راهنمای خرید کادو ولنتاین برای مردان

راهنمای خرید کادو ولنتاین برای مردان

جشن ولنتاین هر سال در روز ۱۴ فوریه برگزار می‌شود. ولنتاین روز ابراز عشق است و معمولا با دادن کارت پستال یا خرید هدایایی مانند گل سرخ، شکلات، عطر و جواهرات انجام می‌شود.

در عصر حاضر محبوبیت جشن ولنتاین و ارتباط آن با عشق و ابراز عشق، تا حد زیادی مرهون تبلیغات تجاری است. به طوری که علاوه بر ارسال کارت‌های عاشقانه، میزان فروش اقلامی همچون شکلات، گل، عطر و جواهرات در این روز بطور قابل توجهی در سراسر جهان افزایش می‌یابد.

جالب است بدانید در سال ۱۸۳۵ میلادی با وجود گران بودن هزینه پست، تنها در بریتانیا ۶۰ هزار کارت ویژۀ روز ولنتاین ارسال شد، این تعداد در سال ۱۸۴۰ به ۴۰۰ هزار کارت رسید. در سال ۲۰۱۶ میلادی نیز در روز ولنتاین، در ایالات متحده آمریکا ۱۹.۷ میلیون دلار و در بریتانیا ۶۷۰ میلیون پوند صرف خرید هدیه شد.

از این رو این طور می‌توان نتیجه‌گیری کرد که خرید کادوی روز ولنتاین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این راه به شما کمک کنیم تا بهترین کادو ولنتاین برای مردان را خریداری کنید.

خرید کادو ولنتاین برای مردان

خب در اولین قدم شما باید با سلیقه و علاقه‌مندی‌ها مرد خود آشنا باشید و بدانید که چه وسایل و کادوهایی می‌تواند او را خوشحال کند.

پس از آن هم میزان بودجه شما بسیار اهمیت دارد. مثلا ممکن است نامزد یا همسرتان عشق بازی‌های ویدئویی باشد اما شما بودجه خرید کنسول بازی برای او را نداشته باشید. یا مثلا سرگرمی اصلی او عکاسی باشد و باز هم نتوانید لنز دلخواهش را برایش خریداری کنید. اما همه این موارد را می‌توان مدیریت کرد. به چه صورت؟ در زیر برایتان توضیح داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: با انواع «شکلات» و فواید و مضرات هر یک آشنا شوید 

کادو ولنتاین برای مردانی که عاشق بازی هستند

فرض را بر این بگذاریم که مرد مورد نظر شما به شدت به بازی علاقه‌مند است و شما هم توان مالی خرید کنسول‌هایی همانند اکس‌باکس یا پلی‌استیشن را ندارید. خب می‌توانید سراغ کنسول‌های بازی دستی بروید که قیمت‌های ارزان‌تری دارند.

یا اگر نامزد / همسر شما نسخه قدیمی یک کنسول بازی را دارد، می‌توانید برای او بازی‌های اوریجینال خریداری کنید. یا دسته کنسول برایش بخرید.

کنسول‌های بازی‌های ویدئویی اغلب بالای ۲ تا ۳ میلیون تومان قیمت دارند. اما کنسول‌های دستی زیر یک میلیون تومان هستند.

بازی‌های اوریجینال از ۲۰۰ – ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارند تا ۱ میلیون تومان و حتی شاید بیشتر.

عینک واقعیت مجازی برای بازی‌های سه بعدی یا مثلا پایه‌های شارژر برای دسته‌های کنسول بازی یا کیف کنسول هم از دیگر وسایل جانبی مخصوص گیم هستند که می‌توانید برای عاشقان گیم و بازی‌های ویدئویی کادو بگیرید.

بیشتر بخوانید: آموزش ۵ روش مختلف برای کادو کردن با پاپیون [اینفوگرافیک]

خرید کادو ولنتاین برای مردان

یا می‌توانید بازی‌های فکری مخصوص بزرگسالان همانند بازی‌های کارتی، بازی‌های تخته‌ای، بازی‌های معمایی و … بروید. با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت می‌توانید انواع و اقسام این بازی‌های را پیدا کنید که با قیمت‌های متنوعی عرضه می‌شوند. برای این منظور در گوگل «راهنمای خرید بازی فکری» «خرید بازی فکری» را جست‌وجو کنید تا به فروشگاه‌های آنلاینی که مدل‌های مختلف این بازی‌ها را عرضه می‌کنند هدایت شوید و بر اساس سلیقه و بودجه خود نمونه مناسب را بخرید.

از مونوپولی و راز جنگل گرفته تا جنگا و بازی دورهمی مدل شب مافیا، فکربکر، بازی فکری مدل دژ و …. را می‌توانید در لیست بازی‌های فکری مخصوص بزرگسالان پیدا کنید که همگی آنها بازی‌های گروهی و سرگرم کننده هستند و ساعات خوشی را برای شما و نامزدتان رقم خواهند زد.

لگو نیز وسیله بازی بسیار لوکس و سرگرم کننده‌ای است که برخی از مردان به آن علاقه مند هستند. مخصوصا نمونه‌هایی که با آن می‌توان ماشین، هواپیما یا هلی‌کوپتر ساخت.

کادو ولنتاین برای مردانی که عاشق سفر، طبیعت و گردشگری هستند

خرید کادو ولنتاین برای مردان

برای این دسته از مردان طیف وسیعی از محصولات مخصوص سفر و کمپینگ وجود دارد که می‌توانید خریداری کنید. اول از همه بودجه خرید را برای خود مشخص کنید و کف و سقف برای آن در نظر بگیرید. سپس به این فکر کنید که مرد موردنظر شما چه تیپ سفرهایی را دوست دارد؟ کوله‌گردی، طبیعت‌گردی، سفرهای لوکس و هتلی یا سفرهای معمولی با ماشین شخصی.

برای هر کدام از این شاخه‌ها لیست بلندبالایی از ابزار و وسایل وجود دارد که می‌توانید به عنوان کادوی ولنتاین خریداری کنید.

با تعیین هر کدام از این دسته‌بندی‌ها انتخاب هدیه را برای خود آسان‌تر می‌کنید. یعنی در واقع با توجه به سلیقه فرد موردنظر و بودجه خودتان، فیلترهایی برای خرید هدیه ولنتاین ایجاد می‌کنید. فیلتر کردنِ گزینه‌ها این مزیت را دارد که با کوچک شدن دایره محصولات و کم شدن لیست گزینه‌های احتمالی، خیلی آسان‌تر می‌توانید هدیه موردنظر خود را انتخاب کنید.

خرید کادو ولنتاین برای مردان

از جمله مواردی که برای دوستداران سفر و کمپینگ می‌توان اشاره کرد این موارد است: چادر مسافرتی، کیسه خواب، کوله‌پشتی، کوله کوهنوردی، کفش مخصوص کوهنوردی، زیر انداز، کوله‌پشتی‌های مخصوص پیک نیک (که تجهیزات کامل دارند)، توالت همراه، بخاری مسافرتی، چتر، چراغ پیشانی، جعبه ابزار، جعبه بقا، جعبه کمک‌های اولیه، چراغ قوه، پانچو، دستمال سر، تجهیزات کمپینگ همچون گاز سفری، ست چاقو، ظروف، صندلی، زیرانداز، قمقمه، کپسول گاز، بیسیم واکی تاکی و …..

این وسایل و تجهیزات از ۲۰ هزار تومان قیمت دارند تا چند صد هزار تومان و حتی بالای میلیون. انتخاب هر کدام از آنها به توان مالی شما بستگی دارد. می‌توانید یک وسیله بزرگ و گران قیمت بخرید. یا چندین ابزار کوچک و کاربردی با قیمت‌های مناسب.

کادو ولنتاین برای مردانی که عاشق ماشین هستند

خب بدون شک قرار نیست پیشنهاد خرید ماشین به شما بدهیم. این بار هم پیشنهاد می‌کنیم سراغ لوازم جانبی خودرو بروید تا به همسر/نامزد خود نشان دهید که علاقه‌مندی‌های اصلی او برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای این منظور می‌توانید یک وسیله تزئینی برای ماشین یا یک وسیله زینتی مربوط به ماشین و خودرو برایش خریداری کنید.

در مورد پیشنهاد دوم منظورمان این است که می‌توانید مثلا تی‌شرتی با طرح یک ماشین کلاسیک و خفن آمریکایی را سفارش دهید. یا مثلا برای او مجموعه‌ای از ماشین‌های کلکسیونی بخرید و در مناسبت‌های بعدی به تدریج این مجموعه را گسترده کنید.

همچنین می‌توانید سفارش دهید جاسوئیچی مخصوص ماشین همسرتان را بسازند. به این صورت که مدل و رنگ ماشین و همچنین شماره پلاک آن را برای گروه هنری که این تیپ وسایل را می‌سازند می‌فرستید تا نمونه‌ی کوچکی از خودروی همسرتان را  در قالب جاسوئیچی بسازند.

حتی می‌توانید سراغ جاسوئیچی‌های بسیار شیکی بروید که در طرح‌های متنوع همچون تایر ماشین، پلاک ماشین یا خود ماشین در فروشگاه‌های فروش وسایل خودرو عرضه می‌شوند.

خرید کادو ولنتاین برای مردان

پلاک‌های تزئینی برای نصب در دیوار اتاق هم گزینه خوبی است.

برای دوستداران ماشین می‌توانید مجموعه‌ای از مجلات ماشین خریداری کنید. یا فیلم‌هایی که موضوع آنها در مورد رالی و ماشین است.

همچنین می‌توانید سراغ وسایل جانبی همچون روکش، وسایل نگهداری و نظافت خودرو، حفط امنیت خودرو و …. بروید. مثلا دستگاه‌های کارواش دستی از ۵۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان در بازار موجود است. یا مثلا کیت کامل از بین برنده خط و خش بدنه خودرو، دزدگیر و ردیاب هوشمندخودرو، قفل فرمان یا قفل پدال خودرو، کمپرسور باد و ….

کادو ولنتاین برای آقایانی که عاشق فیلم و سینما هستند

خرید کادو ولنتاین برای مردان

 

یک مجموعه از فیلم‌های اوریجینال، یک هارد ۱ یا ۲ ترابایتی که با انواع فیلم‌ها و سریال‌ها با کیفیت بلو-ری پر شده است، مجموعه‌ای از مجلات فیلم، یا وسایلی تزئینی که به فیلم و سینما مربوط می‌شوند هدیه خوبی برای این اقایان بشمار می‌روند.

مثلا می‌توانید کیف پول با طرح کلاکت بخرید. یا می‌توانید تی‌شرت با طرح هنرمند محبوب او، یا تی‌شرت با طرح پوستر فیلم موردعلاقه او سفارش دهید. می‌توانید وسایل تزئینی رومیزی سینمایی خریداری کنید. ماگ، قاب موبایل یا کیف دوشی با طرح‌های سینمایی سفارش دهید.

خرید کادو ولنتاین برای مردان

کادو ولنتاین برای آقایانی که عاشق عکاسی هستند

برای دوستداران عکاسی می‌توانید قاب دوربین، بندهای تزئینی دوربین، کیف یا کوله دوربین، سه پایه دوربین، کیت فلاش، فیلترهای متنوع برای دوربین، رم یا هارد اکسترنال بخرید.

می‌توانید عکس‌هایی که گرفته را با کیفیت بالا روی تخته شاسی یا بوم چاپ کنید تا در اتاق نصب کند. می‌توانید مجموعه‌ای از بهترین عکس‌های او را اندازه‌های کوچک چاپ و قاب‌ کنید تا یک آلبوم دیواری از آنها ساخته شود.

می‌توانید ماگ‌هایی به شکل لنز دوربین خریداری کنید. یا مثلا سراغ وسایل زینتی به شکل دوربین بروید، مثلا دوربین‌های زینتیِ رومیزی و نمونه‌های مشابه آن.

خرید کادو ولنتاین برای مردان

وسایل و تجهیزات جانبی عکاسی هم گزینه‌های مناسبی برای خرید هدیه برای مردان عاشق این هنر است. حتی می‌توانید پکیج آموزشی فتوشاپ یا نرم‌افزارهای ویرایش عکس برای او خریداری کنید. رینگ لایت، پایه نگهدارنده دوربین، قاب عکس دیجیتال، رفلکتور، کارت خوان، فلاش، لنز و … از دیگر وسایل جانبی دوربین عکاسی هستند که می‌توان به عنوان کادو به انها فکر کرد.

کادو ولنتاین برای مردان ورزشکار

برای مردان ورزشکار اگر بخواهید هدیه روز ولنتاین بخرید بهتر است سراغ کیف و کفش ورزشی بروید. اگر این گزینه‌ها بسیار گران‌تر از بودجه شما هستند به سراغ وسایلی همچون بارفیکس، دمبل، دارت، طناب، لوازم تناسب اندام تی آر ایکس، دوچرخه ثابت و … بروید.

سخن آخر

فروشگاه گل فلوریا

برای خرید هر کدام از پیشنهادهای بالا می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی مربوط به هر حوزه سر بزنید. برای سفارش گل و شکلات می‌توانید از سایت‌هایی همچون فلوریا کمک بگیرید.

اما برای سفارش کادوهای شخصی و سفارشی توصیه می‌کنیم سراغ کسب‌وکارهای کوچکی بروید که در فضای مجازی اقدام به فروش محصولاتشان می‌کنند. با این کار علاوه بر خرید یک کادوی کاملا شخصی‌سازی شده و جذاب، از این بیزینس‌های شخصی و هنرمندان ایرانی حمایت می‌کنید و موجب رونق کسب و کار آنها هم می‌شوید.

خرید کادو ولنتاین برای مردان
فروشگاه «خوشحالی فروشی میم»

مثلا عکس‌هایی که در بالا مشاهده کردید اغلب برای فروشگاه «خوشحالی فروشی میم» است. این فروشگاه بلوار شهرداری مهرشهر کرج شعبه دارد و از طریق اینستاگرام هم (به این نشانی) می‌توانید سفارش خرید دهید.

یا حتی می‌توانید به این صفحه اینستاگرام بروید و به اسم همسر/نامزد خود پلاک خیابان برایش سفارش دهید. هزینه این پلاک‌ها کم اما جذابیتشان بالاست. یا از فروشگاه چرخزنان در این نشانی جاسوئیچی‌های جذاب سفارش دهید.

پیدا کردن هنرمندان داخلی که طرح‌های ویژه و محصولات منحصربه‌فرد دارند چندان هم سخت نیست و با گشتی یکی دوساعته در اینستاگرام، تلگرام یا وب می‌توانید آنها را یافته و سفارش‌های خود را ثبت کنید.

اگر پیشنهادی برای خرید کادوی ولنتاین برای آقایان دارید آن را در بخش نظرات برای ما و دیگر مخاطبان سایت بنویسید.

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • مصطفی مهر ۳, ۱۳۹۹

    چرا سایت زودکادو “zoodkado.com” یا پیج topshop_doll رو معرفی نکردید؟ ۴۰۰ هزارتا فالور داره و یکی از معروف ترین هاست.