بنز GLA مدل ۲۰۱۵ پکیجی کامل

بنز GLA مدل ۲۰۱۵ پکیجی کامل

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بنز GLA در رقابت با سافت کامپکت کراس اورهای لوکسی چون بی ام وx1 و آئودی ۳ Qقرار می‌گیرد. پلتفرم و قدرت موتور این خودرو همچون CLA سدان است؛ اما GLA هم کوچک و هم رانندگی با آن لذت بخش است. در سال ۲۰۱۳ مرسدس بنز در نمایشگاه اتومبیل شانگهای نمایش اولیه از GLA رونمایی کرد و چند ماه بعد مدل تولیدی آن در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش درآمد. مرسدس GLA را یک شاسی بلند معرفی کرد؛ اما بدون دید کافی به بیرون و فضای بار بزرگ بیشتر به یک هاچ بک شبیه است.

در نمای بیرونی ، ورودی‌های هوای زیبا، جلوپنجره گسترده به همراه نشان بنز، چراغ‌های عقب بیرون زده و رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی رنگ سبک تهاجمی برای این خودرو ایجاد کرده است. در فضای داخلی، در قسمت عقب فضای بالای سر خوب است اما سر صندلی راست را قد ۱۸۰ سانتیمتر لمس می‌کند و در قسمت وسط مرسدس باید فکری برای برآمدگی داشته باشد؛ می‌توان گفت دو فرد بزرگسال به آسانی می‌توانند فضای عقب را پر کنند. از نظر فضای سر صندلی‌های جلو راحت هستند. فضای بار ۴۸۷ لیتر است و از بی ام و X1 یا آئودی ۳Q بزرگ‌تر می‌باشد اما از مزدا ۳ هاچ بک کوچک‌تر است؛ وقتی صندلی‌های عقب تا شود فضای بار به ۱۳۸۹ لیتر می رسد حدود ۱۴۱ لیتر کمتر از X1 و ۳Q و مزدا ۳ هاچ بک است؛ می‌توان گفت فضای مناسب برای مسافرت‌های سبک و کوچک را در اختیار قرار می‌دهد. اما کوچک بودن ویژگی های خود را دارد؛ این خودرو ۴.۴ متر است و به راننده‌های شهری این امکان را می‌دهد که آن را در فضاهای کوچک پارک کنند؛ علاوه بر این رانندگی با آن فوق العاده است. فضای داخل کابین خیلی بی صداست و بعد از مسافرت طولانی خسته کننده زمانیکه بزرگراه‌های زیبا فرد را به سمت افق هدایت می‌کنند GLA با اشتیاق و چالاکی در جاده‌ها حرکت می‌کند؛ اگر چالاکی بیشتری میخواهید۴۵۰GLA را با سیستم تعلیق پایین‌تر و دیسک‌های ترمز بزرگ‌تر در جلو با اندازه ۱۳.۸ اینچ بخرید.

سیستم انتقال قدرت ۷ سرعته دو کلاچه که در تمام مدل‌های GLA وجود دارد خوب است؛ اما سیستم‌های دو کلاچه بهتر و سریع‌تری هم مانند سیستم پورشه و فولکس واگن وجود دارد. به دلیل تاخیر توربو شتاب خودرو از لحظه توقف ناجور است؛ زمانی که توربو استارت بخورد قدرت ایجاد شده خوبی در GLA ایجاد می‌کند به طوری که قدرت و بازدهی خوبی دارد.۲۵۰GLAهای دو محور مصرف سوخت بهینه در بزرگراه دارند؛ در واقع این خودرو مختص آسفالت است اما ۲۵۰GLA فرماتیک دو محوره حداقل ۲۰ سانتی متر از سطح زمین فاصله دارد و دارای کنترل خودرو در سرازیری است و می‌تواند در صورت نیاز ۵۰ درصد گشتاور را به چرخ‌های عقب منتقل کند. بنز ۲۵۰GLA پایه ۲۰۸ اسب بخار قدرت دارد و شتاب ۰ تا ۶۰ در ۷.۱ ثانیه به دست می‌‎آید. سیستم دو محوری پیش فرض، رینگ‌های ۱۹ اینچی lng، تایرهای تابستانی، سبک تهاجمی، کابین زیبا و دنده اسپرت لذت رانندگی را دو چندان می‌کند.

آپشن‌های خودرو ۲۵۰GLA شامل: سیستم دو محور، رینگ‌های ۱۸ اینچی، در برقی صندوق عقب، تودوزی چرمی، ۱۴ روش مختلف تنظیم صندلی راننده و دستیار عدم برخورد به مانع (این سیستم با استفاده از رادار برخورد احتمالی را شناسایی کرده و به طور خودکار ترمزها را فعال می‌کند) می‌باشد. آپشن‌های اولیه امنیتی شامل: نقطه کور، هشدار خارج شدن از خط، جهت‌یاب به همراه صفحه ۷ اینچی که جایگزین صفحه ۵.۸ اینچی شده و ورود بدون کلید به همراه دکمه استارت می‌باشد. مرسدس بنز GLA واقعا یک پکیج کامل است به طوری که هم استایل خوبی دارد و هم رانندگی با آن عالی است. اگر با اندازه کوچکش بتواند نیازهای بزرگ شما را برآورده کند تناقض جالبی به نظر می آید.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو مرسدس بنز ۲۵۰GLA به آگهی‎های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

منبع: ویرلن
بدون نظر

ورود