ساخت سریال «جک ریچر» توسط سرویس استریمینگ آمازون بدون «تام کروز»

ساخت سریال «جک ریچر» توسط سرویس استریمینگ آمازون بدون «تام کروز»

ماه ها بعد از آن که اعلام شد لی چایلد، شخصیت «جک ریچر» (Jack Reacher) خود را به تلویزیون می آورد، ساخت این سریال به طور رسمی توسط سرویس آمازون آغاز شده و نیک سانتورا خالق سریال «عقرب» (Scorpion) نقش تهیه کننده اجرایی و شورانر سریال را بر عهده خواهد داشت. همچنین سال گذشته اعلام شد که دیگر تام کروز در نسخه های سینمایی نقش شخصیت جک ریچر را بازی نخواهد کرد و لی چایلد بار دیگر حقوق مربوط به استفاده از شخصیت رمانی خود را بازیافته و آن را به صورت پروژه ای در اختیار شبکه ها و سرویس های استریمینگ مختلف قرار خواهد داد.

سریال جک ریچر Jack Reacher

علاوه بر این وی گفته که دوست دارد شخصیت تلویزیونی جک ریچر شباهت بیشتری با آنچه که در رمان او دیده می شود داشته باشد. با توجه به اینکه دو فیلم حاوی این شخصیت یعنی فیلم های «جک ریچر» و «جک ریچر: هرگز برنگرد» فیلم های متوسطی بوده و روی هم رفته تنها ۴۰۰ میلیون دلار فروش داشتند، به نظر می رسد که چنین تصمیمی از جانب خالق این شخصیت مناسب و قابل درک باشد. موفقیت اندک این دو فیلم نیز تا حدود زیادی به خاطر تام کروز و کارگردان مجموعه فیلم های «ماموریت غیرممکن»، کریستوفر مک کواری، بود که همین موضوع بر تصمیم چایلد برای تغییر سبک تصویرسازی و بازیگر اصلی نقش جک ریچر در پروژه های آینده تاثیر قابل توجهی داشت.

سریال جک ریچر Jack Reacher

چایلد گفته است بر اساس آنچه که که در کتاب او آمده، شخصیت جک ریچر باید مردی با ۶ فوت بلندی قامت (حدود ۱۸۳ سانتیمتر) و دست هایی به اندازه یک بشقاب شام باشد. بدین ترتیب جستجوها برای بازیگری با مشخصات مشابه که بهترین گزینه برای ایفای نقش ریچر باشد آغاز شده و به نظر می رسد که سرویس آمازون از تمام پتانسیل خود برای توسعه این سریال استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: «بریکینگ بد»؛ معنای عنوان یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های تاریخ چیست؟

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود