با «سفر کارت ملی» و مزایای آن آشنا شویم

شرکت سرمایه گذاری سفر کارت ملی، مجری سفر کارت است

با «سفر کارت ملی» و مزایای آن آشنا شویم

سفر کارت ملی یکی از محصولات جدید در صنعت گردشگری ایران است که زیر سازمان میراث فرهنگی فعالیت دارد. این کارت تلاش می‌کند تا تفریح و سرگرمی و گشت و گذار داخلی ایرانیان در روزگار دلار بالای ۱۲ هزار تومان، رونق اندکی یابد.

«سفر کارت ملی»، کارتی است الکترونیکی با قابلیت استفاده از خدمات بانکی و از آن می ‌توان در هزاران پایانه فروش ویژه در مراکز  گردشگری عضو شبکه پذیرندگان سفر کارت ملی استفاده کرد.

اگر شما این کارت سفر را داشته باشید، در بزرگ ترین شبکه گردشگری و تفریحی عضو می شوید. مراکز توریستی زیادی در ۳۱ استان کشور و هزاران شهر، برای ارائه خدمات و محصولات گردشگری خود، عضو این شبکه هستند. اگر شما هم فعال صنعت گردشگری ایران هستید، به شبکه این کارت بپیوندید.

مراکز اقامتی (مانند هتل‌ها، مهمانسراها، هتل آپارتمان‌ها و مهمانپذیرها)، دفاتر خدمات مسافرتی و تورها، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی شهری و بین‌راهی، شرکت‌های حمل و نقل مسافر و اجاره خودرو، مراکز فرهنگی، هنری و ورزشی و فروشگاه‌های صنایع دستی از مهمترین مراکز گردشگری عضو شبکه سفر کارت ملی می‌باشند. برای اطلاع از آخرین شرایط شبکه پذیرندگان سفر کارت ملی می‌توانید به پورتال اطلاع‌رسانی آن به آدرس www.safarcard.ir مراجعه فرمایید.

سفر کارت ملی
تصویری از سفر کارت ملی

مزایای سفر کارت ملی

تخفیف‌های ارائه‌شده به دارندگان کارت مذکور از سوی مراکز گردشگری عضو شبکه سفر کارت ملی در کنار استفاده از خدمات سامانه فروش و رزرواسیون مراکز گردشگری کشور می‌تواند مدیریت سفر را با امنیت خاطر و سرعت مناسب تسهیل نماید. اطلاع‌رسانی مناسب از آخرین وضعیت مراکز گردشگری کشور و توسعه خدمات قابل ارائه از طریق شبکه به مشتریان سهم مهمی در توزیع مناسب مکانی و زمانی سفر در کشور دارد.

سفر کارت ملی
شرکت سرمایه گذاری سفر کارت ملی به عنوان مجری سفر کارت ملی شناخته می شود و در سال ۸۸ در اداره ثبت شرکت های استان تهران ثبت شد.

سامانه گویای سفر کارت ملی به شماره‌های ۸۸۶۶۰۰۰۱۵ – ۰۲۱ به‌صورت شبانه‌ روزی و کارشناسان شرکت سفر کارت ملی با شماره تماس ۸۸۶۶۰۰۱۵ – ۰۲۱ و آدرس تهران، خیابان ولی عصر روبروی سه راه توانیر کوچه شمس شماره ۳ در خدمت هم‌میهنان گرامی می‌باشند.

مسئولین محترم‌امور رفاهی شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی سراسر کشور جهت کسب اطلاعات تکمیلی درخصوص دریافت سفر کارت ملی کارکنان، می‌توانند با امور واگذاری سفر کارت ملی به شماره ۴۲۶۴۳ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایند. مدیران محترم مراکز گردشگری جهت دریافت راهنمایی تکمیلی درخصوص عضویت در شبکه سفر کارت ملی، می‌توانند با امور واگذاری سفر کارت ملی به شماره ۴۲۶۴۳ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایند. درصورت مواجهه با هرگونه تخلف در شبکه سفر کارت ملی با مدیریت برنامه‌ریزی و نظارت سفر کارت ملی به شماره۸۸۶۶۰۰۱۵ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

همچنین دفترچه راهنمای سفر کارت ملی و لوح چندرسانه‌ای راهنمای سفر کارت ملی به‌صورت دوره‌ای و فصلی تولید گردیده قابل تهیه و استفاده مشتریان گرامی می‌باشند.

سفر کارت ملی
اینستاگرام سفر کارت ملی

بانک‌های عامل سفر کارت ملی

پس از انعقاد قرارداد واگذاری سفر کارت بین شرکت مجری و دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی، شرکت‌ها، کارخانجات و سایر مجموعه‌های دولتی و خصوصی و نیز تعیین مبلغ تخصیصی بابت شارژ کارت هر یک از کارکنان، فایل مشخصات دریافت‌شده از طریق شرکت مجری به بانک‌های عامل ارسال و حداکثر ظرف مدت یک‌هفته سفر کارت‌های درخواستی با دریافت هزینه و مطابق شارژ اعلام‌شده صادر و از طریق نزدیکترین شعبه بانک در اختیار نماینده معرفی‌شده جهت توزیع بین کارکنان قرار خواهد گرفت.

درصورت وقوع هرگونه مشکلی اعم از مفقودی، سرقت و خرابی کارت یا هرگونه پشتیبانی لازم یا ایراد که مانع بهره برداری از سفرکارت گردد بانک‌های عامل آمادگی ارائه خدمات مناسب را خواهند داشت.

امیدواریم تبدیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارت گردشگر ایران در سال ۱۳۹۸ بتواند تحولی شگرف را در صنعت توریست ایران به وجود آورد. صنعتی که مثل اقتصاد نشر و سینما، حال و روز خوب و خوشی ندارد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود