رشد ۱۰۰ درصدی تعداد رانندگان زن با آغاز به‌ کار تعرفه بانوان ماکسیم

رشد ۱۰۰ درصدی تعداد رانندگان زن با آغاز به‌ کار تعرفه بانوان ماکسیم

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تعرفه بانوان ماکسیم پس از گذشت تنها یک سال از آغازبه‌کار خود، هم‌اکنون در بیش از ۱۴۰ شهر کشور فعال است و آماده ارائه خدمات به بانوان راننده و مسافر سراسر کشور است.

تعرفه بانوان ماکسیم به دلیل برخورداری از طرح تشویقی، امکان درآمدزایی بیشتری را برای بانوان راننده فراهم کرده است. از جمله مزایای استفاده از تعرفه بانوان ماکسیم می‌توان به ساعت کاری دلخواه برای بانوان راننده بدون محدودیت و نیز امنیت بالای سفر اشاره کرد.

زمینه فعالیت اقتصادی نیمی از شهروندان

با توجه به ویژگی‌های خاص اپلیکیشن راننده ماکسیم، بانوان راننده همکار می‌توانند از ویژگی انتخاب محدوده فعالیت دلخواه استفاده کنند و از این طریق فقط سفارش‌هایی در محدوده جغرافیایی خاص، به مقاصد خاص یا با مبدأهای خاص را بپذیرند.

ارائه خدمات متمایز در بیش از ۱۴۰ شهر کشور برای بانوان راننده ماکسیم سبب شده است که این سرویس تاکنون و در مدت یک سال فعالیت خود، افتخار همکاری با هزاران راننده خانم را داشته باشد.

مقایسه آمار تعداد رانندگان زن ماکسیم قبل و بعد از آغازبه‌کار تعرفه بانوان حاکی از رشد ۱۰۰درصدی است و این موضوع نشان‌دهنده استقبال بانوان راننده از این تعرفه ماکسیم است.

در صورتی که بانوان راننده در اپلیکیشن خود تعرفه بانوان را فعال کرده باشند و مسافر آنها آقا باشد، حق دارند سفر را بدون هیچ‌ جریمه‌ای لغو کنند. هم‌اکنون بیشترین رانندگان خانم ماکسیم در شهر اصفهان فعالیت می‌کنند.

خدمات متمایز ماکسیم عبارتند از: امکان انتخاب محدوده فعالیت برای راننده، امکان ‏درخواست خودرو در کشورهایی که ماکسیم در آنها حضور دارد، امکان رزرو خودرو برای ساعت‌ها و روزهای ‏خاص، انتخاب چند مقصد بدون محدودیت و درخواست هم‌زمان چند خودرو.‏

ماکسیم سامانه‌ هوشمند خدمات جابه‌جایی است که یکی از اهداف خود را توسعه متوازن خدمات در همه ‏شهرهای ایران تعریف کرده است.

بدون نظر

ورود