استوری طوفانی: طلاق مهناز افشار از یاسین رامین

اولین اینستانوشته مهناز افشار پس از خبر جدایی

استوری طوفانی: طلاق مهناز افشار از یاسین رامین

مهناز افشار ، هنرپیشه سینما و تئاتر ایران با انتشار توییتی، خبر جدایی خود از یاسین رامین (پسر محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی دولت محمود احمدی‌نژاد ) که در دادگاه بدوی به ۱۷ سال حبس محکوم شده بود را اعلام کرد.

۵ شنبه ۱۱ مهر ماه، اولین پست اینستاگرامی مهناز افشار پس از انتشار خبر طلاق، منتشر شد که وی را با مانتو روشن و چهره ای خندان به نمایش در می آورد. مهناز افشار تا زمان تنظیم این خبر، هیچ پستی درباره جزییات طلاقش رسانه ای نکرده است اما امکان کامنت زنی روی کلیه پست هایش را در اختیار ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تن از فالوئرهایش قرار داده که اکثریت به دنبال جزییاتی درباره طلاق و جدایی وی هستند.

تصویر اولین پست اینستاگرامی مهناز افشار پس از انتشار استوری طوفانی جدایی از همسرش یاسین رامین

پس از اعلام رسمی جدایی مهدی هاشمی از گلاب آدینه، این دومین خبر جدایی سلبریتی های سینمای ایران در سال نود و هشت محسوب می شود.

اردیبهشت ۹۸، مدیرکل حقوقی سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از تشکیل پرونده برای یاسین رامین در دیوان محاسبات کشور خبر داد.

محمد علی نجفی (شهردار قاتل خندان تهران) هم در شهریور ۹۵ گفته بود که پسر یکی از مسئولان دولت قبل [یاسین رامین، فرزند محمدعلی رامین]، شرکتی ایجاد کرد و واردات بخش خاص، مهم و گران‌قیمتی از داروها را به‌صورت انحصاری در دست گرفت و داروهایی تقلبی یا با کیفیتی پایین وارد می‌کرد و سال‌ها مردم از آن استفاده می‌کردند.

امروز مشخص شده که چندین میلیارد دلار از این طریق عاید جوانی شده که با یکی از خانم‌های هنرپیشه ازدواج و یکی از املاکش را که چند ده میلیارد تومان ارزش داشته به‌عنوان مهریه تقدیم خانم کرده است.

صفحه اینستاگرام این سلبریتی سینمای ایران که در فهرست پربیننده ترین صفحات اینستاگرام ایرانیان قرار دارد پس از انتشار این خبر، با مراجعه کننده زیادی همراه شده و احتمالا تا ساعات دیگر، باید منتظر واکنش سلبریتی ها و تحلیل های پرتال ها درباره طلاق مهناز افشار بود. او در پستی کوتاه در توییترش که در اینستاگرامش نیز بازتاب یافت نوشت که هر آدمی، ضعیف یا قوی، وجودی دارد اما وقتی تصمیم میگیری که یک مادر مجرد باشد، با دو تا وجود داشته باشی و آن ها را برای خودت و فرزندت قوی کنی.

حتما ببینید: اسناد شرکت های شبنم نعمت زاده (ملکه داروی ایران) و مادر و خواهرش

مهناز افشار
تصویر خبر قطعی طلاق مهناز افشار از همسرش

مهناز افشار قبلا در توییتی، پرونده  شیرخشک های فاسد منتسب به همسرش را به تمسخر گرفته بود.

واکنش مهناز افشار به محاکمه همسرش یاسین رامین
تصاویری که مهناز افشار به عنوان ثبت در تاریخ منتشر کرد

اینکه حکم محکومیت یاسین رامین ، محرک مهناز افشار برای طلاق از همسرش شده است یا خیر، موضوعی است که باید مدتی صبر کرد تا از طرف توییتر و اینستاگرام یا تلگرام مهناز افشار یا نزدیکانش، اطلاعاتی رسانه ای شود.

قابل پیش بینی بود که با حکم ۱۷ سال زندان همسر مهناز افشار در اوایل سال ۹۸، زندگی مشترک آن ها با تک فرزندشان  (لیانا)، تحت الشعاع قرار بگیرد. این که مهناز افشار در این ازدواج خوش شانس بود یا بدشانس را نمی دانیم. اما به نظر می رسد که در مقوله ازدواج، نباید خیلی آرتیستی عمل کرد.

به نظر می رسد ژن خوب ها و آقازاده ها و خانم زاده ها و آقا داماد هایی که این روزها پرونده فساد آن ها در دادگاه جرایم اقتصادی در جریان است و محمد هادی رضوی و شبنم نعمت زاده، تنها مشتی نمونه خروار است، سینمای ایران و هنر ایران را نیز تحت الشعاع قرار داده اند و زین پس، باید منتظر شنیدن خبرها و حکم های عجیبی در نیمه دوم سال ۹۸ باشیم که استارتش، از محکومیت برادر رئیس جمهور به ۵ سال زندان و استرداد رشوه ۳۱۰ میلیارد ریالی، زده شد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • الف لام مهر ۱۳, ۱۳۹۸

    شهردار قاتل خندان تهران یعنی چی ؟!!! اولا پرونده به اندازه کافی ابهام داره که اصلا کار نجفی بوده یا نه ! ضمن اینکه وضعیت مقتوله هم که مشخصه !! به خصوص به فیلمهایی که اخیرا از مسئولین داره در میاد !! ضمنا تو این مملکت از نجفی قاتل تر و خطرناکه تر به اندازه کافی بین مسئولین هست ..جرئت دارین به اونا تیکه بندازین ؟؟!!!!

    • امیر آبان ۶, ۱۳۹۹

      احیانا اسم شما پرستو نیست!؟