اشاره ستارگان سریال «بریکینگ بد» به اتفاقی قریب الوقوع با انتشار همزمان تصویری رازآلود

اشاره ستارگان سریال «بریکینگ بد» به اتفاقی قریب الوقوع با انتشار همزمان تصویری رازآلود

برایان کرانستون و آرون پال، ستارگان دوست داشتنی سریال جذاب و بی نظیر «بریکینگ بد» (Breaking Bad) به طور همزمان تصویری از دو الاغ رازآلود را به اشتراک گذاشته اند که می تواند اشاره ای به یک اتفاق قریب الوقوع در مورد این سریال باشد. این دو که نقش زوج پویای والتر وایت و جسی پینکمن را در سریال «بریکینگ بد» ایفا کرده بودند، چندین جایزه امی را به خاطر ۵ فصل هیجان انگیز سریال دریافت کردند. رابطه پویا و جذاب این دو شخصیت از بهترین موارد در تاریخ تلویزیون بود در حالی که هر یک از این دو شخصیت در مسیری کاملاً عکس یکدیگر قدم برداشته و در پایان داستان در جایگاهی کاملاً متفاوت قرار داشتند.

سریال Breaking Bad

اگر چه سریال «بریکینگ بد» حدود ۶ سال پیش و پس از ۵ فصل به پایان رسید اما داستان های وین گیلیگان از دنیای فعالیت های مجرمانه و زیرزمینی آلباکرکی همچنان مخاطبان را سرگرم کرده و یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی تاریخ محسوب می شود. سریال «بهتره با سال تماس بگیری» (Better Call Saul ) که اسپین آف این سریال می باشد نیز در طی ۴ فصل منتشر شده خود تماشاگران بسیاری را به خود جلب کرده و فصل پنجم آن نیز سال آینده منتشر خواهد شد. حتی بهتر از آن خبر ساخته شدن فیلم «بریکینگ بد» است که دنباله ای بر داستان های سریال بوده و نقش اصلی آن بر عهده آرون پال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ۱۵ واقعیت جالبی که در مورد شخصیت «والتر وایت» در سریال «بریکینگ بد» نمی دانستید

سریال Breaking Bad

هنوز جزییاتی در مورد این دنباله سینمایی فاش نشده اگر چه در ژانویه گذشته کرانستون نیز در فهرست بازیگران آن جای گرفته بود. با این وجود می توان با اطمینان گفت که بزودی اتفاقی در باب سریال «بریکینگ بد» رخ خواهد داد. روز گذشته، کرانستون و پال به طور مشترک تصویری از دو الاغ رازآلود را در صفحات توئیتر خود منتشر کرده و در شرح آن نوشتند: «بزودی». بدین ترتیب می توان حدس زد که پروژه ای مشتریک بین این دو در حال شکل گیری است که با توجه به شکل و ماهیت این تصویر می توان حدس زد این مشارکت به سریال یا دستکم داستان «بریکینگ بد» مربوط خواهد بود. اگر چه دنباله سینمایی این داستان به ماجراهای پس از مرگ والتر وایت خواهد پرداخت اما کرانستون خود از علاقه اش به بازگشت به نقش والتر وایت در صورت امکان گفته است.

سریال Breaking Bad

به نظر می رسد که اگر گیلیگان راهی برای بازگشت والتر وایت پیدا کند، که خبر آن بسیار هیجان انگیز خواهد بود، بار دیگر شاهد بازگشت زوج وایت و پینکمن خواهیم بود. والتر وایت شخصیت اصلی سریال «بریکینگ بد» بوده و نقش مهمی در زندگی جسی پینکمن داشت، به همین دلیل می توان انتظار داشت که شخصیت والتر وایت نیز در قالب سکانس های فلش بک و خواب و رویا به داستان دنباله داستان بازگردد. باید منتظر ماند و دید که کرانستون و پال با انتشار این تصویر رازآلود مشترک و شرح هیجان انگیز آن چه چیزی در آستین دارند.

سریال Breaking Bad

در مورد معنای تصویر نمی توان چیز زیادی حدس زد زیرا الاغ، تا جایی که ما می دانیم، هیچ ارتباطی با سریال «بریکینگ بد» ندارد هر چند می توان شباهتی بین این تصویر و نمای بسته و ایستاده والتر وایت و جسی پینکمن در کنار هم در برخی تصاویر سریال را مشاهده کرد. بدون توجه به این که چه اتفاقی در شرف رخ دادن است و اینکه آیا بزودی شاهد حضور این دو در نقش های وایت و پینکمن باشیم یا خیر، همکاری کرانستون و پال به خودی خود بسیار جذاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های تلویزیونی خارجی برای تماشا در ایام تعطیلات تابستان: شبکه AMC

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • نیما تیر ۶, ۱۳۹۸

    خب مورد اینجاست ک هیچکس نمیتونه با قاطعیت بگه والتر وایت آخر قصه کشته شد،امکان زنده موندنش هست، هرچند اندک، وای خدای من همین ی قسمت نامشخص بودن مرگ والتر می ارزه ب کل فصل آخر گات ?

  • مهدی تیر ۲۲, ۱۳۹۸

    مثل فرار از زندان که اسکافیلد فصل اخرش مرد و خاکش کردن بعد تو فصل جدیدش زنده بود و تو زندان.