بدون دردسر ! پیشنهاد بهترین مکان (+جهت خرید کاندوم)

بدون دردسر ! پیشنهاد بهترین مکان (+جهت خرید کاندوم)

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

باتوجه به بررسیهای انجام شده توسط تیم ما، درایران به صورت تخصصی و با کیفیت در رابطه با رابطه جنسی و زناشویی یا سکسولوژی پرداخته نشده است و به صورت جزئی و تخصصی دوست دارم راه حلی منطقی با بررسی های متعدد که انجام دادم با زبان خودمونی برای لذت بردن از زندگی زناشوییتون بیان کنم و خرید کاندوم که از این لذت محافظت میکنه بتونید بدون هیچ رودروایسی از بهترین مکان خریداری کنید.

تو بحث انجام رابطه جنسی و پایدار نگه داشتن زندگی ، احترام متقابل و ایجاد نهایت لذت جنسی برای هر دوطرف مهمه چرا که آقایان پس از رسیدن به لذت جنسی باید به این فکر باشند که علاوه بر اونا بانوان نیز نیاز به رسیدن به نهایت لذت جنسی دارند و در پایان رابطه باید اینو بپرسند :”عزیزم آیا تو هم ارضا شدی؟” اگر به لذت دست نیافته بود شما باید رابطه رو ادامه بدین تا اونا هم به اورگاسم دستیابند و این عملکرد میتونه نوعی احترام گذاشتن به حق پارتنر جنسی تون باشه که این عملکرد زندگی رو پایدارتر و از همه مهمتر رابطه رو مستحکمتر میکنه.

متخصص سکسولوژی برای اصلاح و آموزش رفتار جنسی مناسبه، جلوگیری از بارداری ناخواسته و انتقال بیماری جنسی موجب راحتی و اطمینان از انجام رابطه در بعضی افراد میشود!  کاندوم برای بعضی افراد نامی تنفر آمیزه چرا که خرید کاندوم و استفاده از اون برای بعضیا بد به نظر میرسه و فکر مکنند که کاندوم از لذت جنسی اونا کم میکنه. اما امروزه با پیشرفت درتولید محصولات کاندومی این کالای جنسی رو تبدیل به یک لذت کرده و همچنین میتونه لذت جنسی رو دوچندان کنه.

این سه محصول به عنوان پیشنهاد ضروری برای هر رابطه جنسیه! و برای خرید مطمئن میتونید به فروشگاه اینترنتی تیبوکا اعتماد کنید. +چرا باید اعتماد کنم؟ چون این فروشگاه رسمی دارای نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت(رسانه های دیجیتال) هست تا ازش مطمئن خرید کنید این مکان با نام فروشگاه اینترنتی و رسمی تیبوکا معروفه . +چرا باید خرید کنم؟ پس از خوندن این مقاله آموزشی شما میتونید با تصمیم گیری بهتر از محصولات متنوع و جورواجور این وبسایت اینترنتی استفاده کنید و این فروشگاه به علت اینکه دارای بهترین قیمت تضمین شده در بین جاهای مختلف هست به شما پیشنهاد میشه. چگونه محصولات فرستاده میشه؟ محصولات به صورت کاملا محرمانه و در اسرع وقت به دست مصرف کنندگان میرسه.

چرا خرید کاندوم – خرید اسپری تاخیری – خرید ژل روان کننده ضروریه؟

این سه محصول پیشنهادی امروز برای رابطه جنسی (#سکس) هر ایرانی مورد نیازه – کاندوم به عنوان یک محصول پیشگیری و محافظت کننده شما، در برابر انتقال بیماری جنسیه که علاوه بر محافظت، لذت به ارمغان میاره که میتونه نظرتونو نسبت بهش جذب کنه . همچنان در کنارشماها در  روزیاتو  به مطالب جذابتر خواهیم پرداخت با ما همراه باشین!

انواع کاندوم با توجه به سلایق مختلف عبارت اند از خرید کاندوم عروسکی به عنوان کاندوم فان استفاده میشه و خرید کاندوم های خاردرشت ، کاندوم ساده ، نازک ، خاردار ، تاخیری ، گرم کننده ، سرد کننده ، حجم دهنده و .. نیز موجوده که شما میتونید خرید کاندوم رو با مشاوره مطمئن تیبوکا بدون رودروایسی و خجالت انجام بدین.

چرا خرید اسپری تاخیری ضروریه ؟

مقدار زمان انجام رابطه جنسی بسیار مهمه، هنگام رابطه جنسی ، این آقایان هستن که زودتر از بانوان به نهایت لذت جنسی میرسن و بی معرفطیه که بدون توجه به بانو و بدون اینکه بپرسیم آیا تو هم کارت تموم شده رابطه رو ول کنیم .

این عمل باعث بی احترامی به بانوان و همچنین میتونه انجام رابطه جنسی رو برای دفعات بعد کنسل کنه برای پایداری رابطه جنسی نیاز به افزایش زمان داریم . هر ۳ نفر از آقایان ایرانی ۱ نفر دارای مشکل زود انزالیه که این باعث نیمه کار موندن رابطه جنسی برای بانوان میشه و برای جلوگیری از اینکار خرید اسپری تاخیری برای همزمان کردن انزال ضروریه.

خرید ژل روان کننده بر پایه آب

انواع با کیفیت ترین ژل روان کننده در فروشگاه اینترنتی تیبوکا موجوده که شما میتونید با مشاهده ، بهترین رایحه تحریک کننده برای رابطه را انتخاب کنید. کاندوم از جنس لاتکسه و با بدنه ی خشکی که داره موجب اصحکاک سطح کاندوم هنگام دخول میشه!  خریدژل روان کننده  و استفاده از اون باعث مقاربت بدون درد برای بانوان و از پاره شدن کاندوم تا حدی جلوگیری میکنه.

رایحه ژل روان کننده موجب تحریکی شدن رابطه و باعث از بین بردن بوی بد واژن میشه و همچنین در برخی از این روان کننده ها خاصیت ضدعفونی کنندگی و مناسب برای پوست واژن هست. شما میتوانید خرید انواع ژل روان کننده را با خیال راحت از فروشگاه اینترنتی و رسمی تیبوکا انجام دهید.

۹ سوال مهم + بهترین جواب و راه حل های موجود

خرید آنلاین کاندوم ، اسپری تاخیری و ژل روان کننده  از مهمترین محصولات موجود در بازار برای انجام رابطه جنسی تحریک کننده و طولانی مناسبه. حالا با بررسی های فوق العاده ای که انجام دادیم به ۹ سوال دقیق که بیشتر افراد در ذهن خود دارند رو جواب دادیم.

نحوه صحیح استفاده از کاندوم

  • احساس حباب هوا در بسته بندی
  • قبل استفاده از کاندوم تاریخ انقضای آن را چک کنید
  • پوشش کاندوم را از لبه زیگ زاگی آن باز کنید.
  • پشت و روی کاندوم را مشخص کنید.
  • از ژل روان کننده برای لیز کردن آن استفاده کنید.
  • هوای نوک ذخیره را خالی کنید.
  • پس از اطمینان از تحریک شدن و نعوظ پیدا کردن آلت ، کاندوم را بپوشید.
  • پس از استفاده آن را گره زده و در داخل نایلن بندازین

چگونه از اسپری تاخیری استفاده کنیم؟

  • در ابتدا اسپری را تکان داده و از سالم بودن آن مطمئن شوید.
  • اسپری را روی نقطه حساس آلتی اعمال کنید.
  • دوز اسپری خود را مشخص کنید و به طور معمول ۳ الی ۴ پیس مناسب میباشد و در ضمن برای استارت یک رابطه از ۴ پیس بیشتر استفاده ننمایید.
  • به صورت مستقیم و یا با اعمال دست مواد تاخیری رو روی محل حساس اسپری کنید
  • ۱۰ الی ۱۵ دقیقه برای جذب پوستی مواد صبر کنید تا مواد جذب پوست شود و مقدار جذب پوستی افراد با یکدیگر متفاوت است.
  • اگر پس از این مقدار زمان بی حسی کامل روی آلت تناسلی اعمال نشده دوباره مواد تاخیری را اسپری نمایید.
  • هم اکنون با بیحسی کامل آلت شما آماده شروع رابطه جنسی میباشد.
  • با چند بار استفاده از اسپری تاخیری شما می توانید میزان دوز لازم را تعیین کرده و در هر بار استفاده مصرف کنید

چطور از پاره شدن کاندوم جلوگیری کنیم؟

  • بسیار کهنه باشه و تاریخ انقضاش گذشته باشه
  • خرید سایز کوچیک که به آلت تناسلی فشار میاره و درنهایت پاره میشه
  • عدم وجود روان کنندگی یا لوبریکنت کافی که میتونی خرید روان کننده رو از تیبوکا پیگیری کنی
  • استفاده از روان کننده غیر استاندارد و نامناسب با لاتکس کاندوم

اشتباه مرسوم در استفاده از کاندوم

– دیر گذاشتن کاندوم یعنی تا حدی بدون کاندوم رابطه رو جلو ببریم و در آخر کاندوم گذاری کنیم – برداشتن کاندوم قبل از تموم شدن سکس  – باز کردن رول کاندوم قبل از پوشیدن – حذف نکردن هوای نوک کاندوم – پوشیدن کاندوم پشت و رو – تماس کاندوم با چیز های تیز – چک نکردن وضعیت ظاهری کاندوم – عدم استفاده از لیز کننده و روان کننده ها – استفاده از لیز کننده های نامناسب – اشتباه برداشتن کاندوم – استفاده مجدد – نگهداری در مکان اشتباه – استفاده از دو کاندوم – و مهم ترین اشتباه استفاده نکردن

حساسیت به کاندوم و نشانه های آن

بعض یافراد به به لاتکس کاندوم حساسیت دارند و میتوانند جنس پلی اورتان را جایگزین آن کنند – حساسیت های متداول مانند – حس سوزش پس از استفاده از کاندوم در ناحیه آلت و واژن – راش پوستی پس از ۸ ساعت بعد از استفاده از کاندوم – خارش نیز میباشد

چه کاندومی مصرف کنیم؟

  • کاندوم که دارای کد تایید وزارت بهداشت باشند
  • برای جلوگیری از سوراخ بودن تست ۱۰۰% الکتریکی شده باشد

دلایل خارج شدن کاندوم در حین رابطه جنسی چیست؟

  • دلیل بزرگ بودن سایز کاندوم نسبت به آلت شما
  • استفاده بیش از حد از روان کننده نیز موجب لیز خوردن کاندوم میشه.

کاندوم چند درصد از بارداری جلوگیری میکند ؟

کاندوم به عنوان وسیله جلوگیری کننده ۸۵% موثر واقع شده است و اگر در استفاده از این نوع دقت کنیم حتی این مقدار درصد بیشتر از این از ما محافظت میکنه.

چطور بدون خجالت این محصولات را خریداری کنم؟

وقتی حرف از خرید محصولات بهداشتی وسط میاد اسم داروخانه در ابتدا نامبرده میشود اما مشکل دور بودن داروخانه ، گران بودن و همچنین شلوغ بودن و بدون آنکه مشاوره مناسبی داده شود افراد در خرید از آن اجتناب میکنند. ولی برای جایگزین کردن مکان مشخصی برای خرید باید آن را بسنجیم که آیا قابل اعتماد میباشد یا خیر باید بگویم این فروشگاه آنلاین علاوه بر دارا بودن تمام نمادهای معتبر جهت اعتماد شما دارای آپشن های مناسب جهت خرید بدون رودروایسی مشتریان میباشد .

از همه مهمتر، آپشن بسته بندی محرمانه و ارسال در اسرع وقت میباشد مهم تر از همه مشاوره تخصصی و رایگان جهت انتخاب مناسب و در فروشگاه اینترنتی و رسمی تیبوکا شما میتوانید در صورت رودروایسی به صورت متنی مشاوره بگیرید یا با شماره تماس ۰۲۱۳۳۵۷۴۲۹۰ با شرکت تماس گرفته و با بخش مشاوره تلفنی استفاده نمایید. این شرکت در بحث صادرات و فروش عمده کاندوم ، ژل روان کننده و اسپری تاخیری نیز عملکرد فوق العاده ای دارد.

بدون نظر

ورود