کدام ویزا ها امکان درخواست به صورت آنلاین دارند ؟

کدام ویزا ها امکان درخواست به صورت آنلاین دارند ؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها با پیشرفت تکنولوژی و فراگیری اینترنت تقریبا تمام کارها به صورت انلاین انجام می شود. اخذ ویزا هم از این قائده مستثنی نیست و در خیلی از مواقع هم اصلا نیازی به مراجعه حضوری نیست. در اینجا لیست کشورهای پرگردشگر ایرانیان که ویزای آنها به صورت آنلاین صادر می شود همراه با مدارک مورد نیاز گردآوری شده است.

صدو ویزای امارات (دبی) به صورت کاملا آنلاین

کشور امارات به خصوص شهر دبی از مقاصد پر طرفدار ایرانیان برای تفریح و کار می باشد، درصورتی که اقامت امارات نداشته باشید برای ورود به امارات نیاز به ویزا دارید.

صدور ویزای امارات نیازی به مراجعه حضوری متقاضی ندارد و شما می توانید با ارسال اسکن پاسپورت خود برای آژانس صادر کننده ویزا ارسال کنید بعد از صدور ویزای با پرینت ویزا به امارات سفر کنید. هزینه ویزای امارات از ۲۹۰ درهم برای ۱۴ روز شروع می شود.

حداقل مدرک مورد نیاز برای صدور ویزای امارات پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار می باشد.

صدور ویزای چین به صورت آنلاین

با توجه به رابطه تجاری بین کشور ایران و چین این کشور از مقاصد پرترافیک ایرانیان الخصوص تجار ایرانی می باشد، با این وجود ایرانیان برای ورود به چین نیاز به اخذ ویزا می باشند

صدور ویزای چین توریستی  امکان ثبت انلاین را دارد و شما با ارسال اسکن پاسپورت خود می توانید ثبت نام اولیه رو انجام دهید ولی بعد از ثبت نام باید پاسپورت خود را به آژانس ارسال کنید.

قیمت ویزای چین توریستی نوع L ۱۱۵ دلار می باشد و امکان ۳۰ روز اقامت است همچنین این ویزا دارای ۶۰ روز اعتبار می باشد.

ویزای عمان

کشور عمان در همسایگی ایران و پایتخت آن شهر مسقط می باشد. در سال های اخیر شمار ایرانیان که به عمان سفر می کنند رو به افزایش می باشد. ویزای عمان به صورت آنلاین صادر می شود و قیمت ویزای توریستی ۱۰ روزه عمان ۱۳۵ درهم می باشد. مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای عمان اسکن رنگی صفحه اول گذرنامه،اسکن عکس ۶×۴ رنگی، نام مادر کامل با تاریخ تولد می باشد و نکته مهم این می باشد که با این نوع ویزا فقط از طریق مرز هوایی اجازه ورود به عمان را دارید.

درصورتی که سوالی در مورد ویزای هر کشوری دارید می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۹۳۴۸۱۴

۰۲۱۸۸۹۳۶۰۲۵

۰۹۱۰۴۵۵۵۹۹۹

دیجیاتو
بدون نظر

ورود