کودک و رابطه جنسی والدین؛ اگر فرزندتان شما را حین رابطه جنسی دید، چه باید کرد؟

توضیحاتی که پدر و مادرها می‌توانند به فرزندان خود بدهند

کودک و رابطه جنسی والدین؛ اگر فرزندتان شما را حین رابطه جنسی دید، چه باید کرد؟

کودک و رابطه جنسی والدین همیشه دو قطب مخالفی هستند که حتی کنار هم گذاشتن آنها در یک جمله هم برای پدر و مادرها سخت است.

دستگیر شدن توسط کودکان هنگام رابطه جنسی برای پدر و مادرها از شوکه‌کننده‌ترین لحظات زندگی ‌به حساب می‌آید. یکی از سخت‌ترین و حتی خطرناک‌ترین چالش‌ها بعد از پدر و مادر شدن این نیست که هویت خود را به عنوان یک زوج از دست می‌دهید. شب‌های نزدیکی، مواقعی که در خلوت دو نفره هستید و بعد از مدتی عشق‌بازی، سعی می‌کنید بیشتر پیش بروید و رابطه جنسی خود را شدیدتر کنید که ناگهان در وسط ماجرا سر و کله بچه‌ها پیدا می‌شود!

اصولا فراهم کردن چنین زمان‌های خلوتی برای پدر و مادرها خیلی سخت است و از آنجا که خیلی از بچه‌ها همه چیز را می‌دانند حتی گاهی سعی می‌کنند عمدا این لحظات رمانتیک دونفره را خراب کنند. این وضعیت زمانی بدتر می‌شود که شما بیشتر از یک بچه داشته باشید! در چنین مواقعی نباید هول شوید و باید از عقلتان درست استفاده کنید. مثلا خودتان را بپوشانید و تظاهر کنید که در حال شوخی کردن با هم هستید. یادتان باشد که آنها بزرگ می‌شوند اما همچنان نگران تلافی کردن شما در لحظات هم آغوشی با همسرشان و انتقام گرفتن شما از آنها می‌شوند!

اگر شما هم گرفتار چنین لحظاتی شدید و خلوت رمانتیکی که با همسرتان دارید، با حضور نابه هنگام کودکان مختل شد، به شما در ادامه راهکارهایی را می‌گوییم که بتوانید از وضعیت بغرنجی که در آن گیر افتاده‌اید، با امنیت و راحتی خیال بیشتر عبور کنید و حتی بتوانید از آب گل‌آلود به نفع خودتان ماهی بگیرید. با روزیاتو همراه باشید.

این مطلب را هم بخوانید: آیا داشتن رابطه جنسی زیاد برای همسران خوب و مفید است یا مخرب و خطرناک؟

کودک و رابطه جنسی والدین

۱- بگویید در حال جنگ قلقلکی هستید!

اگر در لحظات رمانتیک دونفره توسط کودک خردسال خود، که مثل جغدها تا دیروقت بیدار است، دستگیر شدید، می‌توانید بگویید در حال جنگ قلقلک هستید. اگر از شما بپرسید «چرا لباس بر تن ندارید؟» می‌توانید به او بگویید که «قلقلک بازی بدون لباس بیشتر کیف می‌دهد» یا مثلا «اگر لباس تنتان نباشد بیشتر قلقلکتان می‌گیرد.» به همین راحتی، قضیه را ختم به خیر کنید.

۲- همگی بلند بلند بخندید

اگر همراه فرزندان خود در تعطیلات به سر می‌برید و تصمیم می‌گیرید یک شب رمانتیک و خلوت دو نفره داشته باشید، مداخله فرزندان کار را خراب می‌کند و صحنه شوکه‌کننده‌ای هم برای آنها و هم برای شما پیش خواهد آمد. در چنین مواقعی، سعی کنید همه چیز را به شوخی بگیرید و همراه با همسرتان بلند بلند بخندید تا آنها فکر کنند شاهد بهترین لحظات با هم بودن والدینشان هستند. حتی اگر بزرگ هم بشوند، این صحنه را به عنوان لحظات لذت بخش والدین خود به یاد می‌آورند.

کودک و رابطه جنسی والدین

۳- اگر شکست خوردید، یک بار دیگر امتحان کنید

اگر خلوت دو نفره شما یک بار با حضور ناگهانی فرزندتان به اتاق خراب شد، می‌توانید او را به اتاقش هدایت کنید و بار دیگر مجددا به معاشقه بپردازید. اگر هم در شرایطی هستید که فرزند شما اتاق جداگانه ندارد، بهتر است تا زمانی که جو مناسب برای خلوت خود ایجاد نکرده‌اید و خیالتان راحت نشده است، از این کار پرهیز کنید.

۴- به فرزند خود بگویید خواب دیده است

اگر فرزند خیلی کوچکی دارید که سه یا چهار ساله است و ناگهان نیمه شب وارد خلوت دونفره شما شده، اما به دلیل تاریکی چیزی ندیده و فقط صدایتان را شنیده باشد، بعد از جمع و جور کردن خودتان، می‌توانید به او بگویید خواب دیده است و کلا با نفی همه چیز، قضیه را حل و فصل کنید.

کودک و رابطه جنسی والدین

۵- توضیح کافی بدهید

اگر فرزندتان بالاتر از ۱۰ سال دارد و تقریبا چیزهایی در مورد رابطه جنسی می‌داند، بهتر است در مواقعی که ناگهان به اتاق شما می‌آیند و شما را در حال رابطه جنسی یا حتی معاشقه ساده می‌بینند، خودتان را جمع و جور کنید و از او بخواهید از اتاق بیرون برود. سپس، هر چه سریع‌تر حقیقت رابطه جنسی را با فرزند خود در میان بگذارید زیرا اگر از شما و به زبان خودتان بشنود، خیلی بهتر از این است که از دوستانش در مدرسه بشنود.

۶- سرو صدا نکنید

در هنگام خلوت‌های شبانه دونفره با همسرتان، آن هم در هنگامی که فرزند بزرگسال دارید، سعی کنید سر و صدا نکرده و توجه او را به سمت اتاق خود جلب نکنید. اگر هم به شما گفتند که صدایتان دیشب تا اتاق ما می‌آمد، می‌توانید اعتماد به نفس داشته باشید و به شوخی به آنها بگویید که دفعه بعد رادیو روشن کنند یا هندزفری در گوش خود بگذارند تا صدای شما را نشنوند. اما خودتان هم خوب می‌دانید که باید بیشتر مراعات کنید.

کودک و رابطه جنسی والدین

۷- تقصیرها را گردن ماشین لباسشویی بیاندازید

اگر فرزند کوچک شما با شنیدن صدای تکان‌های تختخواب یا جیرجیر فنر آن از خواب بیدار شد و در هنگام رابطه جنسی به اتاق آمد، پتو را روی خودتان بکشید و تقصیر سر و صداها را گردن ماشین لباسشویی بیندازید که در حال کار کردن سر و صدا می‌کند. سپس، از او بابت شنیدن صدا و خبر دادن تشکر کنید. حالا وقتش رسیده از او بخواهید که به اتاق خوابش برگردد.

این مطلب را هم بخوانید: ۱۳ اشتباه بزرگ زنان در زمان برقراری رابطه جنسی یا زناشویی

۸- وانمود کنید کابوس دیده‌اید

اگر فرزندتان از شنیدن صدای شما در هنگام رابطه جنسی وارد اتاق شما شد، هول نشوید. فیلم بازی کنید! مثلا می‌توانید طوری وانمود کنید که کابوس دیده‌اید و همسرتان در حال آرام کردن شما و بیدار کردن شما از آن کابوس بوده است. انگار همسرتان داشته شما را تکان می‌داده تا از خواب بیدار شوید و آرامش بگیرید.

کودک و رابطه جنسی والدین

۹- بوسیدن‌های خود را سانسور کنید

اگر در اتاق نشیمن جلوی تلویزیون در حال تماشای فیلم در آخر شب هستید و هوس بوسیدن همسرتان به سرتان می‌زند، مراقب باشید که در حین معاشقه، فرزند خردسال خود را در کنارتان نبینید، بهتر است سعی کنید جلسه را همین جا خاتمه دهید والا فرزندتان می‌خواهد او را هم ببوسید و شریک عشق بازی شما شود!

۱۰- در حمام را ببندید

اگر در حال حمام کردن هستید و همسرتان به شما ملحق می‌شود تا رابطه جنسی در حمام را تجربه کنید، یادتان نرود که در حمام را قفل کنید. در صورتی که فرزندتان در چنین مواقعی سر رسید، می‌توانید وانمود کنید که همدیگر را می‌شویید تا تمیز شوید. اما قبل از هر چیز بهتر است حسابی سر بچه ها را گرم کنید و مطمئن باشید که با شما تا مدت‌ها کاری ندارند و هوس غذا خوردن به سرشان نمی‌زند.

کودک و رابطه جنسی والدین

۱۱- کمی زبل و آب زیر کاه باشید

اگر فرزندتان هشت ساله شده اما هنوز هم کنار شما و روی تخت شما می‌خوابد، بهتر است در تصمیم خود برای رابطه جنسی در هنگام حضور او صرف نظر کنید زیرا او متوجه روابط جنسی شما می‌شود و نمی‌توانید انکار کنید. بهتر است او را به اتاق دیگر بفرستید و از خلوت دو نفره خود بهترین استفاده را ببرید.

۱۲ – از اطراف خود آگاه باشید

هنگامی که نیمه شب گرم رابطه جنسی پرحرارت خود هستید، به شما توصیه می‌کنیم که زیادی غرق ماجرا نشوید و حواستان به اطرافتان باشد. زیرا ممکن است بچه‌ها دزدکی شما را بپایند و حرف نزنند. آن وقت است که شاید مدت‌ها در حال تماشای شما باشند و صبح کلی سؤال‌های عجیب و غریب از شما بپرسند که پاسخی برای آنها نتوانید پیدا کنید.

کودک و رابطه جنسی والدین

۱۳- کودک را از اتاق بیرون نکنید

اگر فرزند دو  ساله شما نصفه شب، آن هم درست در هنگام رابطه جنسی شما، به اتاقتان آمد و از شما خواست او را به دستشویی ببرید، با عصبانیت به او نگویید که دیگر بزرگ شده و باید خودش تنهایی دستشویی کند و سپس در اتاق را روی او  ببندید! زیرا ممکن است همان جا پشتِ درِ اتاق خواب شما کار خودش را انجام دهد. در این حال، هم برای شما و همسرتان ناراحتی ایجاد خواهد کرد، هم خودش می‌ترسد و گریه می‌کند.

این مطلب را هم بخوانید: پاسخ به سؤال‌هایی در مورد ارضای جنسی یا ارگاسم که خجالت می‌کشید بپرسید!

۱۴- فکر نکنید کودکان خوابگردی می‌کنند

اگر کودک شما شب‌ها عادت به خوابگردی دارد، فکر نکنید درست در زمانی که شما در حال رابطه جنسی هستید و ناگهان وارد اتاق می‌شود، در حال خوابگردی است. بهتر است خودتان را جمع و جور کنید، محلفه‌ای دور خودتان بپیچانید و او را به اتاق خودش برگردانید.

کودک و رابطه جنسی والدین

۱۵- وقتی شک داشتید، این اتفاق به درس زندگی تبدیل کنید

اگر فرزند نوجوان شما، شما را در حال رابطه جنسی دید یا به شما گفت که شب‌ها در هنگام هم‌بستر شدن با همسرتان، صدایتان را می‌شنوند، اصلا هول نشوید. از این فرصت برای این استفاده کنید که به فرزندتان درس زندگی بدهید. کافیست به او بگویید که شما و همسرتان همدیگر را خیلی دوست دارید و برای یک ازدواج سالم، داشتن رابطه جنسی خوب اهمیت زیادی دارد.

۱۶- همه درها را قفل کنید

اگر تصمیم دارید هر وقت از روز یا شب رابطه جنسی داشته باشید، قبل از هر چیز یادتان باشد که همه درها را قفل کنید و پرده‌ها را بکشید تا نه مزاحم داشته باشید نه در موقعیتی قرار  بگیرید که توضیح آن برایتان سخت باشد. در ضمن مجبور نیستید فیلم بازی کرده و  وانمود به چیزی کنید که اصلا وجود نداشته است.

منبع: womansday
دیجیاتو
بدون نظر

ورود