چهره های مشهور سراسر دنیا که به کووید ۱۹ مبتلا شدند

چهره های مشهور سراسر دنیا که به کووید ۱۹ مبتلا شدند

با گسترش ویروس کرونا در سراسر جهان، خبرها در مورد ابتلای هنرمندان و چهره های مشهور به این ویروس مهلک نیز از گوشه و کنار دنیا به گوش می رسد. تا به امروز، تست کرونا چندین چهره شناخته شده مثبت اعلام شده که از ورزشکاران گرفته تا بازیگران و سیاستمداران را شامل می شود. در ادامه این مطلب به اسامی برخی از آنها اشاره می کنیم.

تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون

هنرمندان کرونایی

هفته گذشته خبر ابتلای تام هنکس هنرپیشه مطرح آمریکایی و همسرش ریتا ویلسون به کرونا ویروس جدید جهان را در شوک و حیرت فرو برد. این زوج که برای حضور در صحنه فیلمبرداری فیلم زندگی الویس پریسلی به استرالیا سفر کرده بودند به کووید ۱۹ مبتلا شدند و حالا در قرنطینه به سر می برند. تام مرتبا از طریق شبکه های اجتماعی هوادارانش را در جریان روند بهبودی خود و همسرش قرار می دهد.

ادریس البا

هنرپیشه های کرونایی

روز دوشنبه این هفته ادریس البای بازیگر به هوادارانش خبر داد که تست کرونای او بعد از آنکه با یک فرد بیمار دیدار کرده مثبت از آب در آمد. ادریس همچنین در پست خود خاطرنشان کرد که هیچ علائمی نداشته و این نشان می دهد که همین حالا خیلی از مردم به این بیماری مبتلا هستند و از آن خبر ندارند. او مردم را تشویق کرد که مرتب دست هایشان را بشویند و فاصله شان را با اطرافیان حفظ کنند. ادریس هنرپیشه، نویسنده، خواننده و تهیه کننده انگلیسی است که بیشتر به خاطر نقش Stringer Bell در سریال The Wire شناخته می شود.

اولگا کوریلنکو

این هنرپیشه که به خاطر حضور در یکی از سری فیلم های جیمز باند به نام Quantum of Solace به شهرت رسید از طریق اکانت اینستاگرام خود خبر ابتلایش به کرونا ویروس جدید را منتشر کرد. او در پست خود اشاره کرده که اصلی ترین علائمش تب و خستگی بوده و حالا در منزل قرنطینه شده است.

کرویستوفر هیوجو

هنرپیشه های کرونایی

این بازیگر نروژی که بیشتر به خاطر بازی در نقش تورموند در سریال محبوب بازی تاج و تخت شناخته می شود این هفته اعلام کرد که آزمایش کرونای او مثبت بوده و حالا خودش را در خانه قرنطینه کرده است. او گفته است که علائمش ملایم بوده و از هوادارانش خواست که برای جلوگیری از گسترش هرچه بیشتر کرونا ویروس جدید هرکاری از دستشان بر می آید انجام دهند.

ریچل متیوس

این هنرپیشه مشهور که به جای شخصیت Honeymaren در فروزن ۲ صحبت کرده روز گذشته از طریق استوری خود در اینستاگرام اعلام کرد که تست کرونای او مثبت شده است و طی یک هفته اخیر در قرنطینه بوده است. او اعلام کرده که پیدا کردن مراکز تست بسیار دشوار است و ایالات متحده آمریکا عقب تر از سایر کشورها است.

سوفی گرگور ترودو

همسر نخست وزیر انگلیس

چندین شخصیت سیاسی در سراسر دنیا نیز طی هفته های اخیر اعلام کردند که به کووید ۱۹ مبتلا شده اند که از جمله آنها میتوان به نادین دوریس وزیر بهداشت انگلیس و فرانسیس سوآرز شهردار میامی اشاره کرد. اما شناخته شده ترین نام در میان سیاستمدارانی که به این ویروس مبتلا شده اند می توان به سوفی گریگوری ترودو همسر نخست وزیر کانادا اشاره کرد.

Maria Begona Gomez

بگونا گومز همسر پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا نیز اعلام کرده که به کرونا ویروس جدید آلوده شده است. اسپانیا چندی پیش اعلام کرد که برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر کرونا ویروس جدید کل کشور را قرنطینه می کند.

مایکل آرتتا

سرمربی تیم فوتبال آرسنال نیز هفته گذشته به کووید ۱۹ مبتلا شد و درنتیجه کلیه بازی های لیگ برتر انگلیس برای مدتی نامعلوم به حالت تعلیق در آمد.

او در اکانت توییتر خود اینطور نوشت:

برای حمایت هایتان سپاسگزارم. حالم بهتر شده. ما حالا با چالشی بزرگ و البته پیش بینی نشده روبرو هستیم. سلامت همه حالا بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد. از همدیگر مراقبت کنید و مطمئن باشید با دنبال کردن دستورالعمل ها می توانیم این چالش را نیز کنار بزنیم.

منبع: kron4
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود