۷ دلیل که ثابت می‌کند دورکاری بهتر از کار در شرکت است

۷ دلیل که ثابت می‌کند دورکاری بهتر از کار در شرکت است

هر کسی این موقعیت را ندارد که به جای حضور در شرکت در خانه کار کند. البته خیلی از افراد هم از این تیپ کار کردن خوششان نمی‌آید. اما کار از راه دور مزایایی دارد که ما می‌خواهیم در این مطلب به آنها بپردازیم. از گیر نکردن در ترافیک‌های شدید صبحگاهی و عصرگاهی گرفته تا عدم نیاز به خرید لباس‌های مناسب محل کار و صرفه‌جویی مالی.

وقتی در خانه کار می‌کنید علاوه بر اینکه تمرکز بالاتری روی مسایل دارید، از زمان خود نیز کاملا بهینه و صحیح استفاده می‌کنید و می‌توانید ساعات حضور در کنار خانواده را افزایش دهید.

در زیر ۷ دلیل که ثابت می‌کند کار کردن در خانه بهتر است را برایتان نوشته‌ایم. اگر نظر موافق یا مخالف دارید می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

۱- می‌توانید در هر ساعت و هر کجا که دوست دارید کار کنید

7 دلیل که ثابت می‌کند کار کردن در خانه بهتر است

وقتی در خانه کار می‌کنید، محدودیت زمانی و مکانی ندارید. یعنی لازم نیست از ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر پشت یک میز بنشینید و در همان ساعات همه امور روزانه خود را به انجام برسانید. در خانه که هستید می‌توانید صبح خیلی زودتر از خواب بیدار شوید و بدون هیچ عاملی برای حواس‌پرتی به کارهای خود برسید. یا شب آخر وقت که سکوت در خانه جاری است و شما هم تمرکز بیشتری دارید، کارهایتان را انجام دهید.

حتی می‌توانید به جای نشستن پشت میز، روی مبل یا تخت دراز بکشید، در پارک، کافه، کنار دریا، وسط جنگل یا هر جا که دوست دارید وظایفتان را به انجام برسانید؛ بدون اینکه محدودیتی برای انجام کار داشته باشید.

۲- محدودیت پوششی ندارید

7 دلیل که ثابت می‌کند کار کردن در خانه بهتر است

در خانه که باشید لازم نیست لباس رسمی بپوشید و زمانی از روز خود را به انتخاب لباس و اتو کردن و آرایش کردن اختصاص دهید. پس از شستن دست و صورت و بعد از صرف صبحانه می‌توانید با همان لباس‌های راحتی لپ‌تاپ را باز کرده و مشغول انجام وظایفتان بشوید.

۳- از سفرهای داخل شهری راحت می‌شوید

7 دلیل که ثابت می‌کند کار کردن در خانه بهتر است

وقتی محل کار شما خانه‌تان باشد یعنی دیگر لازم نیست رانندگی کنید، سوار مترو، اتوبوس، تاکسی یا …. بشوید. به این ترتیب نه تنها در زمان صرفه‌جویی زیادی صورت خواهید داد، بلکه هزینه‌های کمتری نیز متقبل می‌شوید؛ نه پول بنزین باید بدهید نه کرایه تاکسی و بلیط وسایل نقلیه عمومی.

مشاغلی که امکان دورکاری دارند همچنین به کم شدن ترافیک‌های داخل شهری نیز کمک بسیاری می‌کنند.

۴- با دورکاری به کم شدن هزینه‌های جانبی شرکت نیز کمک می‌کنید

7 دلیل که ثابت می‌کند کار کردن در خانه بهتر است

وقتی در خانه کار کنید، لازم نیست کارفرما برایتان سیستم کامپیوتری در نظر بگیرد و از هزینه‌هایی همچون کاغذ، لوازم‌التحریر، قهوه، چای، آب و پول آب و برق شرکت نیز کاسته می‌شود.

۵- زمان بیشتری برای دوستان و خانواده خواهید داشت

7 دلیل که ثابت می‌کند کار کردن در خانه بهتر است

از آنجا که زمان‌های رفت و آمد به شرکت کم می‌شود، شما می‌توانید بیشتر از گذشته در کنار اعضای خانواده و دوستان خود باشید.

۶- سالم‌تر خواهید ماند

وقتی در خانه کار می‌کنید، استرس کمتری را تجربه خواهید کرد. از ترس قضاوت شدن توسط دیگران ساعت‌های طولانی پشت میز خود نمی‌نشینید و در طول روز می‌توانید تحرک داشته باشید، نرمش کنید و به ذهن خود استراحت‌های کوتاه بدهید. همچنین، در خانه به میوه و سبزیجات سالم و تازه دسترسی دارید و خوراکی‌های مضر همچون چیپس و بیسکوئیت و کیک نمی‌خورید.

۷- می‌توانید درآمد بیشتری داشته باشید

7 دلیل که ثابت می‌کند کار کردن در خانه بهتر است

زمانی که برای رفت و آمد صرف می کنید را می‌توانید برای انجام کارهای دیگری اختصاص دهید و به این ترتیب بر میزان درآمد ماهانه خود بیفزایید. همچنین باید بدانید که با کم شدن هزینه‌های تردد، لباس و …. تا حد زیادی از درآمدتان پس‌انداز خواهد شد.

منبع: businessinsider
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • سید حمید رضا نیکونیا اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۸

    خوب کسایی که دورکاری انجام میدند دو دسته هستند
    یه دسته به صورت پروژه ای یا همون فری لنسری کار میکنند
    یه دسته دیگه هم مثل خودم ریموت کار میکنند
    من توی خونه کار میکنم اما بعضی از موارد بالا صادق نیست برای کسایی که ریموت کار میکنند