خواستگاری و نامزدی در بالن، مُد جدید پولدارهای تهران

پکیج‌های میلیونی برای سورپرایز رمانتیک‌های لاکچری

خواستگاری و نامزدی در بالن، مُد جدید پولدارهای تهران

خواستگاری و ازدواج رویایی، بخشی از سبک زندگی پولدارها و لاکچری گردها در تهران و مراکز استان های کشور است. از خواستگاری در بالن تا جشن عروسی صدها میلیون تومانی در باغ های مجلل و بعضا ممنوعه که متخصصان طراحی استایل و تم و نورپردازی و فیلمبرداری پهپادی، مدیریت آن را بر عهده دارند، واقعیت هزاران عروسی است که سالانه در کشور برگزار می شود. خواستگاری و نامزدی های لوکسی که معمولا با ماه عسل های رویایی در جزایر مالدیو یا ایبیزیا با فیلمبردار اختصاصی و فوتوشت هایی در اسپاهایی با دوش های آبشاری و ماساژ با ورق طلا و . . . همراه می شود.

ایرانی ها، کلا، مشتاق به ازدواج نیستند و این را از آمار ۱۴ میلیون جوان مجرد زیر ۴۰ سال می توان فهمید که یک دهه دیگر به سن مجردی قطعی می رسند و تهدید جدی برای ایران عصر ۱۴۰۰ خواهند بود.

جامعه ای مجرد و افسرده که نه نوجوانی خوبی را تجربه کردند و نه دوران جوانی خاطره انگیزی و اکنون در میانسالی، بخش قابل توجهی از GDP کشور را می بلعند. ازدواج های پر هزینه و تفکرات همچنان سنتی حاکم بر این موضوع در خانواده های ایرانی سبب شده تا غول ازدواج، مثل غول کنکور و غول خانه دار شدن و غول پزشک و مهندس شدن، هم چنان ذهن فریبکار ایرانیان را به خود مشغول کرده و شمار ازدواج ها را کاهش دهد. نارضایتی زوجین از روابط جنسی و تنوع خرده فرهنگ ها در کشور هزار فرهنگ ایران زمین، از عوامل افزایش طلاق در جامعه یک دهه اخیر ایران به شمار می رود و تراژدی خواستگاری و نامزدی های هیجان انگیز هم سبب داغ تر شدن این تنور سرد نشده است.

خواستگاری بالنی!

وقتی با بالن برفراز دشت سر سبز و منطقه زیبا و بکر ، رشته کوه دماوند ، پرواز می کنید حیرت زده خواهید بود. این تجربه گردشی جالب و شگفت آور ، از کیفیت بالای برخوردار بوده ، شما به آرامی و در سکوت در فضای بی کران پیش خواهید رفت ، فرود آمدن بالن ، سپس خوابانیدن، جمع آوری آن توسط تیم پروازی ، نیز سرو نوشیدنی ، کیک همراه با جشن ، گزارش تفسیری کاپیتان از پرواز لذت شما را دو چندان خواهد کردو در انتها انتقال مسافران به مکان اولیه توسط اتومبیل آفرود انجام می شود .

عشقتان را در آسمان به ایشان ابراز کنید. همزمان با اینکه بالن از زمین بر می خیزد ، ……..!!!

خواستگاری های عجیب، امروزه بخش جدایی ناپذیر از مراسم ازدواج جوانان پولدار شده است. اگر به آبسرد دماوند بروید، جایی که در فاصله شصت و پنج کیلومتری تهران و نزدیک دماوند و فیروزکوه است، خدمات بالن گردی در اختیار شماقرار می گیرد. آبسرد دماوند را باید پاتوق لاکچردی گردهای تهران دانست که خدمات گردشگری وتفریحی با بالن ارائه می شود. این بالن ها برای برگزاری مراسم عروسی و خواستگار وتولد و مهمانی و ولنتاین ودورهمی خانوادگی توسط شرکت های هوانوردی، در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. طول پرواز ،  ۲  ساعت و با بیمه  کامل  همراه است.

بالن بعد از یک ساعت هوانوردی فرود می‌آید. نیم ساعت قبل از فرود، یک کایت موتوردار (هواپیمای فوق‌سبک) از مقابل بالن پرواز می‌کند که در امتداد آن بنر ۳ متری سفید و صورتی با مضمون «با من ازدواج می‌کنی؟» در هوا به اهتزاز درآمده است.

این درست زمانی است که مراسم خواستگاری به‌طور رسمی آغاز می‌شود و حالا عروس‌خانم آینده باید به درخواست آقای داماد پاسخ دهد. عکاس هم پشت سر هم شاتر دوربین را می‌زند، تا از ثبت صحنه‌های رمانتیک غافل نماند. مراسم حتی بعد از فرود در نقطه هم ادامه خواهد داشت. یک میز ۶نفره با طراحی کلاسیک چیده شده که دورتادور آن یک گروه موسیقی ایستاده‌اند. نوشیدنی‌های رنگارنگ همراه یک صبحانه حسابی آن‌جا در انتظار عروس و داماد آینده‌اند.

هدیه‌های مراسم خواستگاری در گلدان شیشه‌ای دو متری قرار دارند، تا بعد از مراسم با پیک برای دوستان و اقوام عروس و داماده آینده ارسال شود و آنها نیز از این پیوند فرخنده و گرانبها مطلع شوند. کمی آن طرف خودروی آفرود پارک شده‌ است، تا درنهایت مسافران را به مکان اولیه پرواز بازگرداند.

هزینه های خواستگاری لاکچری

قیمت اجاره بالن هم از ساعتی ۷۵۰‌هزار تومان آغاز می‌شود و با ۱۰‌میلیون هم متوقف نمی‌شود. البته این قیمت‌ها براساس نوع مراسم و آپشن‌هایی که مشتری در نظر دارد، متفاوت است. به این ها باید طراحی میز و گل آرایی آن که در یک دشت وسیع قرار گرفته است و سرو غذا با گارسون های خارجی و . . . نیز اضافه کرد که به قول بعضی ها، نهایت، پول یک پراید صفر می شود و این اصلا رقمی برای خواستگار ی رمانتیک چند ساعته و لوکس خیلی‌ها، محسوب نمی شود!

هزینه پرواز با کایت موتور دارد، ۱۸۵ هزارتومان و بالن سواری، ۷۵۰ هزارتومان و پکیج ساده عروسی در بالن، قریب به ۵ میلیون تومان که آپشن های مختلفی به آن اضافه میشود.

حتما ببینید: تصاویر عروسی رویایی در مالدیو

تصویر مراحل آماده سازی بالن
فیلمبراری با پهپاد، بخشی از فرآیند خواستگاری با بالن در آبسرد دماوند
بالن سورای
تصویر یکی از بالن های به پرواز در آمده در آبسرد دماوند
بالن سواری
سلفی سام درخشانی با بالن سر لوکیشن فیلمبرداری تگزاس ۱

البته به این هزینه ها باید دعوت از دیجی و گروه موسیقی و اجرای برنامه پس از پیاده شدن زوج رمانتیک با خواستگاری بالنی نیز اضافه کرد که آپشن هایی مثل گردش با کالسکه رویایی در دشت و فیلمبرداری هالیوودی! نیز با خود به همراه دارد.

فعالیت شرکت‌های بالن‌گردی زیر نظر سازمان هواپیمایی کشور است که وظیفه نظارت و ساماندهی پرواز‌های تفریحی را به عهده دارد

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود