ایده هایی جذاب و متفاوت برای دسته گل عروسی های تابستانی

ایده هایی جذاب و متفاوت برای دسته گل عروسی های تابستانی

با فرا رسیدن تابستان، بازار مراسم های عروسی هم داغ تر می شود. در حقیقت، تابستان را یکی از بهترین فصل ها برای برگزاری مراسم ازدواج می دانند چون علیرغم گرمای هوا، ثبات وضعیت آب و هوا، سرسبزی طبیعت و بیشتر بودن اوقات فراغت، فرصت مناسب تری را برگزاری این مراسم فراهم می کند. اما یکی از اجزای جدایی ناپذیر مراسم های عروسی، دسته گل عروس است که تأثیر زیادی در زیبایی ظاهری عروس خانم ها دارد و جلوه ی لطیف و دوست داشتنی ای به آن ها می دهد. فصل تابستان هم مملوء از گل ها و میوه های زیبایی است که می توانند بهترین انتخاب برای دسته گل عروس باشند. با ایده هایی تابستانی برای دسته گل عروس همراه باشید.

۱- گل صدتومانی

همانطور که احتمالاً می دانید گل ها هم مانند میوه ها فصل دارند و گرچه در تابستان به پایان فصل گل های صدتومانی نزدیک می شویم اما این گل های زیبا را در طول تابستان هم می توان پیدا کرد. در دسته گل تصویر بالا، گل های صدتومانی در کنار گل های رز، شقایق و مقداری شاخ و برگ، ترکیب بسیار خوبی ایجاد کرده اند. طیف های پررنگ صورتی و زرد گزینه ی بسیار مناسبی برای دسته گل یک عروسی تابستانی هستند.

۲- گل آفتاب گردان

گل های آفتاب گردان یکی از زیبا ترین گل های فصل تابستان هستند و اگر به دنبال یک دسته گل شلوغ و نامنظم و البته متفاوت برای عروسی خود باشید، انتخاب بسیار مناسبی محسوب می شوند.

۳- گل کوکب

اگر دوست دارید در عروسی تان دسته گلی به همراه داشته باشید که آنقدر طبیعی باشد که انگار گل هایش را همان وقت از باغ چیده اید، حتماً گل های کوکب را در نظر داشته باشید. به ویژه، کوکب های دینر پلیت (Dinner plate dahlia) بسیار زیبا هستند و ظاهر لطیفی دارند که آن ها را بسیار رمانتیک می کند. این کوکب ها در کنار گل های رز، آلاله و مقداری شاخ و برگ، مانند دسته گل تصویر بالا، ترکیبی رنگارنگ و برجسته و در عین حال مجلل می سازند.

۴- گل آهار

فصل گل های آهار از اواخر تابستان آغاز می شود و انواع مختلفی از آن وجود دارد که همگی انتخاب مناسبی برای دسته گل یک عروسی تابستانی هستند. در دسته گلی که در تصویر بالا می بینید گل های آهار لانه زنبوری قرمز تیره با گل های آلاله، میوه های جنگلی و مقداری شاخ و برگ ترکیب شده است.

۵- گل شقایق

تابستان فصل شقایق است و این گل های زیبا یکی از بهترین انتخاب ها برای یک دسته گل عروسی شلوغ و نامنظم هستند.

۶- گل ادریسی

گل های ادریسی به قدری زیبا و لطیف هستند که تنها با ترکیب رنگ های سفید و آبی آن می توانید دسته گل عروسی بسیار زیبایی برای خود داشته باشید.

۷- گیاه ساکولنت

ساکولنت ها فصل خاصی ندارند و همه ی سال می توان آن ها را پیدا کرد. سبز کمرنگ برگ های این گیاه زیبا آن ها را به انتخاب مناسبی برای دسته گل یک عروسی تابستانی تبدیل کرده. در دسته گل تصویر بالا، ساکولنت های زیبا با رزها و آستیلب های صورتی ترکیب شده اند.

۸- گل بابونه گاوی

گل های بابونه گاوی با آن ظاهر دوست داشتنی و رنگ شادشان در ترکیب با گل های آبی رنگ گندم، گزینه ی بسیار مناسبی برای یک دسته گل عروسی تابستانی هستند.

۹- میوه بلوبری

اگر به دنبال دسته گلی متفاوت و الهام گرفته از فضای طبیعت هستید، استفاده از میوه ها را فراموش نکنید. در دسته گل تصویر بالا، چند شاخه میوه ی تابستانی بلوبری با رزهای کمرنگ و شاخه های اکالیپتوس ترکیب شده است.

۱۰- گل ارکیده

در دسته گل تصویر بالا ارکیده های سرخابی، نارنجی و زرد پررنگ در کنار گل های ژربرا، مقداری شاخ و برگ و گل های استوایی، ترکیب شلوغ و نامنظم اما پرانرژی ای به وجود آورده اند.

۱۱- گل رز

گل های رز در هر فصلی زیبا هستند. در دسته گل تصویر بالا، رزهای صورتی پررنگ، هلویی و صورتی کمرنگ با گل های کوکب قرمز تیره، ترکیب زیبایی برای یک دسته گلی عروسی تابستانی به وجود آورده اند.

منبع: thespruce
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود