.

بادی اسپلش پیور سداکشن ویکتوریا سیکرت

این محصول Victorias Secret Pure Seduction body splash دارای رایحه گلی و میوه ای بوده و سرشار از عطر آلو قرمز و گل فرزیا می باشد که برای تسکین پوست توصیه می شود.

عطرهای ویکتوریا سکرت

عطر زنانه ویکتوریا سکرت بامبشل این بلوم

از معروف ترین و پر فروش ترین عطرهای ویکتوریا سکرت  میتوان به BOMBSHELL IN BLOOM  اشاره کرد که در سال ۲۰۱۴ میلادی روانه بازار شد و از رایحه گلی با ماندگاری متوسط برخوردار است.

عطر زنانه ویکتوریا سیکرت لاو اسپل

این عطر از سری ساخت vs fantasies بوده و رایحه گلی و میوه ای و خنک دارد که گزینه مطلوبی برای روزهای گرم سال بانوان مشکل پسند است. رایحه پایانی این عطر هلو بوده و ماندگاری متوسطی از آن گزارش گردید.

عطر زنانه ویکتوریا سیکرت سیکرت چارم

این عطر با رایحه گلی و میوه ای تولید شده و رایحه ابتدایی آن را گل یاس تشکیل می دهد که پس از مدتی با ترکیب نت های خوشبو و شیکی از پیج امید الدوله و گل بابونه جایگزین می شود. ماندگاری عطر ضعیف است و قیمت کمتری به نسبت موارد بالا دارد.

عطر زنانه ویکتوریا سیکرت پیور سداکشن

این محصول با غلظت اسانس eau de toilette با رایحه گلی و میوه ای شیرین عرضه شده که گزینه خوبی برای روزهای سرد نیمه دوم سال بانوان مشکل پسند است. رایحه ابتدایی آن نت عالی از گل فرزیا بوده که پس از مدتی با رایحه ای از آلو سیاه جایگزین می شود. برای کسانی که با نت پایانی بابونه مشکلی ندارند، این عطر با ماندگاری متوسط توصیه می شود.

Victorias Secret Bombshell Forever

Victorias Secret Bombshell Forever

بامبشل فوراور در واقع عطری با ماندگاری بالا است که در سال ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد و ادو پرفیومی چوبی با نت خکی و شیک است که برای استفاده روزانه توصیه می شود.

Victorias Secret Little Thing

Victorias Secret Little Thing

لیتل تینگ ویکتوریا سکرت در واقع ادوپرفیومی با رایحه گلی و میوه ای با نت های خنک است و برای روزهای گرم نیمه اول سال توصیه می شود. ماندگاری متوسطی داشته و در سال ۲۰۰۶ میلادی روانه بازار گردید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود