با برترین برندهای لوکس جهان آشنا شوید؛ از لوئی ویتون تا پرادا

با برترین برندهای لوکس جهان آشنا شوید؛ از لوئی ویتون تا پرادا

برندهای لوکس جهان هر سال رشد بیشتری می‌کنند و موقعیتشان نسبت به هم تغییر می‌کند. اما برندی همچون لویی ویتون همیشه محبوب و در صدر بوده و کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که به مارک‌های گران‌قیمت علاقه داشته باشد و لویی ویتون را نشناسد.

اما در کنار این برند فرانسوی نام‌های آشنای دیگر نیز وجود دارد که هر سال با مدهای بسیار شیک و خاص خود دل مشتریان همیشگی‌شان را می‌برند و سعی می‌کنند تا افراد بیشتری در سراسر جهان به طرفداران وفادارشان تبدیل شوند.

از عطرهای بسیار خوش‌بوی هرمس گرفته تا کیف‌های زیبای پرادا، ما در این مطلب برترین برندهای لوکس جهان را برشمرده‌ایم. برای آشنایی با این کمپانی‌ها در ادامه همراهمان باشید.

۱- لوئی ویتون (Louis Vuitton)

برترین برندهای لوکس جهان
برند کالاهای چرمی و پوشاک لوکس فرانسوی که در حال حاضر بخش اصلی کمپانی فرانسوی LVMH است، در سال ۱۸۵۴ میلادی به عنوان تولید کننده کیف و چمدان تاسیس شد. این کمپانی، بیشتر برای کیف های دستی چرمی شهرت دارد و طراح اصلی آن نیز مارک جیکوب است.

محصولات چرمی زیبایی که همگی به لوگوی LV مزین هستند از جمله اقلامی است که در کمد لباس هر خانم شیک‌پوشی باید پیدا شد.

دایره محصولات لویی ویتون بسیار گسترده است و از اکسسوری‌های متنوع گرفته تا کفش، ساعت، زیورآلات و حتی عینک آفتابی را شامل می‌شود. این برند در سال ۲۰۱۳ میلادی به عنوان ارزشمندترین برند لوکس جهان از طرف مجله فوربس انتخاب و معرفی شد.

با اکسسوری‌ها و کیف‌های لویی ویتون شیک بودن را با تمام وجود حس خواهید کرد.

۲- گوچی (Gucci)

برترین برندهای لوکس جهان
گوچیو گوچی نخستین فروشگاه کالاهای چرمی خود را در سال ۱۹۰۶ میلادی در فورانس ایتالیا افتتاح کرد. یک قرن بعد، لوگوی این کمپانی به محصولات لاکچری در دنیا تبدیل شد. گوچی در سال ۱۹۲۰ میلادی، کیف های چرمی به سوارکارها می فروخت و اکنون یکی از بهترین برندهای کیف در دنیا به شمار می رود.

زندگی لوکس و شیک بدون حضور یک جفت کفش گوچی تقریبا بی معناست. این برند ایتالیایی یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین خانه‌های مد در قرن ۲۱ بشمار می‌رود.

با اینکه در حال حاضر گوچی بخش از مجموعه گوچی را تشکیل داده و به کمپانی فرانسوی Kering تعلق دارد اما در کیفت و طراحی‌های شیک آن هیچ تغییری ایجاد نشده و همچنان محصولاتش جزو بهترین‌های دنیای مد بشمار می‌روند.

یک جفت کفش گوچی، کمربند چرمی و کیف‌های دوشی مشهور که با پوست تمساح درست شده‌اند را در کمد هر خانم عاشق مدی می‌توان پیدا کرد؛ البته لازم به یادآوری نیست که خرید از این برندها مخصوص قشر خاصی از جوامع است و همه مردم استطاعت خرید از چنین خانه‌های مد بزرگی را ندارند.

«فریدا جیانانی» در بخش طراحی این شرکت مشغول به کار است و لوگوی دو G قفل شده در یکدیگر را به بزرگ ترین برند پول ساز دنیا تبدیل کرده است.

الکساندر مک‌کوئین که یک طراح مستقل و مطرح در سطح جهانی بود در حال حاضر با مجموعه گوچی همکاری دارد.

۳- فندی (Fendi)

برترین برندهای لوکس جهان
ادواردو و ادله فندی در سال ۱۹۲۵ این کمپانی را به نام خودش تأسیس کرد.

کیف‌های دستی فندی نیز جزو محصولات بسیار محبوب در میان عاشقان مد است. فندی در دنیای فشن نامی آشناست و کیف‌های باگتی (Baguette) و Peekaboo آن نماد این برند بشمار می‌روند.

این شرکت ایتالیایی به‌طور کلی در زمینه طراحی و تولید لباس و کالاهای لوکس فعال است.

۴- دیور (Dior)

برترین برندهای لوکس جهان
طراحان شرکت دیور را در سال ۱۹۴۵ میلادی دیور را تاسیس کردند و خیلی زود به دلیل طرح های متفاوت ژاکت های کمربند دار و دامن های کوتاه، شهرت پیدا کرد.

مد بدون کریستین دیور مفهومی ندارد. این برند فرانسوی تمامی کالاهای لازم برای شیک و تجملاتی بودن را دارد از اکسسوری گرفته تا کفش، زیورآلات، ساعت، وسایل آرایشی، محصولات بهداشت و زیبایی پوست و پوشاک.

دیور مخصوص خانم‌ها نیست و کالاهای مردانه و بچه‌گانه نیز دارد. خانه‌های مد دیور در سراسر جهان نماد لوکس بودن، تجملاتی و خاص بودن هستند.

پس از سهمیه بندی پارچه در طول جنگ جهانی دوم، استفاده زیاد دیور بسیار حیرت آورد و عجیب بود. از سال ۱۹۹۶، طراحی ارشد این برند – جان گالیانو – وظیفه نظارت و طراحی محصولات این کمپانی را به عهده دارد.

۵- شانل (Chanel)

برترین برندهای لوکس جهان
شانل در حال حاضر یکی از لاکچری‌ترین بدندهای مد جهان است.

کوکو شانل نامی است که علاوه بر مد و زیبایی، یادآور آزادی زنان و احیای حقوق آنان نیز هست. شانل سال‌های سال است که دل طرفداران مد و فشن را برده و از عطر شماره ۵ معروف خود گرفته تا شلوارهای ابریشمی و راحت توانسته با محصولات خود به یکی از برندهای لوکس و محبوب تبدیل شود.

برترین برندهای لوکس جهان
این شرکت در سال ۱۹۰۹ میلادی توسط «کوکو (گابریل) شانل» تاسیس شد. کوکو شانل در قرن بیستم، خودش را به عنوان مهم ترین و مشهورترین برند پوشاک بانوان در دنیا به اثبات رساند.

یکی از گران‌قیمت‌ترین محصولات این خانه مد، کیف کلاسیک Diamond Forever است که تعداد انگشت‌شمار در جهان توان خرید آن را دارند.

یکی از بهترین برندهای مد در دنیا، شانل است.  لباس های این برند، زیبا، شیک، راحت و کاربردی هستند. پیراهن و دامن های فاستونی های شانل و ژاکت های آن همچنان در صدر پرفروش ترین پوشاک دنیا رار دارند.

۶- پرادا (Prada)

برترین برندهای لوکس جهان
در سال ۱۹۱۳ میلادی، ماریو پرادا شرکت پرادا را برای تولید و عرضه کالاهای چرمی تاسیس کرد. نوه او میوچیا در سال ۱۹۷۸ میلادی این شرکت را به ارث برد و خط تولید پوشاک را نیز به آن اضافه کرد.

پرادا همیشه در میان ۱۰ برند برتر مد و فشن جهان قرار دارد. لباس‌ها و اکسسوری‌های پرادا همیشه نماد تازگی و طراحی‌های نوین است. کیف‌های پرادا و لباسی همچون Georgette از جمله اقلامی است که هر خانم شیک‌پوشی که تجمل‌گرایی روش زندگی اوست باید حتما در کمد لباس خود داشته باشد.

۷- هرمس (Hermès)

برترین برندهای لوکس جهان
تخصص شرکت هرمس تولید، طراحی و ساخت لوازم چرم، لوازم جانبی، لباس‌های آماده، عطر و کالاهای با کیفیت است.

با شنیدن نام هِرمِس اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد چیست؟ کیف‌های خاص هرمس؟ کیف دستی بسیار شیک Birkin  این برند؟ روسری‌های ابریشمی شیک یا عطرهای فوق‌العاده خوش‌بوی هرمس؟

این برند موفق و سرشناس محصولات فوق‌العاده عالی و ارزشمندی دارد که بسیاری از طرفداران مد دست‌کم یک محصول آن را در خانه خود دارند. عطرها و اکسسوری‌های هرمس در نوع خود بی نظیر هستند و نمونه‌ی آنها را نمی‌توانید در هیچ برند دیگری پیدا کنید.

شرکت فرانسوی تولیدکننده کالاهای لوکس هرمس که بعضا ارمس نیز خوانده می‌شود، در سال ۱۸۳۷ تأسیس شد؛ یعنی قدمتی طولانی در این عرصه دارد.

۸- رالف لورن (Ralph Lauren)

برترین برندهای لوکس جهان

رالف لورن ۶۹ ساله ابتدا یک فروشنده کراوات در بروکز برادِرز بود اما ۴۲ سال پیش شرکت تولید کراوات خود را راه اندازی کرد. در حال حاضر بیش از ۳۵ بوتیک در آمریکا دارد. این شرکت سه مجموعه برای عرضه دارد: پولو که بیشتر پوشاک مردانه است، بلک لیبل که بیشتر برای پوشاک شهری افراد پولدار است و پرپل لیبل که خط تولید تجملاتی است.

۹- بربری (BURBERRY)

برترین برندهای لوکس جهان
گروه بربری در زمینه طراحی، تولید و توزیع پوشاک، لوازم آرایشی، عینک‌های آفتابی، لوازم جانبی، عطر و ترکیبات معطر فعالیت می‌کند.

طراحی‌های خاص بربری و عطرهای شیرین و خوشبوی آن جزو کالاهایی است که بسیاری از دوستداران مد و فشن از آن بهره‌مند می‌شوند. ارزش این برند انگلیسی ۴.۱ میلیارد دلار آمریکاست و همیشه محبوبیت زیادی در سراسر جهان داشته است.

شرکت کالای لوکس و خانه مد بریتانیایی بربری در سال ۱۸۵۶ توسط توماس بربری تأسیس شد.

منبع: theluxauthority ، linkedin
دیجیاتو
بدون نظر

ورود