کتاب‌هایی برای زندگی بهتر و کنار آمدن با مشکلات

کتاب‌هایی برای زندگی بهتر و کنار آمدن با مشکلات

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آلن دوباتن نویسنده، فیلسوف و مجری معروف سوئیسی- انگلیسی است. کتاب‌های او موضوعات بسیار متنوعی دارد و تلاش می‌کند میان فلسفه و زندگی روزمره‌ی مردم ارتباط ایجاد می‌کند. آلن دوباتن تا به امروز با آثارش به بسیاری از انسان‌ها برای زندگی بهتر و حتی کنار آمدن با مشکلات یاری رسانده است. او در ایران هم طرفداران زیادی دارد و آثارش با استقبال شگفت‌انگیزی روبرو شده است. کتابراه نیز برای پاسخ گویی به این استقبال، بهترین آثار و ترجمه‌های این نویسنده را تهیه کرده است. با ما همراه باشید تا نگاهی به برخی از آثار مطرح آلن دو باتن بیندازیم تا شاید شما هم روزی به فراخور نیاز از کتاب‌های این نویسنده استفاده کردید.‌

آلن دوباتن را بیشتر بشناسیم

آلن دو باتن در سال ۱۹۶۹ در زوریخ سوئیس به دنیا آمد. او در رشته تاریخ و فلسفه دانشگاه کمبریج تحصیل کرد ولی هیچ‌گاه دوره‌ی دکترای فلسفه را به اتمام نرساند چراکه در همین دوره تصمیم گرفت برای مردم از فلسفه بنویسد و آن را با زندگی روزمره‌ی آن‌ها ارتباط دهد. آلن دوباتن در سال ۱۹۹۳ کتاب «جستاری در باب عشق» را منتشر کرد. دوباتن از همان سال‌های نخست نویسندگی به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد و حتی به عنوان مجری هم فعالیت‌هایی  در تلویزیون داشت. اما او به همین موفقیت‌ها اکتفا نکرد و برای نشر افکار و اندیشه‌های خود مدرسه‌ی زندگی را هم تأسیس کرد تا بر روی هوش احساسی مردم کار کند.

کتاب‌های الکترونیک و صوتی آلن دوباتن را در اپلیکیشن کتابراه بیابید

از کتاب‌های آلن دوباتن ترجمه‌های زیادی در باراز کتاب موجود است و این اتفاقی است که برای هر نویسنده‌ی محبوبی ممکن است رخ دهد اما تمامی این ترجمه‌ها قابل اعتماد نیستند. برای همین به شما توصیه می‌کنیم که برای انتخاب بهترین ترجمه و دانلود کتاب و کتاب صوتی به «کتابراه» مراجعه کنید. شما می‌توانید با قیمت مناسب کتاب‌های الکترونیک و صوتی این نویسنده را دانلود و مطالعه کنید.

اپلیکیشن کتابراه بیش از ۲۰۰۰ کتاب رایگان در حوزه‌های مختلف منتشر کرده است که می‌توان در دسته‌بندی کتاب‌های رایگان، آن‌ها را پیدا کرد. فقط کافی است که دکمه افزودن به کتابخانه من را بزنید و بلافاصله فایل کتاب را در اپلیکیشن کتابراه دانلود کنید. علاوه بر این، در بخش «آخر هفته با کتابراه» هر هفته، تخفیف‌های ویژه‌ای هم در بازه‌ی ۳۰٪ تا ۱۰۰٪ فعال می‌شوند که باعث می‌شوند کتاب‌های مورد علاقه‌تان را با قیمت‌هایی بسیار کمتر از نسخه چاپی خریداری کنید.

نگاهی فلسفی به عشق

آلن دو باتن دو بار عشق را محور کتاب‌های خود قرار داد؛ یک بار در جوانی کتابی با عنوان «جستارهایی در باب عشق» نوشت و بار دیگر در میانسالی که نتیجه‌ی آن کتابی با عنوان «سیر عشق» شد.

کتاب «جستارهایی در باب عشق»  داستان زن و مردی است که در پرواز هواپیما کنار هم می‌نشینند و بین آن‌ها گفت‌و‌گویی شکل می‌گیرد و تصمیم می‌‍‌گیرند یکدیگر را ملاقات کنند. این آشنایی به رابطه‌ای پرفراز و نشیب مثل تمامی روابط می‌انجامد. دوباتن در این کتاب علاوه بر فلسفه به تحلیل روانشناسانه‌ی شخصیت‌ها و کنش‌ها و واکنش‌ها روی می‌آورد و نگاه شما را درخصوص عشق متحول می‌سازد.

اما کتاب «سیر عشق» اثری است که به تنش و مشکلات یک زوج پس از ازدواج می‌پردازد. دوباتن در این کتاب با شیوه‌ای متفاوت داستان زندگی یک زوج را با فلسفه، روانشناسی و… آمیخته است.

فلسفه با زبان ساده

کتاب «تسلی بخشی‌های فلسفه» شامل شش بخش می‌شود و هر بخش به افکار و اندیشه‌های یک فیلسوف می‌پردازد و راه‌حلی را برای مواجهه با مشکلات مطرح می‌کند. نزدیک به ۲۰ سال از انتشار این کتاب می‌گذرد اما همچنان جزو پرطرفدارترین آثار آلن دوباتن محسوب می‌شود که با نگاهی کاربردی سخت‌ترین مسائل فلسفی را توضیح می‌دهد.

تحلیلی بر زندگی مدرن انسا‌ن‌ها

آلن دوباتن در کتاب «یک هفته در فرودگاه» تلاش می‌کند در فضایی مستندگونه به تحلیل زندگی مدرن و تأثیر آن بر انسان‌ها بپردازد. موضوع کتاب ساده است؛ پروژه‌ای تبلیغاتی به دوباتن واگذار می‌شود و از او می‌خواهند ترمینال جدید فرودگاه هیثرو لندن را معرفی کند. او هم برای این کار یک هفته در فرودگاه زندگی می‌کند و تمام مشاهدات خود را با شما در میان می‌گذارد. شاید در برخورد نخست فکر کنید این کار صرفاً تبلیغاتی و از ادبیات و فضای آن دور است اما پس از مطالعه‌ی این کتاب به درک عمیق‌تری از انسان در جهان مدرن، فلسفه و روانشناسی دست پیدا می‌کنید.

چگونه کتاب‌های آلن دوباتن را دانلود کنیم؟

نام آلن دوباتن را در اپلیکیشن‌ «کتابراه» جست‌وجو کنید، با این کار تمام آثار منتشر شده‌ی این نویسنده را خواهید یافت. کتاب مورد نظرتان را انتخاب کنید، دکمه‌ی خرید کتاب را بزنید و پرداخت را آنلاین انجام دهید. پس از تمام شدن فرآیند پرداخت، کتاب وارد بخش کتابخانه‌ی من در کتابراه خواهد شد و از همان‌جا می‌توانید فایل‌ها را دانلود و سپس مطالعه کنید یا گوش دهید. فراموش نکنید که پیش از خرید می‌توانید، نسخه نمونه رایگان آن را دریافت.

بدون نظر

ورود