ایده‌های کادو برای روز ولنتاین ۱۳۹۸؛ عروسک‌های موش

ایده‌های کادو برای روز ولنتاین ۱۳۹۸؛ عروسک‌های موش

ولنتاین ۹۸ جمعه ۲۵ بهمن ماه است و آن دسته از کسانی که هنوز وقت نکرده‌اند خرید کنند احتمالا امروز و فردا همه مشغله فکری‌شان این است که چه هدیه‌ای برای عشق خود خریداری کنند.

هدیه‌های اصلی روز ولنتاین گل رز، شکلات و عروسک هستند. اما بعضی افراد دوست دارند یک هدیه ماندگار دیگر هم در کنار این اقلام خریداری کنند. مثلا برای آقایان می‌توانید ساعت مچی، ست چرم یا وسایل بازی بخرید. برای خانم‌ها هم می‌توانید وسایل تزئینی، طلا یا زیورآلات خریداری کنید.

برای خرید گل می‌توانید گل رز جعبه‌ای، باکس تزئین شده یا یک شاخه رز زیبا سفارش دهید. خوبی تکنولوژی در این است که لازم نیست در ترافیک بی‌پایان شهرهای بزرگ از فروشگاهی به فروشگاه دیگر بروید تا گزینه موردنظرتان را پیدا کنید. همین ‌طور که پشت میز کار خود نشسته‌اید، سفارش آنلاین گل را در گوگل سرچ کنید تا تمامی فروشگاه‌های آنلاین گل‌فروشی در مقابل چشمتان ردیف شوند.

با ورود به سایت‌های مختلف و دیدن و مقایسه کردن محصولات و قیمت‌های آنها با هم می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، زیباترین گل از نظر خودتان را سفارش داده و خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: کتاب هایی با مضامین عاشقانه: از «ملت عشق» تا «ولنتاین-گوسفند سفید» 

برای ولنتاین چه کادویی بخریم چه کادویی نخریم؟ ولنتاین 97

سپس به سراغ شکلات بروید. با یک «خرید شکلات برای ولنتاین» نوشتن در نوار جست‌وجوی گوگل لیستی از فروشگاه‌های اینترنتی و سایت‌های مختلف در مقابل چشمتان نمایش داده می‌شوند که می‌توانید خیلی راحت، گزینه دلخواه را برگزیده و سفارش خود را ثبت کنید.

خرید اینترنتی این مزیت را دارد که شما در کوتاه‌ترین زمان، بیشترین جست‌وجو را انجام می‌دهید و می‌توانید گزینه دلخواهتان را بخرید، نه اینکه مجبور شوید به خاطر کمبود وقت هر چه هست و نیست را با قیمتی بالا انتخاب و خریداری کنید.

البته سوپرمارکت‌های آنلاین هم برای خرید شکلات گزینه خوبی هستند. شکلات ایرانی یا خارجی موردنظرتان را سفارش دهید تا کمتر از یک ساعت به شما تحویل داده شود.

پس از خرید گل و شکلات نوبت عروسک می‌رسد.

ایده‌های کادو برای روز ولنتاین 1398؛ عروسک‌های موش

تقریبا هر سال نماد ولنتاین خرس‌های زیبا هستند. اما در ایران و بسیاری دیگر از کشورهای جهان نماد و عروسک ولنتاین هر سال، نماد حیوان همان سال است. یعنی امسال که سال موش است، عروسک‌های ولنتاین ۲۰۲۰ هم موش هستند.

ایده‌های کادو برای روز ولنتاین 1398؛ عروسک‌های موش

در حال حاضر اکثر فروشگاه‌ها جعبه‌های مخصوص ولنتاین دارند که شکلات، گل و عروسک را به صورت یکجا و قیمتی مناسب‌تر عرضه می‌کنند.

برای ولنتاین چه کادویی بخریم چه کادویی نخریم؟ ولنتاین 97

اما فارغ از تمامی مواردی که در بالا گفتیم و بهتر است برای ولنتاین خریداری کنید، توصیه می‌کنیم از خرید اقلام زیر به عنوان کادوی روز عشق به شدت پرهیز کنید:

  • لباس نخرید: هرگز  برای کادوی ولنتاین شریک عاطفی خود لباس خریداری نکنید. لباس هیچ مفهومی از عشق و عاطفه در خود ندارد و این طور به نظر می‌رسد که فقط خواسته‌اید چیزی بخرید و مهم نبوده که مناسب این روز باشد یا خیر.
  • برای خانم‌ها وسایل آرایشی نخرید: وسایل آرایشی در روز ولنتاین هیچ مفهومی ندارد. بهتر است بی‌خیال چنین هدیه‌ای شوید و سراغ یک گزینه بهتر بروید. مثلا عطر می‌تواند هدیه بهتری باشد. 
  • برای آقایان وسایل الکترونیک نخرید: قرار نیست در روز ولنتاین کادوهای معمولی خریداری کنید. باید کادوهایی بخرید که به عشق و مهر و عاطفه ربط داشته باشند. پس بدون شک موبایل و کامپیوتر و وسایل جانبی آنها به هیچ وجه گزینه‌های خوبی برای کادوی ولنتاین نیستند.
  • لوازم خانگی نخرید: این مورد دیگر فاجعه محض است! چگونه می‌توان در روزی که همه عشق و عاطفه به هم هدیه می‌دهند شما سراغ قابلمه و کتابخانه و آینه و بشقاب بروید؟ فکر خرید وسایل خانه به عنوان هدیه در روز ولنتاین را از سر بیرون کنید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود