بررسی خرید خودروهای مناسب خانم ها با حدود قیمت ۱۱۰ میلیون تومان

بررسی خرید خودروهای مناسب خانم ها با حدود قیمت ۱۱۰ میلیون تومان

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خیلی از خانم‌ها کارهای روزمره خود را در شهر با ماشین انجام می‌دهند. بنابراین مدت قابل توجهی در روز را صرف رانندگی در ماشین می‌کنند. این موضوع باعث شده خانم‌ها در انتخاب و خرید خودرو فاکتورهای متفاوتی از جمله بودجه‌ای که برای ماشین صرف می‌کنند، کم مصرف بودن ماشین، رانندگی راحت و قابل کنترل در مسیرهای شهری، استاندارد بودن صندلی‌ها را در نظر داشته باشند.

هرزمان که نام خودروی مناسب برای خانم ها به میان می‌آید بدون معطلی افراد خودروی ۲۰۶ یا ۲۰۷ و یا حتی تیپای هاچ‌بک از گزینه‌های ثابت برای خرید خودرو در محدوده قیمت ۳۵ تا ۷۵ میلیون تومان نام می‌برند.

در این راستا برای کمک به خانم‌ها در انتخاب یک ماشین با استانداردهای لازم، در این مطلب تعدادی از خودروهایی که با بودجه مابین ۷۵ تا ۱۳۵میلیون تومان در بازار فعلی خودرو ایران می‌توان خریداری کرد را بررسی می‌کنیم.

کیا پیکانتو

خرید خودروهای مناسب خانم ها
کیا پیکانتو

کیا پیکانتو یک خودرو هاچ بک جمع و جور است. این ماشین جزو کم مصرف‌ترین ماشین‌های شهری محسوب می‌شود که امکانات بسیار خوبی را به رانندگان خود ارائه می‌دهد. برخلاف تصور عموم که فکر می‌کنند ماشین‌های کوچک شهری به اندازه کافی جا دار نیستند. کیا در طراحی کابین پیکانتو به گونه‌ای عمل کرده که فضا به اندازه کافی برای ۴ سرنشین وجود داشته باشد. علاوه بر این در نسل جدید کیا پیکانتو صندوق عقب ماشین فضای بسیار خوبی برای حمل بار در اختیار شما قرار می‌دهد. طراحی خارجی خودرو نیز در نگاه اول اکثر علاقه مندان به ماشین‌های هاچ بک را جذب می‌کند.

این خودرو از لحاظ فنی نیز عملکرد بسیار خوبی دارد. موتور ۱.۳ لیتری و ۴ سیلندر آن توانایی تولید نیرویی معادل ۸۵ اسب بخار را دارد. گیربکس اتوماتیک این خودرو بهترین هماهنگی را با این موتور پیدا کرده است. همان طور که گفته شد، کیا پیکانتو جزو خودروهای کم مصرف شهری است. مصرف ترکیبی در نسل‌های جدید حدود ۵.۶ لیتر می‌باشد. با این اوصاف خرید کیا پیکانتو به عنوان یک خودرو شهری یک انتخاب بسیار مقرون به صرفه به نظر می‌آید. هم‌اکنون با وجود افزایش قیمت اخیر در بازار خودرو ایران خرید و فروش کیا پیکانتو با توجه به سال ساخت با مبلغی بین ۹۶ تا ۱۵۰ میلیون انجام می‌شود.

رنو ساندرو استپ وی

خرید خودروهای مناسب خانم ها
رنو ساندرو استپ وی

این خودرو فرانسوی جزو پرفروش‌ترین‌های پارس خودرو در ایران است. این خودرو در ۲ نوع دنده دستی و اتوماتیک وارد بازار شده است. در حالت دستی مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۷ لیتر و در حالت اتومات ۸.۳ لیتر می‌باشد. عملکرد موتور این خودرو نسبت به ماشین‌های شهری کمی ‌بهتر است. موتور ۴ سیلندر آن توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار نیرو تولید کند. سیستم انتقال قدرت آن ۴ سرعته می‌باشد و حداکثر سرعت آن در حالت دستی ۱۷۵ و در حالت اتوماتیک ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است.

متریال استفاده شده برای طراحی اتاق ماشین از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. کابین رنو ساندرو به طرز هوشمندانه‌ای جادار و مناسب برای استفاده‌های روزمره طراحی شده است. علاوه بر این ایمنی خودرو نیز نمره خوبی از تست تصادف به خود اختصاص داده است. در بخش محافظت از سرنشینان بزرگسال ۳ ستاره و سر نشینان خردسال ۴ ستاره را دریافت کرده است. با مبلغی بین ۱۲۰ تا ۱۳۵میلیون تومان می‌توانید صاحب رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک صفر شوید. برای خرید رنو ساندرو کارکرده نیز بسته به سال تولید و میزان کارکرد آن، مبلغی حدود ۹۰ تا ۱۱۵ میلیون باید هزینه کنید.

ام جی۳

خرید خودروهای مناسب خانم ها
ام جی۳

ام‌جی۳ یکی از خودروهایی است که در چند سال اخیر در ایران به خودرو شهری نسبتاً پر فروشی تبدیل شده است. طراحی خارجی این خودرو در عین سادگی حس رضایت را در خریداران ایجاد می‌کند. این خودرو نیز در دسته خودروهای هاچ بک ۵ در قرار می‌گیرد. این خودرو به صورت دنده اتوماتیک در بازار موجود است. موتور ۱.۵ لیتری این ماشین ۱۰۹ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. از طرفی مصرف سوخت ترکیبی آن نیز در حدود ۶.۷ لیتر است. این میزان مصرف برای خودروهای شهری صرفه اقتصادی خوبی دارد. برای خرید ام‌جی‌۳ با هزینه مبلغی بین ۸۵ تا ۱۱۶ میلیون می‌توانید دست دوم‌های تمیز و سالم این ماشین را خریداری کنید.

منبع: ویرلن
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • jemand دی ۳۰, ۱۳۹۷

    پستتون و تیترش فوق العاده سکسیت و جنسیت زده اس. واقعا متاسفم براتون