هدیه روز مادر به سبک کریستیانو رونالدو: یک دستگاه مرسدس بنز

هدیه روز مادر به سبک کریستیانو رونالدو: یک دستگاه مرسدس بنز

رابطه نزدیک کریستیانو رونالدو و مادرش بر کسی پوشیده نیست و در نتیجه جای تعجب ندارد اگر بگوییم این بازیکن پرتغالی روز گذشته به بهانه روز مادر یک دستگاه مرسدس بنز را به مادرش هدیه داد. البته مادر رونالدو این هدیه را صرفا از فرزند فوتبالیستش هدیه نگرفته و ظاهرا بچه های دیگرش هم در تهیه آن مشارکت داشته اند.

ماریا دالرز مادر کریستیانو رونالدو هم بلافاصله بعد از دریافت این هدیه لوکس فرصت را غنیمت شمرد و با انتشار عکسی از این خودرو در صفحه اینستاگرامش اینطور نوشت:

ممنون بچه ها به خاطر هدیه ای که امروز به من دادید. روز مادر مبارک!

عکسی که مادر رونالدو از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده او را در حالی که یک دسته گل بزرگ در دست دارد در کنار خودروی مرسدس بنز روبان پیچی شده اش نشان میدهد.

ظاهرا خانواده رونالدو علاقه ویژه ای به ماشین دارند. چندی پیش نامزد رونالدو نیز به بهانه سالروز تولد او یک خود لوکس را به همسرش هدیه داد. کریستیانو رونالدو یک برادر به نام هوگو و دو خواهر به نام های کاتیا و الما دارد که هر سه در خرید این هدیه مشارکت کردند.

این فوتبالیست پرتغالی که برای تیم ایتالیایی یوونتوس بازی می کند هم اکنون در زادگاهش در قرنطینه خانگی به سر می برد؛ کشوری که بعد از هفته ها بالاخره امروز قوانین سختگیرانه در مورد فاصله گذاری اجتماعی در آن برداشته می شود.

رونالدو هم اکنون به همراه نامزد و چهار فرزندش (کریستیانو جونیور ۹ ساله، اوا و ماتئو دوقلوهای دوساله و آلانا دو ساله) در شهر زادگاه خود یعنی Madeira اقامت دارد.

مادر رونالدو

در دوران فاصله گذاری اجتماعی خانواده رونالدو حسابی پر مشغله بودند و زندگی روزمره خود را به صورت لحظه به لحظه با ۲۱۶ میلیون دنبال کننده او در اینستاگرام به اشتراک می گذاشتند.

در ادامه این مطلب توجه شما را به برخی از تصاویر اینستاگرامی این اسطوره در کنار همسر و فرزندانش جلب میکنیم. اینستاگرام کریستیانو رونالدو از طریق این لینک در دسترس عموم است.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود