بیهوش شدن دیگو مارادونا در ورزشگاه بعد از برد دراماتیک آرژانتین برابر نیجریه

بیهوش شدن دیگو مارادونا در ورزشگاه بعد از برد دراماتیک آرژانتین برابر نیجریه

بر اساس گزارش ها، دیگو مارادونا پس از پیروزی سخت و دراماتیک تیم آرژانتین برابر نیجریه و رهایی از فاجعه حذف شدن در دور گروهی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیهوش شده و به بیمارستان منتقل گردیده است. در تصاویری که از این اسطوره ۵۷ ساله دنیای فوتبال منتشر شده و پس از پایان بازی، اطرافیانش او را از روی صندلی بلند می کنند که کاملاً نشان می دهد هیجان و تحرکات او در طول بازی تاثیری منفی بر روی سلامت او داشته تا این که در نهایت وی در داخل استادیون سنت پترزبورگ بیهوش می شود. کادر پزشکی روسی حاضر در بیمارستان بلافاصله درمان های اولیه اورژانسی را روی او انجام داده و به گفته چند رسانه آرژانتینی، مارادونا بلافاصله برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شده است.

دیگو مارادونا

اما بر اساس یک منبع خبری نزدیک به ایندیپندنت، مارادونا ادعا کرده که در همان استادیوم اوضاع او کاملاً بهبود یافته و خبرهای مبنی بر انتقال او به بیمارستان کذب بوده است. دیگو مارادونا که در سال ۱۹۸۶ همراه با آرژانتین قهرمان مسابقات جام جهانی شد روز چهارشنبه (امروز) با یک جت شخصی از سنت پترزبورگ به مسکو رفت. قبل از این حادثه نیز تصاویر متعددی از خوشحالی عجیب و غریب مارادونا پس از زدن گل پیروزی تیمش توسط مارکوس روخو منتشر شد که با حرکات متفاوت مارادونا و حتی حرکاتی زننده همراه بود.

دیگو مارادونا

در تصاویری که دوربین های تلویزیونی پس از لرزیدن تور دروازه نیجریه برای بار دوم پخش کردند، مارادونا دستهایش را بالا گرفته و دو انگشت میانی اش را به نشانه بی احترامی بالا می برد. گری لینه کر که مجری یک برنامه پربیننده ورزشی در بریتانیاست و این روزها به طور ویژه و همراه با مهمانانش به بررسی مسابقات به طور زنده می پردازد با دیدن این صحنه چنین گفت:” مارادونا در حال جشن گرفتن. به نظرم به خاطر روش متفاوتش در جشن گرفتن به تیتر روزنامه ها تبدیل شود، از این می ترسم که به نماد تمسخر عامه تبدیل شود. او با این سبک شادی کردن خود را سبک می کند. همه می دانیم که او خوشحال است اما این سبک واکنش نشان دادن… واقعا، دیگو؟”.

دیگو مارادونا

ریو فردیناند، مدافع سرشناس سابق تیم ملی انگلیس که از مهمانان و کارشناسان همیشگی برنامه گری لینه کر است نیز از حرکت مارادونا انتقاد می کند و چنین می گوید:” دروه حرفه ای او به عنوان یک بازیکن فوتبال در بهترین شرایط ممکن قرار داشت. متاسفانه لحظاتی مانند این پدید می آید که دیدن آن ها خوشایند نیست و شأن او را پایین می آورد”. این اولین باری نیست که مارادونا برای حرکات عجب و غریبش در طول مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خبرساز می شود.

دیگو مارادونا

دیگو مارادونا

یک خبرنگار تلویزیونی نیز پس از تساوی یک بر یک آرژانتین برابر ایسلند در هفته گذشته، ادعا کرده بود که دیگو مارادونا حرکات نژادپرستانه ای از خود نشان داده است. ژاک اوتلی، خبرنگار تلویزیونی شبکه ITV در حساب توئیتری خود در اینباره چنین می گوید:” مارادونا دیگر دوست داشتنی نیست. برخی از طرفداران کره جنوبی فریاد می زدند دیگو، دیگو. و او با یک لبخند، یک بوسه و پرت کردن آن به آن ها پاسخ داد. سپس در یک حرکت واضح نژادپرستانه، با دست های خود گوشه چشمهایش را کشید. همه ما که شاهد این صحنه بودیم شوکه شدیم”.

دیگو مارادونا

دیگو مارادونا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است که یک تنه آرژانتین را در جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک به قهرمانی جام رساند و البته با گل معروف به «دست خدا» ی خود در مقابل انگلیس که با دستش به ثمر رساند. وی در ۴ جام جهانی حضور داشت.

دیگو مارادونا

گشت و گذاری در زندگی خصوصی اسطوره فوتبال آرژانتین، دیه گو آرماندو مارادونا

لیونل مسی پولهایش را صرف چه تفریحات و تجملاتی می کند؟

گشتی در زندگی خصوصی مسی

منبع: independent
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود