آموزش تهیه ۹ ساندویچ بدون نان برای لاغر شدن و رسیدن به تناسب اندام

آموزش تهیه ۹ ساندویچ بدون نان برای لاغر شدن و رسیدن به تناسب اندام

وقتی قصد دارید وزن کم کنید و به تناسب اندام برسید لازم است از برنج و نان دست بکشید. اما این به این معنی نیست که از خیر خوردن ساندویچ موردعلاقه‌تان هم بگذرید! شما می‌توانید با کمی خلاقیت، ساندویچ بدون نان تهیه و میل کنید.

در زیر ۹ ساندویچ را برایتان معرفی کرده‌ایم که بدون استفاده از نان تهیه می‌شوند. با الهام از این غذاها و ترکیبات می‌توانید ساندویچ مورد علاقه خود را تهیه کنید و مصرف نان را نیز به حداقل برسانید.

۱- ساندویچ ماهی سالمون با برگ کاهو

ساندویچ بدون نان

این ساندویچ بسیار جذاب نه تنها مملو از اسیدهای چرب امگا سه است، بلکه احساس گرسنگی را در شما از بین می‌برد و برای مدتی طولانی شما را سیر نگه می‌دارد.

۲- ساندویچ سبزیجات با فلفل دلمه‌ای

ساندویچ بدون نان

همیشه می‌توانید به جای نان از فلفل دلمه‌ای در تهیه انواع مختلف ساندویچ استفاده کنید. درست است که طعم این ساندویچ با مدل‌های سنتی فرق دارد اما کاملا سیرکننده است بهترین ترکیب برای فلفل دلمه‌ای خام، پنیر، اسفناج و آووکادوست.

۳- رول‌های رژیمی تهیه شده از سیب‌زمینی شیرین

ساندویچ بدون نان

رژیم غذایی پالئو (غارنشینی) چند وقتی است که بسیار محبوب و رایج شده است. درحالی‌که اکثر رژیم‌های غذایی «شمارش کالری» را سرلوحه‌ی کارشان قرار می‌دهند، اما در این رژیم به شمارش کالری نیازی نیست و فقط کافی است که غذای مصرفی‌تان را از بین گروه‌های غذایی مجاز انتخاب کنید. نکته‌ی جالب درمورد رژیم پالئو آن است که برخلاف رژیم‌های دیگر در حین لاغر شدن، احساس خستگی یا احساس بی حالی و ضعف نمی‌کنید، چون منابع غذایی سالم و طبیعی موجود در این رژیم می‌توانند تمام ویتامین ها و مواد معدنی موردنیاز بدن شما را تأمین کنند.

یکی از این مواد غذایی سیب‌زمینی شیرین است و جایگزین بسیار خوبی برای نان معمولی است.

۴- بادمجان کبابی

ساندویچ بدون نان

بادمجان‌ها را ورقه‌ای برش دهید و کباب کنید. از این ورقه‌های کبابی به جای نان استفاده کنید و در میان آنها هر ماده‌ خوراکی که دوست دارید بگذارید و میل کنید. پیشنهاد ما این است که بین دو ورقه بادمجان، پنیر، قارچ، گوجه‌فرنگی و کاهو بگذارید.

۵- پنکیک تاپیوکا

ساندویچ بدون نان

تاپیوکا نوعی غله و مملو از نشاسته، فیبر و اسیدهای چرب مفید است. اما نکته جالب اینجاست که اصلا گلوتن ندارد. به همین خاطر بهترین جایگزین برای نان بشمار می‌رود. به همین خاطر توصیه می‌کنیم از این دانه‌ها پنکیک بپزید و در تهیه ساندویچ از آن بهره بگیرید.

۶- نان لواش با آرد موز سبز

ساندویچ بدون نان

شاید پیدا کردن آرد موز سبز آسان نباشد اما اگر به آن دسترسی دارید می‌توانید از این آرد خمیر تهیه کنید و همانند نان لواش معمولی با ان نان درست کنید. از این نان برای تهیه انواع ساندویچ‌ها می‌توان استفاده کرد.

۷- ساندویچ خیار

ساندویچ بدون نان

این ساندویچ عجیب نه تنها گرسنگی شما را از بین می‌برد بلکه تشنگی را هم برطرف می‌کند. خیار سالادی را پس از شستن از وسط دو نیم کنید. تخمه‌های میانی آن را خارج کنید و پنیر، ژامبون یا هر غذایی که دوست دارید در میان آن بگذارید و میل کنید.

۸- همبرگر گوجه‌فرنگی

ساندویچ بدون نان

همبرگر را به روش معمولی درست کنید. سپس به جای نان، آن را در میان دو تکه گوجه‌فرنگی بگذارید و سرو کنید. برای اینکه گوشت به اندازه گوجه‌فرنگی باشد می‌توانید با گوشت چرخ‌کرده و پیاز کباب تابه‌ای درست کنید و با جوانه گندم و پنیر موتزارلا آن را بین دو برش گوجه فرنگی بگذارید و به عنوان ساندویچ میل کنید.

۹- ساندویچ با قارچ شیتاکه

ساندویچ بدون نان

قارچ شیتاکه به تنهایی نماد جوانی و طول عمر است، حالا اگر آن را با بقیه سبزیجات مخلوط کنید بدون شک سلامتی بیشتری را برای بدنتان به ارمغان خواهد آورد. این قارچ به معنای واقعی کلمه بمب انرژی است. به همین خاطر بهترین گزینه به جای نان است. در ساندویچ‌های مورد علاقه خود به جای نان از این قارچ استفاده کنید.

منبع: brightside
بدون نظر

ورود