پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر و ۱۰۰ روز سرنوشت ساز تا کنکور

پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر و ۱۰۰ روز سرنوشت ساز تا کنکور

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

حرف آخر با انیمیشن آموزش می دهد!

مهمترین آزمون زندگی هر داوطلب که خواه یا ناخواه هر فرد یا هر خانواده ای با آن مواجه خواهند شد و آزمونی که می‌تواند تمامی زندگی یک داوطلب را از پایه تغیر دهد. اما از آنجایی که هر آزمون و هر حرفه ای به ابزار مخصوص خود نیاز دارد به سراغ ابزار و وسایل مورد نیاز کنکور خواهیم رفت که موسسات کنکوری این ابزار به شمار می‌آیند. یکی از برترین موسسات که در حال حاضر محبوبیت فراوانی در میان داوطلبان کنکوری کسب کرده است موسسه حرف آخر است که با سبکی کاملا نوین به آموزش دروس کنکور می‌پردازد. این موسسه دارای ویژگی های مختص خود است که امروز به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

موسسه حرف آخر برای اولین بار در ایران به تدریس بر پایه پویا نمایی روی آورده است که این سبک از آموزش  باعث می‌شود مسیر کنکور برای داوطلب به شدت هموار و آسان گردد. عده زیادی آموزش پویا نمایی را با آموزش تصویری اشتباه خواهند گرفت اما در واقطع تصویر سازی و آموزش انیمیشنی زیر مجموعه ای از پویا نمایی است و دومین زیر مجموعه پویا نمایی الگو سازی است. در بخش تصویر سازی کل دروس با استفاده از انیمیشن و تصویر سازی هایی که برای تشکیل آن ها مدت ها وقت گذاشته شده است تدریس می‌شود و دانش آموز به جای حفظ مطالب آن ها را لمس می‌کند و در بخش الگو سازی هم دیگر نیازی نیست برای هر سوال یک روش حل یاد بگیرید. یک الگو یاد خواهید گرفت و تمامی سوالات یک مبحث را با همان الگو حل خواهید کرد. چنین سبکی از آموزش برای اولین بار در ایران توسط حرف آخر ایجاد شده است.

زیست حرف آخر و خداحافظی با روش های سنتی

درس زیست شناسی حیاتی ترین درس برای رشته تجربی می‌باشد اما با توجه به حجم گسترده این درس و همچنین ترکیبی بودن سوالات کنکور در بین فصل های مختلف زیست همواره درصدی که داوطلبان در این درس کسب می‌کنند بسیار پایین بوده است. اما یکبار برای همیشه مشکل خود را به کمک زیست این موسسه حل کنید و دیگر با خیال راحت زیست را یاد بگیرید. کاری که در آموزش زیست تو اساتید مجموعه انجام شده است زیست به صورت کاملا تصویری دراورده اند؛ یعنی داوطلب دیگر نیازی به حفظ و صرف زمان زیاد جهت یادگیری مطالب زیست ندارد و با استفاده از تصویر سازی ها و انیمیشن هایی که مشاهده می‌کند این بار مفاهیم را درک می‌کند.

شعار زیست حرف آخر آموزش زیست در ۴ لایه است. این سبک از آموزش زیست مدرن ترین روش است که فقط در حرف اخر و توسط اساتید زیست این مجموعه در حال استفاده است.منظور از زیست چهار لایه این است که داوطلب فقط با یکبار استفاده از زیست این مجموعه مانند آن است که ۴ بار کل زیست را مطالعه و مرور کرده باشد و بازهم این به معنای زمان زیاد تدریس زیست حرف آخر نیست و با وجود این داوطلب باز هم در کمترین زمان ممکن می‌تواند با زیست حرف آخر به بهترین نتیجه و درصد در این دست پیدا کند.

رتبه های برتر موسسه و خرید از فروشگاه حرف آخر

بازدهی و ارزش یک منبع یا یک موسسه با توجه به خروجی های آن و نتایجی که در زمینه کنکور کسب کرده است مشخص می‌شود. اما این موسسه در چند سال اخیر بهترین نتایج ممکن را نیز کسب کرده است به طوری که در سال ۹۸ موفق به کسب ۵۱ رتبه زیر ۲۰۰ شد و چنین آماری در زمینه کنکور تا کنون واقعا بی سابقه بوده است. اما رازی که این افراد را به رتبه های خوب رسانده است چیست؟ منبع و پشتیبانی خوب. در کنار منابع داوطلبین از مشاوره کاملا تخصصی نیز برخوردار خواهند شد و تمامی نیاز های آن ها رفع خواهد شد. راز رسیدن این افراد به رتبه های خوب هم دقیقا همین بوده است. منبع خوب، پشتیبانی خوب و تلاش خوب…

پیشتر در سایت دیجیاتو راجع به پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر نظام جدید و اهمیت آن در کنکور مطلبی نوشته شده است.

از جمله افرادی که به کمک این موسسه به رتبه های خوب رسیدند می‌توان به هانا و روژین یاری خواهرهای دو قلو با رتبه های ۱۲ و ۱۸ کنکور ، مجتبی سعادت پیش که بعد از ۱۳ سال دوری از کنکور تصمیم به شرکت مجدد گرفت و با حرف آخر به رتبه ۳۹۰ دست یافت؛ تورج جعفری رتبه ۱۸۷، هانی مرتضایی که بعد از ۱۴ سال دوری از کنکور و با وجوداینکه رشته دبیرستانی وی ریاضی فیزیک بود اما در کنکور ۹۸ توانست رتبه ۶۴۱ را برای خود کسب کند و به هدف خود یعنی دندان پزشکی دست پیدا کند. شما هم اگر به دنبال چنین موفقیتی هستید می‌توانید به فروشگاه حرف آخر مراجعه کنید و سرنوشت کنکور خود را تکان دهید.

هم چنین حرف آخر برای اطمینان دادن به مخاطبان ۲۰ درصد پروژه ۶۰۴۰ را به صورت کاملا رایگان (شامل ۴۰ تست قطعی کنکور و ۳۰ ساعت آموزش همه دروس) در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد که می‌توانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه آقای شایان مامندی، خانم حدیث قمری  و خانم مریم فرزی یا ارسال عدد ۵ به سامانه پیامکی موسسه ۱۰۰۰۲۹۰۷ دریافت نمایید.

۰۲۱-۶۶۵۷۶۱۸۲

۰۲۱-۶۶۵۷۶۳۷۱

۰۲۱-۶۶۵۶۶۶۲۳

سایت مرکزی حرف آخر : https://harfeakharpub.com

۲ نظر

ورود

  • علی اسفند ۱۴, ۱۳۹۸

    سلام و خسته نباشید
    من یکی از دنبال کنندگان سایت شما هستم روزی ۲ تا ۳ بار سایت نگاه میکنم
    و متوجه هستم نیاز به تبلیغات دارید و کمی از سرمایتون از این جا کسب میشه
    ولی دو تا نکته هست
    اولی این که وقتی شما پست هایی در رابطه کنکور و نظام اموزش و پرورش منتشر میکنید اونم با فاصله ۱ تا ۲ روز بعدش خیلی واقعا از نظر من بده ک شما تبلیغ کنکور میکنید من خودم شخصا از این موسسه خرید کردم و کنکوری هستم به غیر از هدر دادن پول واقعا چیزی نبوده

    نکته دوم اینه که وقتی شما خودتان مخالف کنکور و این نظام اموزشی هستین باید در راستای آن فرهنگ سازی کنید یک کاری کوچک که ممکنه تاثیری داشته باشد نه اینکه همچنان بر خلاف حرف خود تبلیغ کنید

    تبلیغات کاملا درست هستن اما لطفا از این نوع قبول نکنید خیلی ممنون

    • Mr. Saxobeat اسفند ۱۵, ۱۳۹۸

      سلام
      حرفتو کاملا قبول دارم
      سایتی که مدام داره نظام اموزشی رو به چالش میکشه و حرف از مافیای اموزشی میزنه بعید بدونم شایسته باشه از خودشون حمایت کنه.