رویایی خوش با تشک خوشخواب رویا

رویایی خوش با تشک خوشخواب رویا

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در ایران تشک طبی به تشک خوب اطلاق می شود اما در علم پزشکی تشکی که مناسب برای کسانی که دیسک کمر دارند یا سالمند هستند تشک های سفت یا طبی مناسب هستند. اما تشک طبی برای همه مناسب است؟

تشک های طبی درجه سفتی بیشتری نسبت به انواع فنری تشک داشته و بیشتر پزشکان برای کسانی که بیماری های عضلانی و استخوانی دارند و همچنین برای سالمندان تجویز می کنند.

تشک های طبی به تشک هایی اطلاق می شود که در سازه آنها فقط اسفنج استفاده شده و هیچ فنری در طراحی و تولید آنها به کار نمی رود.

خوشخواب تشک های مختلفی از رده های قیمتی ارزان قیمت تا گران قیمت را به بازار عرضه می کند. مدل ارزان تشک خوشخواب، تشک کامفورت و گرانترین مدل آن تشک ام.بی.ام یا میکرو بیوریتمیک مموری است. برای خرید تشک خوشخواب می توانید از سایت حراج تشک دیدن نمایید و انواع تشک خوشخواب را با قیمت های ویژه و حمل رایگان خریداری نمایید.

تشک رویا

این شرکت با بیش از ۲۵ سال تجربه و با استفاده از پیشرفته ترین ماشین‌آلات، دانش فنی روز دنیا و مدیریت به روز، بخش تحقیق و توسعه خلاق خود و دستان توانمند پرسنل تولید، مرغوب ترین انواع تشک‌های فنرمنفصل، فنری و اسفنجی و تشک طبی به همراه کالاهای جانبی اعم از محافظ تشک، تشک میهمان، روتختی، بالش، باکس یا تخت با رویه پارچه و تاج آن را با بهره وری بالا و قیمت مناسب در کشور ایران طراحی، تولید و عرضه نماید.‌ این شرکت با داشتن خط تولید کامل تشک همواره تلاش نموده با نگاهی به آینده و حرکت به سمت خودکفایی صنعتی، محصولاتی هم سطح برندهای برتر دنیا عرضه نماید.

تشک رویا بزرگترین تولید کننده تشک های تختخواب یا خوشخواب حال حاضر در ایران است.محصولات تولیدی شرکت رویا شامل موارد زیر است که دربازار عرضه می شوند.

  • تشک های فنری
  • تشک های طبی
  • و تشک های فنر منفصل

 

از حراج تشک بخرید!!!

مشاوره رایگان | تخفیف های ویژه | حمل رایگان | تحویل ویژه

bedsale.ir

۰۲۱-۲۸۴۲۳۴۴۸

۰۹۱۰-۲۰۱۴۷۵۱

تشک خوشخواب

تشک خوشخواب تنها یک تشک طبی در سبد خود دارد و آن هم تشک آلینا طبی است. این تشک از اسکلت اسفنج فشرده در ساختار خود بهره می برد که باعث درجه سفتی بالاتر این تشک نسبت به همتایان خود شده است. آلینا طبی ۳ سال تضمین کیفیت دارد.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود