چرا در دوران کرونا باید از ماکسیم استفاده کنیم؟

چرا در دوران کرونا باید از ماکسیم استفاده کنیم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در روزهایی که ویروس کرونا سلامت افراد را تهدید می‌کند، سامانه درخواست خودرو ماکسیم با اقداماتی ازقبیل ضدعفونی‌ کردن خودروها، اضافه کردن امکان خرید و تحویل کالا، و … از سلامت کاربران خود محافظت می‌کند. در ادامه به پاسخ این سؤال می‌پردازیم که چرا در دوران کرونا باید از ماکسیم استفاده کرد.

  • خرید و تحویل کالا

ماکسیم برای آسایش کاربران، حفظ سلامت آنها و حمایت از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، سرویس جدیدی را با نام «خرید و تحویل کالا» راه‌اندازی کرده است. کاربران با استفاده از تعرفه «خرید و تحویل کالا» می‌توانند خریدهای خود را بدون خارج شدن از خانه انجام دهند.

در این تعرفه، کاربر درخواست خرید خود را در اپلیکیشن ثبت می‌کند؛ سپس اقلام موردنیاز خود را دم در منزل از راننده ماکسیم تحویل می‌گیرد. راننده نیز با تحویل کالا و ارائه فاکتور و رسید پرداخت، هزینه اقلام خریداری‌شده و تحویل آنها را دریافت خواهد کرد. کاربران همچنین برای جابه‌جایی بسته‌های خود بدون خارج شدن از منزل می‌توانند از تعرفه «خرید و تحویل کالا» استفاده کنند.

تعرفه «خرید و تحویل کالا» هم‌اکنون در کلیه شهرهای تحت پوشش ماکسیم فعال است.

  • حفظ فاصله اجتماعی در ترددهای ضروری

اگر در دوران کرونا مجبور به بیرون آمدن از خانه شدید، می‌توانید سفر خود را به دور از تجمعات و با حفظ فاصله اجتماعی به کمک خودروهای ماکسیم انجام دهید. شما با استفاده از ماکسیم می‌توانید سفر خود را با حداقل ارتباط با سایرین انجام دهید و از سلامت خود و خانواده‌تان محافظت کنید.

  • سفر با ماشین‌های ضدعفونی‌شده ماکسیم

سامانه درخواست خودرو ماکسیم در طرح «مقابله با ویروس کرونا» اقدام به ضدعفونی کردن ناوگان خود کرده است. ماکسیم عملیات ضدعفونی را از آغاز شیوع کرونا به‌صورت رایگان انجام داده است که تا امروز ادامه دارد و با ضدعفونی‌ کردن ناوگان خود از سلامت رانندگان و مسافران خود محافظت می‌کند. رانندگان این سامانه با آسودگی خاطر می‌توانند در این دوران درآمدزایی کنند و مسافران نیز بدون نگرانی می‌توانند از خودروهای این سامانه برای سفرهای ضروری خود استفاده کنند.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود