دیدار با ابوالفضل رجبی ؛ بهروز سریال پایتخت ۶ و بقیه ماجرا

دیدار با ابوالفضل رجبی ؛ بهروز سریال پایتخت ۶ و بقیه ماجرا

ابوالفضل رجبی ، یکی از هنرپیشه های فصل ششم سریال نوروزی پربیننده پایتخت است که هر شب ساعت ۲۲ از شبکه اول سیما پخش می شود. تکرار این سریال نیز هر شب ساعت ۲۴ از شبکه تماشا سیما صورت می گیرد. ابوالفضل رجبی هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارد. صفحه اینستاگرام ابوالفضل رجبی همه غیر رسمی است و او صفحه ای در توییتر و تلگرام هم ندارد.

پایتخت ۶ به قدری پربیننده است که میزان مصرف اینترنت در کشور در زمان پخش این سریال طنز، چند درصد افت می کند. یعنی برای مدتی، میلیون ها اینستا باز و تلگرام باز ایرانی، بیخیال لایک و کامنت و فالو می شوند و پای شبکه ۱ می نشینند تا ببینند، فرجام نقی معمولی و ارسطو عامل و دیگر هنرمندان توامند این سریال در مناطق شمالی کشور، چه می شود.

برای تماشای اتفاقات ریز و درشت و جذاب این سریال، بایستی تا قسمت ۱۵ که جمعه ۱۵ فروردین ماه پخش می شود، صبر کرد. تا این جای کار که استقبال عمومی از این سریال خیلی خوب بود و این را از کامنت مردم زیر پست های هنرمندان سریال پایتخت در اینستاگرام می توان مشاهده کرد.

در فصل ششم، مثل فصل های قبلی شاهد نقش آفرینی نقی و ارسطو و خانواده آن ها هستیم. بهرام افشاری ۲ متری هم خوب بازی می کند و سارا و نیکا سوئدی هم در این سریال، کمی پر رنگ تر از قبل نشان می دهند. کوچک ترین عضو این سریال، ابوالفضل رجبی نام دارد. ابوالفضل رجبی هیچ صفحه ای رسمی در اینستاگرام و توییتر ندارد.

ایشان در نقش بهروز حضور داشته و به عنوان عضوی از خانواده نقی و اقوام ارسطو، نقش آفرینی می کند. تیکه کلام های جذابی دارد و کلا استایل یک دانش آموز زبل فضول شیرین و دوست داشتنی را به خوبی روایت می کند. بوسه جنجالی بهروز بر گونه هما (همسر نقی) گویا در تکرار این سریال، سانسور شد.

ابوالفضل رجبی نشان می دهد که می توان با چند ماه کلاس بازیگری و عشق به هنرپیشگی، قدم های هر چند کوچک و موفقی در این عرصه برداشت. اگر چه همه کسانی که مثل بهروز سریال پایتخت، وارد عرصه آموزش بازیگری می شوند،شانس آشنایی با کارگردانان و تهیه کننده ها را ندارند، اما بهرام افشاری (بهبود سریال پایتخت) نشان داد که با کار و تلاش می‌توان، خود را شناساند و تحمیل کرد. ابوالفضل رجبی با چهره گرم و انرژی دارش، در هر قسمت سریال پایتخت، تکه کلام های دوست داشتنی و طنازانه ای دارد که در روایت کمیک اثر، موثر است.

احتمالا فصل ششم پایتخت، بتواند برای ابوالفضل رجبی یک سکوی پرتاب برای حضور در سایر سریال های و فیلم های سینمایی در سال ۱۳۹۹ و به بعد شود. ابوالفضل رجبی در فصل ششم سریال پایتخت، در نقش بهروز به عنوان برادر بهتاش فریبا (بهرام افشاری) و پسر فهیمه (با نقش آفرینی نسرین نصرتی ) حضور دارد.

ابوالفضل رجبی در کنار مادر بزرگش

ابوالفضل رجبی متولد بیست و هفتم تیر ماه سال ۱۳۸۶ در شهر ساری استان مازندران است. او یکی از شمالی های دوست داشتنی سریال پایتخت است. نقش او، نقشی جذاب است چون پسری انرژی مثبت و فعال بوده و مثل خیلی از دانش آموزان امروزی، قدری تپل و البته باهوش است.

ابوالفضل رجبی
بهروز خان همیشه خندان در کنار سارا و نیکا و فهیمه

ابوالفضل رجبی دانش آموز کلاس هفتم درمقطع اول متوسطه در شهر ساری است و فصل ششم سریال پایتخت، نخستین تجربه بازیگری این هنرپیشه خردسال کشورمان می باشد. پدر و مادر ابوالفضل رجبی اصالت جویباری و سواد کوهی دارند و پدرش در فرودگاه ساری مشغول به فعالیت است.

ابوالفضل رجبی تنها یک خواهر کوچک تر از خود دارد. او در سال ۱۳۹۷ به کلاس های بازیگری در قائم شهر رفته و زیر نظر عباس میار، دوره های کوتاه مدت بازیگری را طی کرد. این که شاهد یک هم بازی تقریبا هم سن و سال سارا و نیکا در این سریال هستیم، بر جذابیت های داستانی اثر، افزوده است.

ورزش مورد علاقه ابوالفضل رجبی کشتی است که ورزش اول مازنی ها محسوب می شود. ابوالفضل رجبی قصه ما، استاد اکبر عبدی را الگوی خود معرفی می کند که به نظر می رسد الگوی خوب و شیرینی است.

او در مصاحبه هایش با رسانه ها، شکار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر را هدف گذاری خود دانسته و باید دید که آیا ایران، بزودی با اکبر عبدی جدیدی آشنا می شود یا خیر. برای بهروز خان، آرزوی موفقیت داریم.

اگر دوست دارید که فرزند نوجوان و جوان شما هم مثل ابوالفضل رجبی ها و بهرام افشاری ها و دیگران، وارد عرصه بازیگری شوند، ۲ کار را در دستور کار قرار بدهید. مانعی برای پرورش استعداد آن ها نباشید چرا که آینده کسب و کار، صرفا از دانشگاه عبور نمی کند. دوم، فرزند خود را با کتاب و مطالعه و مهارت آموزش از طریق مراکز مهارت اندوزی، آشنا کنید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۹ نظر

ورود

  • امین فروردین ۶, ۱۳۹۹

    از رو عنوان ، قشنگ مشخصه نویسنده ش کیه…..
    پست های آقای زمانی با بقیه افراد سایت همخونی نداره….

    ویژه برنامه‌های لحظه تحویل سال سیما؛ دست پخت های «علی ضیاء» و «رشیدپور»
    رسته‌های ۱۰ گانه آسیب دیده از کرونا مشخص شد؛ جزییات تسهیلات دولتی
    دیدار با ابوالفضل رجبی ؛ بهروز سریال پایتخت ۶ و بقیه ماجرا
    دیدار با احمد مهران فر در نقش «ارسطو»؛ حبس کشیده سریال پایتخت ۶
    آدرس، تلفن و تعرفه‌های دفاتر خدمات الکترونیک شهر در مناطق ۲۲ گانه تهران
    دیدار با «بهرام افشاری» در نقش بهتاش فریبا؛ هنرپیشه ۲ متری سریال پایتخت
    کتاب‌شناسی پیام نوروزی سال ۹۹: «جهش تولید» در آخرین سال قرن سیزدهم
    جزییات فیلم های سینمایی نوروز ۹۹ شبکه های سیما؛ از «تالکین» تا «شبی که ماه کامل شد»
    مستند انقلاب جنسی ۳؛ مستند «محمد دلاوری» از زندگی دختران روس به روایت «آنا»
    با تعدادی از پر سود ترین سهام بورس ایران در سال ۱۳۹۸ آشنا شویم
    ………………
    پست های شما اکثرا (یا شایدم هیچ کدوم) ترجمه نیستن
    همش برگرفته از استدلال ها یا نظرات خودتونن
    خیلی هاش مثل همین پست، هیچ سودی برای هیچکی ندارن، به جز کلیک و اینترنت و وقت تلف کردن
    آخه چه سودی داری که مردم بدونن ابوالفضل رجبی کیه یا …..
    دیدار با ابوالفضل رجبی ؛ بهروز سریال پایتخت ۶ و بقیه ماجرا
    حالا شاید جواب بدین خیلی ها ممکنه خوششون بیاد و یا تو لینکهای پستهای منو باز نکن و نخون …..
    ولی این کارت رو ذائقه و سلیقه کاربر تاثیر میزاره، وقتشو تلف میکنه، فکر و ذهنشو مشغول یک چیز الکی میکنه و ….
    بجاش میتونی پستهای آموزنده مثل مطالب آموزشی یا مقایسه ای از بورس و سهام یا مطالبی مثل اونایی که در رابطه با تحصیل در خارج از کشور بود یا از این دست مطالب آموزنده بیشتر بزاری که یه نفعی هم برای مخاطب و جامعه داشته باشه…..
    ممنون از زحماتی که میکشین

    • علی زمانی فروردین ۶, ۱۳۹۹

      امین خان
      ضمن تشکر از کامنت شما، مطالبی را به اطلاع میرسانم.

      همان طور که گفتی، هیچ کدام ازمقالات بنده، ترجمه نیست و تحلیل و تالیف است. این که فرمودین خیلیهاشون، هیچ سودی برای هیچ کس ندارن، با عرض معذرت، یک استنباط کاملا احساسی وغلط است.
      چون هزاران مقاله بنده در ۴ سال اخیر، میلیون ها بازدید، ده ها هزار کامنت و هزاران ای میل شخصی برای بنده گرفته که از بیان جزییات آن معذورم.
      صرفا جهت اطلاع حضرتعالی، این موضوع را یادآوری کردم تا زین پس، اظهارات شما، مبتنی از استدلال وادله باشد تا به راحتی، نقض نشود.

      این که ابوالفضل وعقدس و رقیه و آرمیشکا به درد کی میخوره را ما نمی دانیم. ما از شما درخواست نکردیم که لطفا این مطلب را بخون. ذائقه همه مردم ایران،مثل من و شما فوق متعالی نیست.
      این سایت، سایت دانشگاهی نیست. سعی کردیم مطالب آموزنده زیاد بگذاریم که راهنمای تحصیل و بورس و مهاجرت و کتاب واین قسم موضوعات از بنده، صرفا مشتی نمونه خروار است.

      لذا ضمن تشکر از جنابعالی برای تذکر افزایش مطالب آموزنده، باید متذکر شویم که برای روزیاتو، توجه به مخاطب عام و پوشش نیازهای اطلاعاتی وی در حوزه های مختلف، در اولویت است و ما سایت خصوصی هستیم و درامد دولتی نداریم. لذا باید در جایگاه ها، حضور فعال داشته باشیم.
      باتشکر

      • امین فروردین ۶, ۱۳۹۹

        ببین علی آقا
        من تو مقالات این سایت و مخصوصا مقالات شما دیدم که دغدغه های اجتماعی و دغدغه ارتقا سطح فکری و فرهنگی جامعه را دارید، اگه اینطور نیست بفرمایید…..
        به خیلی از رفتار سلبریتی ها و مردم و …..خیلی عادت های جامعه و …..نقد وارد میکنید. که چرا فلانه و ….اتفاقا این کارهایی که میکنید به نظر من خیلی خوبه و باعث تغییر ذائقه و نگرش و طرز فکر افراد جامعه و ارتقا جامعمون میشه
        ولی وقتی میاید مطالبی مثل این مقاله یا مقالات مشابه میزارید، به نظرم سطح فکری و خوراک ذهنی جامعه رو تقلیل میدین
        مثل وقتی که میگن چرا اینقدر موسیقی مورد علاقه جوونها چیپ شده و کارهای اصیل و غنی اینقدر طرفدار کم داره……..اگه اینقدر رو این نوع موزیکای چیپ مانور داده نشه، کم کم محو میشن و ذائقه موسیقی مردم هم کم کم عوض میشه
        میدونم سایتتون دولتی نیست و باید کسب درآمد کنین ولی آیا به هر روشی؟؟؟
        میتونید با مطالب بهتر و غنی تر هم بیننده جذب کنید
        این همه نوشتم چون سایت برام مهم بود وگرنه ……..

        • علی زمانی فروردین ۶, ۱۳۹۹

          خیلی ممنونم از شما
          به هر حال ما در طول هفته ده ها مطلب میزاریم در حوزه های مختلف و شما از مطالب دیگر دوستان استفاده بفرمایید.
          من به هر حال با نظر شما موافقم. اما محدودیت های ما هم زیاد است.

  • امین فروردین ۶, ۱۳۹۹

    باورم نمیشه که کامنت ها بحث و جدل دو نفره کلا! تازه یکی از طرفینم نویسنده مطلبه

  • امین فروردین ۶, ۱۳۹۹

    ولی واقعا چه جنجالی؟! بوسه یه پسر ۱۲ ساله بر صورت یک زن جنجال برانگیزه؟!

  • SINA فروردین ۷, ۱۳۹۹

    سارا و نیکا به شدت بی‌استعداد هستند. حداقل توی این سریال چیزی ازشون دیده نشده. برعکس این آقا پسر که با تیکه‌های ریزی که داره باعث خنده میشه.

  • امیرمحمدخسروی اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹

    سلام من پسری ۱۴ساله هستم که کلاس ۸هستم من خیلی به بازیگری دارم هم تقریبان استعدادشو دارم هم بلدم تغییرصدا در بیارم وبلدم احساسی هم بازی کنم اما من دوست دارم از بچهگیم بازیگر شم و اول بازی ای که میکنم درسریال پایتخت پیش پایتختی ها بازی کنم وفیلم های دیگه من خیلی خیلی به بازیگری علاقه دارم ومیخواهم در آینده بازیگر شم ولی کسی منه بدبخت بیچاره رو تحویل نمیگیره من الان نمیدونم چرا الکی دارم اینارو مینویسم الانم که دارم اینارو مینویسم دلم پر بغزو درده دارم با گریه مینویسم لابود الان سوال براتون پیش اومده چرا چون مینویسم تا یک کوچولو ته دلم خالی شه اگه میشود بازیگرشم از خدا ممنون میشوم

  • امیر محمد خسروی اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹

    هم از خدا ممنون میشم هم از کسی که من روتوی فیلم راه بده البته اگه بخواین هم میتونم تست بدم