کمپین #یک_دقیقه_مراقبت سی گل آغاز شد

کمپین #یک_دقیقه_مراقبت سی گل آغاز شد

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برند نام‌آشنای سی گل کمپین جدید خود را با ایده محوری «مراقبت از خود» آغاز کرد.

هدف برند سی گل از کمپین “یک دقیقه مراقبت” یادآوری این نکته است که هرچند مراقبت‌های ضروری پوست به زمان زیادی نیاز ندارد، بسیاری از ما از زیر این کار شانه خالی می‌کنیم. سی گل از شما می‌پرسد اگر فقط ۱ دقیقه برای مراقبت از خودتان وقت داشته باشید چه می‌کنید؟

چرا یک دقیقه مراقبت؟

مراقبت از پوست برای بسیاری افراد، بیشتر رسیدگی به زیبایی ظاهری را تداعی می‌کند تا یک اقدام مهم برای حفظ سلامت بدن. اما واقعیت این است که پوست بزرگ‌ترین عضو بدن است که بیش از هر عضو دیگری در تماس با محیط بیرونی قرار دارد و به همین دلیل به مراقبت جدی در برابر عوامل طبیعی و غیرطبیعی نیاز دارد.

دلیل دیگر عدم مراقبت از پوست این است که بعضی افراد آن را کاری وقت‌گیر می‌دانند. این در حالی است که مراقبت‌های اساسی پوست به زمان بسیار کمی نیاز دارد. به همین دلیل سی گل به سراغ مراقبت‌های یک دقیقه‌ای رفته تا به مخاطبان خود یادآوری کند که محافظت از پوست به زمان و انرژی چندانی نیاز ندارد، اما تاثیر همین مراقبت‌های کوچک بر سلامت انسان بسیار قابل‌توجه است.

مهم‌ترین اقدامات مراقبتی برای پوست را بشناسیم

متخصصین پوست مراحل مختلفی برای روتین مراقبتی روزانه و شبانه پوست در نظر می‌گیرند که با توجه به سن و جنسیت افراد، نوع پوست، سبک زندگی و شرایط محیطی از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اما نکته بدیهی این است که پوست همه افراد به پاکسازی، محافظت، تقویت و آب‌رسانی نیاز دارد. بنابراین مهم‌ترین اقدامات مراقبتی پوست را می‌توان در استفاده روزانه از پاک‌کننده یا شوینده مناسب نوع پوست، مصرف کرم‌های مرطوب‌کننده مناسب و استفاده منظم از محصولات ضدآفتاب خلاصه کرد که هیچ کدام بیشتر از ۱ دقیقه زمان نمی‌برد. علاوه بر این موارد هر شخص باید به تناسب نوع و شرایط پوست خود، اقدامات پیشگیرانه یا درمانی لازم را انجام دهد. این مراقبت‌ها ممکن است استفاده از انواع محصولات ضدچروک، ضدلک، سفت‌کننده، ضدجوش و … باشد.

چطور در کمپین #یک_دقیقه_مراقبت شرکت کنیم؟

علاقه‌مندان می‌توانند به صفحه اینستاگرام سی‌ گل مراجعه کنند و در قسمت کامنت‌های پست مسابقه بگویند برای مراقبت از پوست خود چه کارهایی انجام می‌دهند تا شانس برنده شدن جوایز ارزنده سی گل را که شامل کارت هدیه و سبد محصولات سی گل است به دست آورند. برای اینکه در قرعه‌کشی سی گل شرکت داده شوید پست مسابقه را بخوانید و همه قوانین مسابقه را رعایت کنید.

همچنین اگر مایل‌اید پوستی سالم و شاداب داشته باشید و به دنبال تخصصی‌ترین مراقبت‌های پوستی هستید، می‌توانید صفحه سی گل را در اینستاگرام دنبال کنید تا علاوه بر آشنایی با محصولات سی گل، از مشاوره تخصصی، اطلاعات مراکز فروش حضوری و آنلاین محصولات، جشنواره‌ها، کمپین‌ها و جوایز سی گل بهره‌مند شوید.

نگاهی به تاریخچه سی گل

شرکت لابراتوار دکتر اخوی با بیش از سه دهه سابقه درخشان در تولید محصولات آرایشی – بهداشتی در سال ۱۳۶۹ توسط آقای دکتر نصراله اخوی تاسیس شد و تولید محصولات آرایشی – بهداشتی را با نام تجاری سی‌گل(SEAGULL)  آغاز کرد. این شرکت طی سال‌ها فعالیت خود توانسته با به‌روزرسانی منحصربه‌فرد فرمولاسیون محصولات روز اروپایی، محصولاتی باکیفیت و مطابق با اقلیم ایران و نیازهای مشتریان ایرانی طراحی و تولید کند.

آقای دکتر اخوی تنها متخصص بین‌المللی در زمینه آرایشی و دارویی در ایران و عضو موسسه فرانسوی متخصصین بین‌المللی است. ایشان طی سال‌ها فعالیت در این صنعت، با شرکت‌های مطرح آرایشی جهان مانند لورآل، ویشی و لانکوم و دیگر لابراتوارهای دارویی برجسته خارجی و داخلی همکاری کرده است. نتیجه چهل سال تجربیات ارزشمند دکتر اخوی در محصولات لابراتوار دکتر اخوی فرموله شده و با نام‌های تجاری سی گل (SEAGULL)، پریم (PRIME)، فریس (FRICE) و فارمد (PHARMED)   به مشتریان ایرانی عرضه می‌شود.

لابراتوار دکتر اخوی اولین واحد آرایشی و بهداشتی در ایران بود که توانست در سال ۱۳۸۰ استاندارد ISO 9002 را از QMI کانادا اخذ کند. همچنین در سال ۱۳۸۱ موفق به ثبت‌نام در موسسه استاندارد عربستان سعودی شد. اخذ گواهی AFAQ از فرانسه و ISO10002 (رضایت‌مندی مشتریان) از آلمان وISO9001   در کنار اخذ گواهینامه تاسیس و تجهیز آزمایشگاه آکرودیته (آزمایشگاه همکار وزارت بهداشت)، از دیگر افتخارات این مجموعه است. کسب ده‌ها تقدیرنامه و لوح به عنوان شرکت برگزیده صنایع آرایشی – بهداشتی، برگ زرین دیگری است بر افتخارات این شرکت که همواره ارتقاء کیفیت و رضایت مشتریان را سرلوحه امور قرار داده است.

لابراتوار دکتر اخوی در سال ۱۳۹۰ با هدف حفظ سلامت و زیبایی پوست و مو، تحقیقات علمی گسترده‌ای را در رابطه با خصوصیات شیمیایی مواد آرایشی – بهداشتی و بیولوژی پوست انسان انجام داده که نتیجه آن عرضه محصولات پریم (PRIME) با توجه به نیازهای ویژه هر نوع پوست بوده است. محصولات پریم با استفاده از تخصصی‌ترین و باکیفیت‌ترین نوع ترکیبات به دست آمده از بهترین لابراتوارهای دنیا فرموله شده‌اند و همین امر سبب شده این محصولات توسط متخصصان پوست برای انواع پوست و در همه سنین توصیه شوند. گروه تحقیقاتی این مجموعه با به روز کردن فرمولاسیون محصولات، توانسته محصولاتی باکیفیت در جهت کسب رضایت واقعی مصرف‌کنندگان طراحی و تولید کند. نتایج تلاش بی‌وقفه این شرکت را می‌توان در دریافت گواهینامه‌های معتبری هم چون HALAL، ISO، SASO و به رسمیت شناخته شدن از سوی صنایع دارویی مشاهده کرد.

در سال ۱۳۹۱ لابراتوار دکتر اخوی اولین محصولات بهداشتی دهان و دندان خود را به‌صورت خمیردندان مایع و ژل شستشوی دهان با نام تجاری فریس (FERICE) برای دو گروه خردسالان و بزرگسالان روانه بازار کرد.

در سال ۱۳۹۲ تولید محصولات تخصصی مراقبت از دندان‌های حساس با نام تجاری فارمد (PHARMED) که تنها برند مورد تایید انجمن دندانپزشکان عمومی ایران است توسط لابراتوار دکتر اخوی آغاز شد. پدیده نو و بدیعی که برای اولین بار در ایران برای چندین عملکرد هم‌زمان خمیردندان طراحی شده است، بهره گیری از فرمولاسیون نانو هیدروکسی آپاتیت است.

محصولات سی گل

هدف برند سی گل طراحی، تولید و عرضه محصولات باکیفیت آرایشی-بهداشتی با قیمت مناسب و اقتصادی است که بتواند در جهت ارتقای سطح بهداشت عمومی کلیه اعضا خانواده، در سبد کالایی خانوار قرار گیرد و با مراقبت سطح بالا از پوست اعضای خانواده، از دوران کودکی تا میانسالی، از تحمیل هزینه‌های بالا در درازمدت جلوگیری کند.

برند سی گل محصولات متنوعی مانند ضدآفتاب‌ها، مرطوب‌کننده‌ها، ضدلک‌ها و … و همچنین گروه‌های محصولات با ویژگی‌های اختصاصی بر حسب نیاز گروه‌های مختلف مثل کودکان، آقایان و … تولید می‌کند.

برند سی گل، طی سه دهه تجربه کاری توانسته با همکاری متخصصین پوست، داروسازان و دیگر متخصصین، محصولات خود را در ۱۵ گروه تخصصی عرضه کند که همواره از طرف متخصصین برای حفظ سلامت و بهبود شرایط پوست، توصیه می‌شود.

در اینجا گروه‌های مصولات سی‌گل را به اختصار معرفی می‌کنیم:

گروه روشن‌کننده‌ها  (LIGHT PRO)شامل دو محصول ضدلک و روشن‌‌کننده است. کرم روشن‌کننده گیاهی برای افرادی است که در اثر عوامل محیطی پوست کدر و تیره دارند. کرم ضدلک حاوی هیدروکینون سی گل برای لک‌های قهوه‌ای ناشی از سن، آفتاب، بارداری و … مناسب است.

گروه جوان‌کننده‌ها ((AGE PRO شامل کرم دور چشم سه کاره، کرم ویتامین C، کرم AHA 10% و کرم AHA 15% سی گل است که از پیری و چروک پوست جلوگیری می‌کنند.

گروه ترمیم‌کننده‌ها (HEAL PRO) شامل ۶ محصول ترمیم‌کننده با کارکردهای گوناگون مانند رفع ترک پا، دفع حشرات، ترمیم پوست و … است.

گروه پاک‌کننده‌ها  (CLEAN BEAUTY)تونیک پاک‌کننده فاقد الکل سی گل و گروه پاک‌کننده‌های تخصصی  (CLEAN PRO) دو محصول تمیزکننده تخصصی شامل شیرپاک‌کن ۳×۱ و اسکراب ۲×۱ را در خود جای داده‌اند.

گروه مرطوب‌کننده‌ها  (HYDRA BEAUTY) شامل کرم نرم‌کننده بادام و کرم مرطوب‌کننده فاقد لانولین سی گل برای پوست های حساس است و گروه رطوبت‌رسان‌های تخصصی  (HYDRA PRO)سی گل ۳ محصول مرطوب‌کننده تخصصی شامل کرم مرطوب‌کننده سیلک، کرم نرم‌کننده پلی‌ویتامینه و کرم مرطوب‌کننده قوی دارد.

گروه ضدآفتاب‌ها  (SUN PRO) شامل ۵ محصول تخصصی مراقبت از پوست در برابر آفتاب است که ۳ محصول بدون رنگ هستند و شامل کرم ضدآفتاب مرطوب‌کننده با SPF 30، کرم ضدآفتاب با SPF 60 و کرم ضدآفتاب با SPF 100 برای پوست‌های حساس است. همچنین سی گل دو ضدآفتاب رنگی هم دارد که یکی ضدآفتاب رنگی فاقد چربی با SPF 30 و دیگری ضدآفتاب رنگی فاقد چربی با SPF 60 است.

گروه روغن آفتاب  (SUN OIL)سی گل دو محصول برنزه‌کننده برای دوست‌داران آفتاب گرفتن دارد که یکی اکلیلی و دیگری ساده است.

گروه مراقبت از بدن  (BODY BEAUTY)بزرگ‌ترین گروه محصولات سی گل است که شامل ۳ کرم موبر، یک کرم بی‌رنگ کننده، ۸ اسپری خوشبوکننده بدن، ۵ کرم کاسه‌ای مرطوب‌کننده دست و بدن، دو لوسیون مرطوب‌کننده صورت و بدن بانوان و دو لوسیون دست و بدن است.

گروه مراقبت از بدن  (BODY PRO)۳ محصول تخصصی مراقبت از بدن دارد: ژل ۴×۱ بعد از اصلاح بانوان، فوم بهداشتی بانوان با pH 4.2 و لوسیون مرطوب‌کننده قوی صورت و بدن.

گروه پوست‌های چرب و آکنه‌دار  (ACN PRO) شامل ۴ محصول تخصصی برای پاکسازی پوست، مبارزه با جوش و آکنه، روشن کردن لک‌های ناشی از جوش و پوشش و درمان پوست‌های آکنه‌ای و مستعد جوش دارد.

گروه آرایشی  (COSMETICS)در حال حاضر یک محصول آرایشی دارد که کرم پودر ضدچروک ویتامینه با SPF 20 در سه رنگ روشن، متوسط و تیره است.

گروه کودکان  (BABY)برای پوست و موی حساس کودکان طراحی شده و ۹ محصول تخصصی کودک دارد که شامل کرم و لوسیون مرطوب‌کننده گیاهی کودک، کرم سوختگی پای کودکان، لوسیون تالک بدن کودک، کرم ضدآفتاب کودکان با SPF 30، شامپو بچه، اسپری ضدآفتاب کودک با SPF 50، صابون بچه کرم‌دار و شامپو فوم نوزاد سی گل می‌شود.

و بالاخره گروه آقایان (MEN PRO) تابه‌حال ۲ محصول مرطوب‌کننده و ضدآفتاب مناسب برای پوست آقایان ارائه داده است.

بدون نظر

ورود