راهنمای خرید بلیط بازی ایران و کامبوج برای خانم ها

راهنمای خرید بلیط بازی ایران و کامبوج برای خانم ها

به دنبال فراهم شدن زیرساخت های لازم جهت ورود زنان به ورزشگاه به منظور تماشای بازی ایران و کامبوج در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، فدارسیون فوتبال با همکاری شرکت توسعه اماکن ورزشی، سامانه بلیت فروشی این دیدار را با اختصاص جایگاه به زنان فعال کرد.

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به تازگی بر خواسته خود مبنی بر حضور زنان در ورزشگاه های ایران برای تماشای دیدارهای تیم ملی این کشور در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پافشاری کرد.

از این رو در آستانه دیدار تیم های ملی ایران و کامبوج که ۱۰ اکتبر (پنجشنبه ۱۸ مهرماه) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، سامانه بلیت فروشی این بازی برای حضور مردان و زنان باز شد. بر این اساس علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به تارنمای pin90.ir مراجعه کنند.

راهنمای خرید بلیط بازی ایران و کامبوج برای خانم ها

نکته جالب توجه این است که جایگاه A۶ در عرض چند دقیقه به طور کامل به فروش رسید تا مشخص شود استقبال زنان از این دیدار فوق العاده بوده است‌ و حال باید دید مسئولان برگزاری مسابقه به تعداد جایگاه زنان خواهند افزود یا خیر.

در این دیدار خبری از حضور گزینشی نبوده و عموم زنان می توانند اقدام به تهیه بلیت کنند.

راهنمای خرید بلیط بازی ایران و کامبوج برای خانم ها

بلیت جایگاه مربوط به بانوان در حالی فروخته شده که سکوهای دیگر هنوز صندلی‌های قابل خرید پرتعدادی را دارند. در قسمت روبروی جایگاه کمتر از ۱۰۰۰ بلیت به فروش رفته و در قسمت جایگاه نیز فعلا بلیت زیادی فروخته نشده است. لازم به ذکر است که بلیت جایگاه ۳۰ هزار تومان، روبروی جایگاه ۲۵ هزار تومان، بانوان ۲۰ هزار تومان، پشت دروازه ۲۰ هزار تومان، میهمان ۲۰ هزار تومان و طبقه دوم با قیمت ۱۵ هزار تومان به فروش می‌رود.

البته بلیت طبقه دوم به فروش گذاشته نشده و احتمالا پیش‌بینی می‌شود که طرفداران تیم ملی تنها طبقه اول را پر کنند. این بازی روز پنج شنبه ۱۸ مهر ماه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • محمدرضا مهر ۱۴, ۱۳۹۸

    با سلام
    من با خانواده (همسرم، دخترم و خواهرم) می خوایم برای تماشای بازی از شهرستان بیایم تهران به چند جا از جمله ورزشگاه آزادی زنگ زدم جواب درست ندادند، لطفا راهنمایی کنید امکانش هست خانواده ها تو ورزشگاه بازی را ببینند؟ مگه قرار نبود با توجه به بایطهای فروخته شده و استقبال بانوان ظرفیت افزایش پیدا کنه؟

    • فروغ بیداری مهر ۱۴, ۱۳۹۸

      برای خانم ها جایگاه جداگانه ای در نظر گرفته شده و امکانش نیست که در کنار هم به تماشای بازی بنشینید.
      در مورد سوال دومتون هم، گفتن احتمال داره جایگاه جدیدی دوباره برای خانم ها باز بشه. اما هنوز خبری نیست.