بهترین کافه‌های چند شهر پرمسافر

بهترین کافه‌های چند شهر پرمسافر

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در سال‌های اخیر کافه‌گردی محبوبیت بیشتری پیدا کرده و به یکی از تفریحات اصلی بسیاری از جوانان تبدیل شده. به‌دنبال افزایش استقبال مردم و به‌‌ویژه جوانان از کافه‌ها، در شهرهای مختلف تعداد کافه‌ها بیشتر و بیشتر شد. در شهرهای پرمسافر معمولا تعداد کافه‌ها بیشتر هم هستند. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید پس از گشت‌وگذار در شهری که به آن سفر کردید، در یک کافه خوب بشینید و استراحت کنید، باید با بهترین کافه‌های آن شهر آشنا باشید. اگر می‌خواهید بهترین کافه‌های شهرهای پرمسافر را بشناسید با ما همراه باشید. اسنپ تریپ در این مطلب بهترین کافه‌های چند شهر پرمسافر را معرفی کرده است.

تبریز

کافه های خوب

اگر در تبریز دنبال یک کافه دنج باشید با محیطی نوستالژیک، بهترین گزینه کافه پلاک هفت است. کافه پلاک هفت که یکی از پاتوق‌های جوانان تبریزی و یکی از معروف‌ترین کافه‌های این شهر است، حال وهوای خونه‌های قدیمی را دارد و به خاطر موسیقی‌های خوبش و محوطه سرسبز و دکوراسیون هنرمندانه‌اش به محیطی باصفا و صمیمی تبدیل شده است. حیاط کافه پلاک هفت یک حوض زیبا دارد و دیوارهای کافه پر ازنقاشی‌هایی هستند که صاحب کافه کشیده است. منوی کافه پلاک هفت چندان متنوع نیست اما کیفیت خوبی دارد. این کافه زیبا در خیابان والمان تبریز و روبه‌روی کلیسا قرار دارد.

کافه کیوسک یکی دیگر از بهترین کافه‌های تبریز است که خوراکی‌هایی بسیار خوش‌مزه و با قیمت مناسب دارد.آب‌میوه‌های طبیعی و لاته کافه کیوسک به خاطر طعم عالی که دارند معروفند. املت این کافه هم طعم خیلی خوبی دارد. کافه کیوسک در ۳۵ متری بلوار سینا تبریز است.

از دیگر کافه‌های خوب تبریز می‌توان کافه رادیو، کافه چیمو، کافه پام فیلیا و کافه جازوه را نام برد.

با رزرو هتل از طریق اسنپ تریپ می‌توانید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید. برای رزرو هتل در تبریز به صفحه هتل های تبریز با قیمت مناسب مراجعه کنید.

رشت

بهترین کافه‌های چند شهر پرمسافر

رشت کافه‌های خوب بسیاری دارد که قیمت‌هایشان نیز معقول و مناسب است. یکی از بهترین کافه‌های رشت کافه دیروز امروز است. این کافه قبلا در اصفهان فعالیت می‌کرده اما مدتی است که از اصفهان به رشت نقل مکان کرده و هم اکنون در خیابان گلسار رشت است. کافه دیروز امروز محیطی گرم و صمیمی دارد. محیطی زیبا و پر از کتاب‌و مجله، همراه با موسیقی خوب خوراکی‌های خوش‌مزه. کیک‌های خانگی کافه دیروز امروز معروف‌ترین خوراکی این کافه هستند. دیروز امروز منوی چاپ شده ندارد و اسامی نوشیدنی‌ها و خوردنی‌هایش با گچ روی یک تخه سیاه نوشته شده است.

یکی دیگر از کافه‌های خوب رشت کافی‌شاپ سیب است که آب میوه‌ها و کافه هایش زبانزد است. این کافی‌شاپ در خیابان معلم رشت و روبه‌روی استانداری قرار دارد. کافه گالری دوک هم یکی از پاتوق‌های جوانان رشتی و یکی از بهترین کافه‌های این شهر است که در خیابان گلسار رشت قرار گرفته. کافه پاییز، کافه کلاه و کافه ایمو از دیگر کافه‌های خوب رشت هستند.

تهران

کافه های خوب

تهران بیشتر از هر شهر دیگری در ایران کافه‌های مختلف دارد و واقعا دشوار است اگر بخواهیم بین این همه کافه، چند تا رابه عنوان بهترین‌ها انتخاب کنیم. در میان کافه‌های پرشمار پایتخت لمیز یکی از آشناترین نام‌هاست. لمیز پنج شعبه مختلف در پنج نقطه تهران دارد: انقلا، چهار راه ولیعصر، میدان فاطمی، تجریش و ونک. از بین این پنج شعبه، شعبه چهارراه ولیعصر محبوب‌ترین و جذاب‌ترین است. لمیز بیشتر به خاطر حال‌وهوای خوبی که دارد مورد علاقه کافه‌بازهاست اما علاوه بر این قهوه‌ها و کیک‌های خوشمزه‌اش از بهترین‌ها در تهران هستند. از آنجایی که لمیز پاتوق دانشجویان و جوانان است، قیمت هایش نیز با جیب دانشجویان سازگار است و جزو کافه های ارزان قیمت محسوب می‌شود.

نقش وصال یکی دیگر از کافه های خوب پایتخت در خیابان وصال شیرازی است. این کافه فضای باز هم دارد و برای سلیقه‌های مختلف مناسب است. فضای بیرونی کافه نقش وصال سرسبز است و پر از گلدان‌های رنگارنگ چشم‌نواز. شیک نوتلا و کیک شکلاتی از خوش‌مزه‌ترین خوراکی‌های نقش وصال هستند. از بین قهوه‌های این کافه نیز آمریکانو بهترین است. صبحانه‌های نقش وصال هم کیفیت خیلی بالایی دارند. البته متاسفانه روزهای جمعه در نقش وصال خبری از صبحانه نیست.

کافه گل رضائیه یکی دیگر از بهترین‌ها و البته قدیمی‌ترین کافه های پایتخت است که در خیابان سی تیر، یکی از زیباترین خیابان‌های تهران، قرار دارد. این کافه در گذشته پاتوق هنرمندان بزرگی مثل فروغ فرخزاد و صادق هدایت بوده وبه همین دلیل این کافه برای خیلی‌ها جذاب است. البته قیمت‌های کافه گل رضائیه نسبتا بالاست و برای رفتن به این کافه باید از قبل برای خودتان جا رزرو کنید.

برای رزرو هتل در تهران، می‌توانید به صفحه هتل های تخفیف دار تهران بروید.

بدون نظر

ورود