مهاجرت سرمایه گذاری به هلند، ساده‌ترین راه اخذ اقامت دائم این کشور

مهاجرت سرمایه گذاری به هلند، ساده‌ترین راه اخذ اقامت دائم این کشور

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در سال‌های اخیر مهاجرت سرمایه گذاری به هلند از راه‌های محبوب مهاجرت به این کشور برای افراد بسیاری از سراسر دنیا، به خصوص ایران شده است. به‌طور خلاصه برای مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری باید حداقل به مبلغ ۱۲۵۰۰۰۰ در این کشور سرمایه گذاری کرد.

کشور هلند با مساحت ۴۱ هزار کیلومتر مربع در اروپای غربی واقع شده است. جمعیت این کشور بیش از ۱۶ میلیون نفر، پایتخت آن شهر آمستردام و زبان رسمی آن هلندی است.

دلایل علاقه‌مندی زیاد ایرانیان به مهاجرت سرمایه گذاری به هلند:

  • هلند دارای ششمین اقتصاد برتر اروپا است
  • نرخ تورم و بیکاری در این کشور بسیار پایین است.
  • ۸۹ درصد مردم این کشور از نظر سطح زندگی متوسط تا عالی هستند.
  • در صورت سرمایه گذاری در هلند امکان تحصیل رایگان برای فرزندان وجود دارد.
  • امکان اخذ اقامت از راه سرمایه گذاری حتمی است و با این روش بعد از یک سال زندگی در این کشور، ویزای شما به راحتی تمدید می‌شود.
  • بعد از پنج سال از ورود به این کشور در صورت پرداخت مالیات، می‌توان برای اخذ اقامت دائم هلند اقدام کرد. پس به شکل ساده‌تری نسبت به سایر روش‌های مهاجرت می‌توان موفق به اخذ اقامت شد.

برای کسانی که قصد مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری را دارند، دانستن این نکته ضروری است که برای سرمایه گذاری در هر کشوری لازم است قبل از هر اقدامی آن کشور را از منظرهای مختلف مورد بررسی قرار دهند. با اطلاع از امنیت سرمایه گذاری در هلند و بررسی خطرات و ضرر و زیان‌های مالی، می‌توان با خیال راحت در این کشور سرمایه گذاری کرد.

دلایل لزوم بهره‌‎مندی از خدمات متخصص در زمینه مهاجرت سرمایه گذاری به هلند:

  • در برخی مواقع دولت‌های خارجی به دلایل قانونی و اشتباهات مالی، اموال سرمایه‌گذاران خارجی را مصادره می‌کنند.
  • در کشورهای مقصد با وضع برخی قوانین و بروکراسی‌های پیچیده در سرمایه گذاری محدودیت‌هایی به وجود می‌آید. این سیاست‌ها مانع از رشد و توسعه در کسب و کار سرمایه‌گذاران خارجی و منجر به بروز انواع خسارت‌های مالی می‌شود.

به همین دلایل و وجود پیچیدگی‌های بسیار آن افراد به تنهایی از پس آن برنمی‌آیند. برای انجام اقدامات آن ضروری است از متخصصی در این زمینه کمک گرفت. ما در دفتر مهاجرتی پارسا از شروع ویزای سرمایه گذاری در هلند تا آخرین مرحله آن در کنار شما هستیم.

روش‌های مهاجرت سرمایه گذاری به هلند

سرمایه گذاری در این کشور از راه‌های مختلفی صورت می‌گیرد از جمله:

  1. ثبت شرکت (ارائه طرح تجاری یا بیزینس پلن)
  2. راه‌اندازی استارتاپ
  3. مشارکت در صندوق‌های اقتصادی کشور هلند

ثبت شرکت

ثبت شرکت در هلند به دو شکل انجام می‌شود:

  1. روش اول این است که سرمایه‌گذار طرح تجاری خود را به اتاق بازرگانیکشور هلند ارائه می‌دهد. در صورتی که این طرح از طرف هلند مورد تایید قرار گرفت، فرد فعالیت تجاری خود را آغاز می‌کند.
  2. روش دوم به این صورت است که سرمایه‌گذار می‌تواند بعد از ورود به کشوراقدام به خرید شرکت‌هایی کند که از قبل ثبت شده‌اند.

ثبت شرکت از روش‌های پرطرفدار در بین کسانی است که قصد مهاجرت سرمایه گذاری به هلند را دارند. به دلیل اینکه در صورت آماده بودن طرح تجاری حداکثر در مدت ۳ ماه ویزا صادر می‌شود.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در کشور هلند

برای انجام روش اولی که در بالا ذکر شد، فرد باید مدارک زیر را ارائه دهد:

  • ارائه طرح اولیه شرکت
  • مشخص کردن افرادی که قرار است در آن شرکت فعال باشند. از جمله: شرکا، هیئت مدیره، مدیر عامل و کارمندان
  • مشخص کردن سهام هریک از شرکا در شرکت
  • ارائه حداقل ۳ سال سابقه کار در کشور مبدا. در این صورت فرد نشان می‌دهد که تجربه کافی در زمینه تجارت مربوطه را دارا می‌باشد.

امتیازات مورد نیاز برای ثبت شرکت در هلند برای متقاضیان مهاجرت سرمایه گذاری به هلند

  1. سابقه کاری ۳۰ امتیاز (کار‌آفرین: ۳۵ امتیاز، مالک شرکت: ۳۰ امتیاز، کارمند: ۱۰ امتیاز)
  2. مدارک تحصیلی (برای مثال لیسانس: ۴۰ امتیاز)
  3. طرح تجاری ۳۰ امتیاز

راه‌اندازی استارتاپ

کشور هلند تنها کشور اروپایی است که از سال ۲۰۱۵ قوانینی برای سهولت کارآفرینی به تصویب رسانده است. هم‌چنین در این کشور برای کسب و کارهای نوپا معافیت مالیاتی در نظر گرفته شده است. به همین دلایل این کشور مقصد بسیاری از صاحبان ایده‌های بدیع قرار گرفته است.

برای مهاجرت سرمایه گذاری به هلند از این راه کارآفرین باید طرح خلاقانه خود را به کشور هلند ارائه دهد در صورتی که آن طرح تایید و برای آن سرمایه گذاری پیدا شود یک شرکت در هلند برای آن ثبت می‌شود. این راه مهاجرت به نفع فرد کارآفرین و کشور هلند نیز هست.

برای راه‌اندازی استارتاپ در هلند به فرد یک ویزای یک ساله داده می‌شود.

با ارائه طرح نوآورانه باید خلاقانه بودن آن اثبات شود تا مورد تایید قرار گیرد. این کسب و کار باید حداقل یکی از موارد زیر را داشته باشد:

  1. یک روش اجرایی نوین
  2. یک فناوری جدید
  3. یک محصول یا یک خدمت جدید

برای مهاجرت از این راه بایستی حداقل ۹۰ امتیاز را کسب کرد. برای اطلاع از این امتیازها با مشاورین ما در دفتر مهاجرتی پارسا در ارتباط باشید.

مشارکت در صندوق‌های اقتصادی هلند

با انجام این کار امکان اخذ اقامت بلند مدت ۳ ساله کشور هلند تسهیل می‌گردد. برای مهاجرت از این راه لازم است شرایط مورد نیاز فرد از سوی وزارت کشور و اتاق بازرگانی هلند تایید شود.

پس از این اقامت ۳ ساله در صورتی که فرد تمامی شرایط شهروندی را رعایت و مالیات نیز پرداخت کرده باشد، می‌تواند به درخواست اقامت دائم اقدام کند. این راه سرمایه گذاری تنها راهی است که اجازه کار به شخص سرمایه‌گذار در هلند را می‌دهد.

برای تسهیل مهاجرت سرمایه گذاری به هلند از خدمات متخصصین ما در دفتر مهاجرتی پارسا بهره‌مند شوید و در زمانی کوتاه موفق به ورود به این کشور اروپایی شوید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود