بهترین تورهای نوروز ؛ از ترکیه تا تایلند

بهترین تورهای نوروز ؛ از ترکیه تا تایلند

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سفر در ایام نوروز به همراه خانواده، اقوام و بستگان و یا دوستان تجربه ایست که می تواند بسیار دلنشین و به یاد ماندنی باشد. به خصوص سفرهای خارج از کشور. خستگی یک سال کار یا تحصیل از تن شما بیرون می رود و با گرفتن عکس های یادگاری و یا خرید سوغاتی های مختلف و گشت و گذار در کشور یا شهر مقصد می توانید خاطرات خوش سفرهای نوروزی و خارجی خود را تا مدتها در ذهن داشته باشید.

بسیاری از افرادی که به چنین سفرهایی رفته اند به گفته خود آنقدر از این سفرها به وجد آمده اند که تا مدتها خاطرات شیرین سفر، به آنها انرژی مثبت دوچندانی را داده است و آنها با خاطری آسوده و راحت توانسته اند به زندگی روزمره خود بازگردند.

سفرهای خارجی معمولا بسیار پربار و مفید هستند. آشنایی با فرهنگ های کشورهای دیگر، رفتن به رستوران ها و آشنایی با طعم غذاهای محلی آن کشور، گشت و گذار در مراکز تاریخی و باستانی، خرید از فروشگاه ها و مراکز خرید، شنا و غواصی و یا ورزش های آبی مهیج، تفریحات مختلفی که گاهی منحصر بفرد هستند، دیدار از موزه ها و مراکز فرهنگی و موارد دیگری که موجب می شوند در ایام نوروز (و یا سایر تعطیلات در طول سال) به سفرهای خارجی بروید.

ترکیه

بهترین تورهای نوروز

از جمله کشورهایی که توصیه می کنیم در ایام نوروز به آنها سفر کنید کشور ترکیه است تورهای ترکیه از ابتدای برگزاری مورد استقبال هموطنان ایرانی مان قرار گرفته اند و برگزارهای تورهای مسافرتی این کشور از جمله تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و سایر تورهای مسافرتی تفریحی، فرهنگی (مانند تور ازمیر، تور قونیه، تور آنکارا و غیره) موجب شده تا پای هموطنان ما به این کشور زیبای همسایه باز شود و ضمن آشنایی هر چه بیشتر با فرهنگ و تاریخ پربار آن بتوانند جهت خرید و تجارت و یا لذت بردن از جاذبه های گردشگری ترکیه (به ویژه در توهای کوش آداسی، ازمیر و یا آنتالیا که بسیار مورد توجه جوانان قرار گرفته اند) اقدام کنند.

تور ترکیه مزایای زیادی دارد از جمله قابلیت خرید لباس و انواع پوشاک و همچنین کیف و کفش از برندهای مختلف ترکیه و یا نمایندگی برندهای معروف بین المللی – به خصوص در فروشگاه ها و مراکز خرید واقع در اطراف میدان تکسیم در استانبول و یا برخی از مراکز خرید آنتالیا – در کنار تفریح و سرگرمی های مختلف آبی، کوهستانی و غیره. برای مثال در تور آنتالیا و یا تور کوش آداسی شما می توانید هم در سواحل زیبای این شهرها به شنا و ورزش های مهیج آبی (مانند پاراسل، قایق سواری، غواصی، اسکی روی آب، جت اسکی و غیره) مشغول شوید و یا به خرید در مراکز خرید و بازارهای محلی و غیر محلی بروید. از طرف دیگر وجود جاذبه های مختلف دیگر مانند امکان کواد سواری (سافاری)، قایق سواری در رودخانه وحشی، تورهای جنگل، دیدار از پارک های طبیعی و آبشارهای زیبا، دیدار از آثار تاریخی زیبا و متعدد بجا مانده از دوران رومی ها، یونانی ها، سلجوقیان و عثمانی ها، موزه های جذاب و استثنایی، دیدار از پاموک کاله، گلایدرسواری، امکان سوار شدن در بالن ها و بسیاری از امکانات دیگر که موجب می شوند که تورهای مسافرتی و سیاحتی این شهرها تبدیل به تورهای استثنایی و خاطره انگیز در ایام نوروز بشوند.

ارمنستان

بهترین تورهای نوروز

تورهای نوروزی کشورهای دیگر نیز جاذبه های خاص خود را دارند. از جمله تور ارمنستان. ارمنستان نیز یکی از کشورهای بسیار دیدنی همسایه ایران است که با داشتن فرهنگی اروپایی آسیایی امروزه به عنوان یکی از بهترین مقصدهای گردشگری نزد ایرانیان مطرح شده است. ارمنستان نیز جاذبه های فراوانی دارد و کسانی که اهل خرید، دیدار از موزه ها و جاذبه های تاریخی، شنا در دریاچه، دیدار از مراکز فرهنگی هنری، لذت بردن از طعم غذاهای رستوران های کشورهای دیگر، ورزش های هیجان انگیز و فعالیت های تفریحی جالب مانند کوادسواری، تله کابین، تله سیج، کوهنوردی، هستند می توانند از سفر به این کشور بسیار لذت ببرند. برخی از جاذبه های این بی نظیرند مانند کاسکاد (هزار پله) که در شمال شهر ایروان قرار دارد، مرکز اپراهال ایروان (که در آن برنامه های مختلف فرهنگی از جمله اجرای کنسرت های موسیقی ملل مختلف صورت می گیرد)، دیدار از میدان جمهوری ایروان و رقص فواره ها همراه با موسیقی زیبا در شبهای تابستان و …

سفر با تورهای نوروزی ارمنستان مزایای زیادی دارد که موجب می شوند هر ساله بسیاری از هموطنان مان در این ایام راهی این کشور شوند. تنوع دیدنی های ارمنستان به همراه شرایط بسیار مناسب این کشور، آب و هوایی مطلوب و متنوع، امکانات مختلف توریستی، خونگرم بودن مردم این کشور، عدم نیاز به اخذ ویزا، ارزان قیمت بودن، امنیت بالا و مزایای دیگر دست به دست یکدیگر می دهند تا ارمنستان را تبدیل به یکی از بهترین مقاصد گردشگری تورهای نوروزی برای خانواده ها و جوانان ایرانی کند.

تایلند

بهترین تورهای نوروز

اما در کنار ارمنستان و ترکیه، کشورهای دیگری نیز مانند تایلند جهت سفر و گردشگری در تعطیلات نوروز بسیار مناسبند. تور تایلند می تواند تور مسافرتی مهیج و جذابی برای افراد باشد. یک تورمسافرتی بسیار مهیج و عالی برای جوانان و خانواده ها که در آن می توانید از فیل سواری، خرید در بازارهای محلی تایلند و یا مراکز خرید بزرگ و مدرن، موزه های بسیار جالب و دیدنی برای سلیقه های مختلف، آکواریوم ها، سواحل زیبا، جنگل های سرسبز، جزایر بکر و دیدنی شگفت انگیز (از جمله: جزایر ساموئی، جزیره جیمزباند، جزیره فی فی و غیره)، موتور سواری، کوادسواری و سایر امکانات توریستی این کشور لذت ببرید.

تایلند کشوری است پرباران با آب و هوایی لطیف و بسیار مناسب. اوج ریزش باران در بیشتر مناطق این کشور در فصل تابستان رخ می دهد و بهترین زمان سفر به این کشور، پاییز، زمستان و نیمه اول بهار است. بنابراین اگر قصد مسافرت به کشورهای خارجی در ایام نوروز را دارید و مایلید به کشوری توریستی با جاذبه های گردشگری فراوان و مردمانی مهربان و مهمان نواز سفر کنید، تایلند می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد. سفر نوروزی با تور تایلند می تواند خاطره ای بسیار شیرین برای شما و همراهانتان ایجاد کند بطوری که تا مدتها پس از سفر به این کشور زیبا و دیدار با مردمان مهربانش، یاد و خاطره آن در ذهن شما نقش خواهد بست.

شماره تماس آژانس مسافرتی و هواپیمایی الماس نشان:  ۲۵۷۱۲ – ۰۲۱

بدون نظر

ورود