نامه شدید اللحن پرویز پرستویی به علی فروغی ، مدیر ۳۱ساله شبکه۳ و کامنت سلبریتی ها

طوفان اینستانوشته تابستانی پرستویی علیه مدیر جوان با نیم میلیون لایک

نامه شدید اللحن پرویز پرستویی به علی فروغی ، مدیر ۳۱ساله شبکه۳ و کامنت سلبریتی ها

پرویز پرستویی ، هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایران که از سلبریتی های مطرح اینستاگرام ایرانیان در حوزه انتشار پست های مفهومی به شمار می رود، روز گذشته با اینستانوشته ای جنجالی در اینستاگرام ۵.۶ میلیون فالوئری خود، طوفانی به پا کرد و برای اولین بار، قریب به ۵۰ هزار کامنت از سوی طرفدارانش دریافت کرد.

مدیر شبکه ۳ گفته بود که پرویز پرستویی، تلویزیون را تحریم می کند اما پای آن اشک می ریزد.

پرستویی، نامه ای خطاب به علی فروغی، مدیرجوان ۳۱ ساله شبکه سوم سیما نوشت که بازتاب های گسترده ای پیدا کرد.

علی فروغی، پسر باجناق دکتر غلامعلی حداد عادل، در سال ۹۷ به کرسی ریاست این شبکه رسانه ملی رسید و اصلاحاتی را در شبکه انجام داد که منجر به خروج عادل فردوسی پور و قطع پربیننده ترین برنامه تاریخ تلویزیون ایران (۹۰) و خروج مزدک و . . . گردید. نامه پرویز پرستویی به علی فروغی در رسانه ها نیز  بازتاب هایی داشته است.

در پی انتشار این نامه شدید اللحن که با قریب ۴۸۰ هزار لایک هواداران استاد همراه شده است، سلبریتی های طرفدار پرویز پرستویی از پیمان معادی و رضا یزدانی گرفته تا سردار آزمون، به اینستانوشته طوفانی این هنرمند در روزهای پایانی شهریور ماه ۹۸ کامنت زده و به حمایت از این نامه جنجالی پرداختند.

پرویز پرستویی
واکنش سلبریتی های فوتبال و سینما به اینستانوشته طوفانی استاد پرویز پرستویی

متن نامه پرویز پرستویی به علی فروغی که مهم ترین اینستانوشته در اینستاگرام ایرانیان در روزهای پایانی تابستان ۹۸ است و واکنش های  بسیاری را تا کنون به دنبال داشته است به شرح می باشد:

متولد ۱۳۶۷ ، مدیر شبکه ۳ سیما
پسر باجناق…

اولا، بنده اعلام کردم تلویزیون حق نداره حتی مرگ من و زیرنویس بره، دوما، من نگفتم تلویزیون تماشا نخواهم کرد، سوما، مگه صداو سیما ملک شخصی یا ارث پدری شماست؟ راحتت کنم، بنده همه شبکه های ایرانی و غیر ایرانی رو نگاه میکنم، تمام اخبارهای داخلی و خارجی رو دنبال میکنم، چون کار من ایجاب میکنه ،خوب ببینم، خوب بشنوم، و خوب بخونم. اگر بنده اعلام کردم به تلویزیون نخواهم آمد، بخاطر بی کفایتی امثال شماست.

تا زمانیکه صدا و سیمای ملی ، مدیرانی چون شما ((البته شخص شما کوچکتر از آنی هستید ،که من بخاطرش تصمیم بگیرم )) داشته باشد، تلویزیون همین خواهد بود که هست. ((البته منهای بعضی از عزیزانی که صادقانه کار میکنند)) آخه شما باچه تجربه و تخصصی مدیر شبکه تلویزیونی شدید؟

فقط چون ، من آنم که رستم بود پهلوان؟ بعد حالا چی شده مرده چوب میزنید؟

من یکسال پیش یک حرفی زدم وپای حرفم هم ایستادم. وهر زمانی هم که تشخیص بدم که مدیران کاردان و با صلاحیتی بر سکان صداو سیما نشسته اند، به تلویزیون برمیگردم، آنهم به عشق مردم، چون صداو سیما متعلق به مردمه. تلویزیون من و بزرگ نکرده ، بلکه من و امثال من تلویزیون و بزرگ کردیم، ومدیران فقط پزش و دادن ، حداقل در بخش هنر های نمایشی.

مثل: سریال رعنا، امام علی، آپارتمان، آوای فاخته، زیر تیغ، آشپزباشی.

مثلا سریال زیرتیغ ،چه به لحاظ معنوی و مادی کم وجهه ای برای تلویزیون داشت؟ یا سریال آشپزباشی که هزینه ۱۶ ماه تولیدش یک میلیاردو ششصدو…تومان بود، فقط ۵۰ میلیار تومان از طریق باکس بازرگانی صاحب درآمد شد. وما بزور دستمزدمان را گرفتیم. ولی الان در آمد صداو سیما از کجاست؟ جز،*+#؟ 

علی فروغی!

شما هنوز جوانید، تازه ۳۱ بهار رو گذروندید، من باتجربه ۶۴ سال زندگی و ۵۰ سال بازیگری و ۱۰ سال سابقه درقوه قضاییه ، بهتون میگم ، این میزها و سمت ها ، مدیریت ها ماندگار نخواهد بود. چرا که پشت میزی که شما نشستید ،قبل از شما هم کسی دیگری بوده و بعد از شما هم کس دیگری خواهد آمد. پس بهتره خدارو شکر کنی و سرت و بندازی پایین و از سفره ای که برات پهن شده، بدون اینکه سرت و بالا بیاری، خوب تغذیه کن و توبره ات و برای چند صباح دیگه پر کن.

حتما ببینید: با علی فروغی مدیر جوان شبکه ۳ ٖآشنا شویم

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۵ نظر

ورود

  • سینا شهریور ۳۱, ۱۳۹۸

    پرویز پرستویی هم یکی به نعل می‌زنه یکی به میخ. معلوم نیست سمت کدوم وره.

  • علی مهر ۱, ۱۳۹۸

    استاد؟ پرستویی؟ از کِی؟
    منم از فروغی خوشم نمیاد اما یکی از اساسی ترین تعریف های استاد بودن یه نفر اینه که به کوچیکتر خودش هم احترام بزاره یا لااقل اینقدر سن طرف رو زیر سوال نبره طوری که انگار تنها ایراد فروغی اینه که سی و یک سالشه. هرکسی از پرستویی در مورد این متن و صلاحیت فکریش دفاع کنه به نظرم به خودش و باقی جوونا توهین کرده. چه فرقی هست بین این بازیگر که “متولد ۱۳۶۷” رو به عنوان تحقیر اول متنش ذکر کرده با یه مشت پیر پاتال دیگه که صندلیاشون رو برای من و توی جوون خالی نمی کنن و اگرم بمیرن جاشون به بچه های خودشون میرسه؟ پرستویی هم مثل همونایی هست که در آوردن فروغی نقش داشتن؛ جفتشون شایسته سالار نیستن، فقط مبناشونه که فرق می کنه.
    برای من سن و رزومه و تجربه شاخص احترام گذاشتن به یکی نیست. ایشون هم استاد نیستن! چهل میلیون تومن از صدا سیما طلب داشتن ندادن بهشون حالا نشستن خونه تبدیل به اپوزوسیون شدن. من جوون مدافع بی ادب نمی خوام. متاسفم برای تیتر شما. استاد؟

    • علی زمانی مهر ۱, ۱۳۹۸

      استاد پرستویی با نیم قرن فعالیت در عرصه بازیگری و طوماری از جوایز و نقش آفرینی در فیلم های تاریخ ساز سینمای معاصر ایران، نیازی به معرفی و تمجید ندارد.
      ذکر تاریخ تولد فرد مذکور، یادآوری جمله نهایی استاد در این نامه است. این نامه، نامه به یک جوان ایرانی نبود. نامه به یک رانت خوار که مصداق بارز تهدید شایسته سالاری و ژن خوب است، بوده وگرنه این همه پسر بچه و دختر بچه این سنی هست. چرا تا حالا استاد خطابی به اون ها نداشته؟! ما که توهینی دراین نامه ندیدیم.
      انشاله خیره

    • الف لام مهر ۳, ۱۳۹۸

      چقدر از فروغی و دارودستش گرفتی که اینجوری احمقانه و آماتور ازش دفاع کنی ؟؟!!!

  • محمد خرداد ۲۰, ۱۳۹۹

    یاشاسین حاج پرویز