میلیاردرها و سلبریتی های ثروتمند جهان هر ساعت چقدر پول درمی آورند؟

میلیاردرها و سلبریتی های ثروتمند جهان هر ساعت چقدر پول درمی آورند؟

وقتی که پای پول به میان می آید برخی از آن و رقابت برای بدست آوردن آن بی نیاز هستند. از تاجر گرفته تا غول های حوزه تکنولوژی و از سلبریتی ها تا ورزشکاران، می خواهیم نگاهی به میزان درآمد ۱۶ نفر از ثروتمندان آمریکا بیندازیم و محاسبه کنیم که هر کدام از آن ها در مدت یک ساعت چه میزان درآمد دارد. نتایج این بررسی بسیار جالب و باورنکردنی است. برای محاسبه درآمد یک ساعته این افراد ثروتمند، از معتبرترین منابع مربوط به درآمدهای سالانه و اطلاعات مربوط به ثروت خالص این افراد بر اساس برآوردهای مجله فوربس استفاده کرده ایم.

billionaires and celebrities

برای میلیاردرهایی که در این فهرست قرار دارند، تفاوت هایی بین ثروت خالص آن ها در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ وجود داشت که هر دو در فهرست های ارایه شده توسط مجله فوربس در مورد ثروتمندترین مردان و زنان جهان آمده اند و بدین ترتیب از این اعداد و ارقام برای بدست آوردن میزان درآمد سالیانه آن ها استفاده کرده ایم. برای سلبریتی های حوزه موسیقی، فیلم و رسانه، درآمدها از طریق لیست مجله فوربس از سلبریتی هایی که بیشترین دستمزدها را در سال ۲۰۱۸ داشته اند تخمین زده شده است. در نهایت تمامی درآمدهای سالانه را بر عدد ۸.۷۶۰، تعداد ساعت های یک سال کامل، تقسیم کرده ایم تا درآمد هر کدام از آن ها در عرض یک ساعت بدست آید.

جف بزوس، مارک زاکربرگ و آلیس والتون همگی ساعتی بیش از ۱ میلیون دلار درآمد دارند که از درآمدهای سالانه بسیار گزافشان ناشی می شود. بزوس در این رتبه بندی در رتبه اول قرار داشته و هر ساعت رقم خیره کننده ۴.۴۷۴.۸۸۵ میلیون دلار درآمد دارد. برای درک بزرگی این عدد باید بدانید که میانگین دستمزد سالانه هر یک از کارمندان کمپانی آمازون۲۸.۴۶۶ دلار است. شش نفر دیگر صدر این فهرست همگی در هر ساعت درآمدی ۶ رقمی دارند؛ از وارن بافت با ۹۵۸.۹۰۴ دلار درآمد در هر ساعت تا مگ وایتمن، مدیر عامل سابق کمپانی هولت پکارد با ۱۰۲.۷۳۹ دلار برای هر ساعت. لری پیج از کمپانی گوگل نیز در میانه این فهرست قرار گرفته و ساعتی ۹۲۴.۵۶۷ دلار بر ثروت او افزوده می شود.

درآمد میلیاردرهای جهان

در میان تمامی سلبریتی هایی که در این فهرست قرار می گیرند، جرج کلونی بیشترین درآمد را داشته و با ساعتی ۲۷.۲۸۳ دلار درآمد در صدر فهرست ثروتمندترین سلبریتی های جهان قرار می گیرد. جای تعجب ندارد زیرا در فهرست فوربس از پردرآمدترین سلبریتی های سال ۲۰۱۸ او با اختلافی فاحش در رتبه اول قرار گرفته است. کایلی جنر که جوان ترین شخص در میان فهرست ثروتمندترین زنان آمریکایی خود ساخته  مجله فوربس در سال ۲۰۱۸ محسوب می شود فاصله زیادی از جرج کلونی نداشته و با درآمد ساعتی ۱۹.۰۰۶ دلار در رتبه دوم این فهرست قرار گرفته است.

درآمد سلبریتی ها

بدین ترتیب وی برای رسیدن به متوسط درآمد ساعتی در ایالات متحده که ۴۵.۵۵۲ دلار ماه است تنها دو ساعت و ۳۸ دقیقه زمان لازم دارد. دواین راک جانسون نیز با درآمد ساعتی ۱۴.۱۵۵ دلار در رتبه سوم جای گرفته است. الن دجنرس، لبرون جیمز، تیلور سویفت و بیانسه نیز تنها سلبریتی های این فهرست هستند که هر ساعت درآمدی ۴ رقمی دارند اما همین عدد نیز از درآمد ماهانه بسیاری از ماها بیشتر است. سه نفر بعد از کلونی و جنر و جانسون بین ۹.۰۰۰ تا ۱۰.۰۰۰ دلار در هر ساعت درآمد کسب می کنند و بیانسه نیز با درآمد ساعتی ۶.۸۴۹ دلار در رتبه آخر هفت نفر اول فهرست قرار گرفته است.

پردرآمدترین بازیگران سینما در سال ۲۰۱۸: جرج کلونی در صدر بدون بازی در فیلم

هدی کتان؛ چهره یک امپراطوری میلیارد دلاری در دنیای فشن و زیبایی زنان عرب

خاندان سلطنتی بریتانیا از کجا و چقدر کسب درآمد می کند؟

درآمد قابل توجه و باورنکردنی دواین «راک» جانسون از دنیای بازیگری در سال ۲۰۱۸

منبع: businessinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود