شبی که کریستیانو رونالدو برای تمسخر شادی پس از گل لیونل مسی بهای سنگینی پرداخت

شبی که کریستیانو رونالدو برای تمسخر شادی پس از گل لیونل مسی بهای سنگینی پرداخت

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تقریباً در هر مصاحبه ای که داشته اند در مورد یکدیگر صحبت کرده اند. با تقسیم کردن ۱۱ توپ طلای جهان بین خودشان، رقبای ابدی دنیای فوتبال همواره به همدیگر احترام گذاشته اند اما در برخی موارد نادر نیز نقاب از چهره این دو می افتد. رقابت بین دو تن از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال در شدیدترین شکل خود در جریان بود، زمانی که این دو در لالیگا و بین سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ شانه به شانه هم پیش رفته و عملاً دنیای فوتبال را در تسخیر خود داشتند.

لیونل مسی

ال کلاسیکو نیز بر تندی این رقابت می افزود در شرایطی که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هر کدام برای برتری بر دیگری تلاش می کردند و گاه یکی از آن ها آشکار می ساخت که همانند باقی جهانیانی که آن ها را تماشا می کردند، از رقابت با دیگری لذت می برد. اینجا بود که به سال ۲۰۱۷ می رسیم، زمانی که بارسلونا در مسابقه اول سوپرکاپ اسپانیا میزبان رئال مادرید بود و بلوگرانا از اینکه می دید ستاره لوس بلانکوس از روی نیمکت نظاره گر بازی است خوشحال به نظر می رسید. گل به خودی جرارد پیکه رئال مادرید را جلو انداخت اما لیونل مسی از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

لیونل مسی

در ادامه اما رونالدو که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود، از چنگ مدافعان بارسلونا گریخته، وارد محوطه جریمه شده و توپ را به گوشه دروازه تیم حریف فرستاد. گل زیبایی بود و باید شادی پس از گلی درخور این زیبایی انجام می شد اما این شادی اصلاً شباهتی به شادی های پس از گل همیشگی رونالدو نداشت. بازیکن پرتغالی پیراهنش را درآورده و در مقابل طرفداران بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ آن را بالا گرفت. برایتان آشنا بود؟ هدف رونالدو نیز همین بود زیرا این حرکت در واقع تقلیدی از شادی پس از گل مشهور لیونل مسی پس از گلزنی مقابل رئال مادرید در ۲۳ آوریل ۲۰۱۷ بود، زمانی که ستاره آرژانتینی طرفداران تیم مقابل را پس از گل ثانیه های پایانی اش که پیروزی تیمش را مسجل ساخت، با نشان دادن پیراهن خود به سکوت واداشت.

لیونل مسی

برد ۳ بر ۲ آن شب باعث شد که بارسلونا در رقابت قهرمانی لالیگا از رقیب همیشگی خود بسیار پیشی بگیرد و پیروزی در ثانیه های پایانی، آن هم در مقابل چشمان هزاران طرفدار رئال مادرید در زمین خودشان، طعم آن را بسیار شیرین تر ساخت. اما این شادی پس از گل چندان برای رونالدو خوب تمام نشد و می توان گفت که این ستاره آرژانتینی بود که لبخند آخر را زد هرچند رئال مادرید توانست این بازی را با درخشش رونالدو ۳ بر ۱ به سود خود به اتمام برساند. هر دو بازیکن به خاطر شادی پس از گل خود کارت زرد دریافت کردند اما این شادی برای رونالدو بسیار پرهزینه تر بود.

لیونل مسی

آن شب در ادامه بازی، رونالدو که از پیش یک کارت زرد داشت به خاطر تمارض در محوطه جریمه تیم بارسلونا کارت زرد دوم را دریافت کرده و از زمین مسابقه اخراج شد. برای بدتر کردن شرایط، مهاجم رئالی به سمت داور هجوم برده و او را هل داد که محرومیت ۵ جلسه ای از بازی کردن را برایش در پی داشت. از این رو در کل نمک پاشیدن به زخم بارسلونا و تمسخر شادی پس از گل لیونل مسی به دردسری بزرگ برای رونالدو تبدیل شد. ویدیو مربوط به هر دو گل و هر دو شادی به یاد ماندنی این ستارگان بی رقیب دنیای فوتبال را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید: لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو ؛ بر اساس محاسبات ابرکامپیوترها کدام یک بهتر است؟

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۱۴ نظر

ورود

  • مهدی اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹

    شاید اگه در دورانی دیگر متولد میشد میتونست بهترین بازیکن دوران خودش باشه ولی در این دوران همیشه سایه مسی بر سرش سنگینی کرد و نتونست باهاش رقابت کنه

    • مسعود اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹

      نتونست باهاش رقابت کنه ؟! بردن توپ طلا به معنی بهتر بازی کردن نیست .
      فقط رونالدوووووووووو

  • من اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹

    البته سر کارت زرد دوم تمارض نکرد. داور به اشتباه تشخیص داد که تمارض کرده.

    • ☠️☠️☠️ مرداد ۳۰, ۱۴۰۰

      وا رونالدو حالا یک خوشحالی کرده حالا مسی این کارو می‌کرد بهش میگفتین آفرین

  • امیرحسین اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹

    من هدف نویسنده رو از درج این مطلب درک نمی کنم!

  • نیما اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹

    واقعا مضحک و مسخرس.رونالدو در حدی نیست که بخاد مسی رو مسخره کنه.روزیاتو سایت مسی ستیزی هست.شماها و کاربرای سایت فوتبالی نیستید.وچیزی از فوتبال حالیتون نمیشه ولی من خیلی فوتبالیم .خوره ی فوتبالم .فقط بتون بگم مسی ۸بار توپ طلا گرفت.و کریس رونالدو فقط سه تا.با یک حساب و کتاب ساده می تونی نتیجه بگیریم مسی ۲.۶۶ برابر قوی تر رونالدو است.بخام با یک مثال تفاوت مسی و رونالدو رو مشخص کنم مثل مقایسه سی پی یو Snapdragon 865با Snapdragon 820هست.مسی کریس رونالدو رو قورت میده.کریس رونالدو مضخرف ترین و بدترین و کندترین بازیکن تاریخ فوتباله .کافیه بازی های رونالدو در یوونتوس ببینید. اصلا نمیتونه استارت بزنه چه برسه کسی رو دریبل بده یا گل بزنه.اما مسی در بازی مقابل بیلبائو تکنیکی همه رو دریبل داد زد تو سه کنج.حرفام همه درسته باید قبول کنید چون واقعیته.هر کی اندک اعتقادی به حرفام نداره بدونه که هیچی حالیش نمیشه از فوتبال و آدم زبون نفهمیه

    • کامیاب اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹

      داداش قرصاتو سر وقت بخور.
      خوره ی فوتبالی ولی نمیدونی مسی ۶ تا گرفته و رونالدو ۵ تا/:

      • David دی ۱۸, ۱۳۹۹

        خوبه که میدونین مسی ۶تا توپ طلا داره

    • محمد بهمن ۱۱, ۱۳۹۹

      داش منم بارساییم ولی مسی ۶ تا توپ طلا داره جسارتا و پنالدو پنج تا !!!

    • لطفا ایشون رو به نزدیک ترین تیمارستان انتقال بدید دس بچه گوشی دادین شر نوشته کل شهرتو با پول خوردش میخره بچه سن? بهمن ۱۸, ۱۳۹۹

      به توپ طلانیس کریس ت یووه س و هافبکا شخمی مسی با کمک ژاوی اینستا و رونالدینیو و… توپ طلا گرف کمکش کردن الان ک هرسال کامبک میخوره بارسا اسمشم شده کامبکسلونا پس کجاس مسی جف اسطورن ولی کریس و با بارسا مقایسه کنین ن مسی

    • مهراد خرداد ۴, ۱۴۰۰

      اره داداش مسی ۸۵ بار توپ طلا گرفته?
      چن سالته پسرم??

    • ?.?.7 آبان ۱۹, ۱۴۰۱

      بچه جون فشار نخور سرعت کریس تو فوتبال مثال زدنی هست تو یوونتوس یه ویدیو نشون بدم ۵,۶.نفر رو دریبل کرد مسی بازیکن بارساس ولی رونالدو بهترین بازیکن کل تاریخ فوتباله به توپ طلای کثیف نییت ک چند تا پ. ریود مغزی نظر میدن به رکورد ها هست هر رکوردی رو دیدم شماره اول فقط کریس بود باید عرض کنم ک گشتم نبود نگرد نیست!
      مسی بازیکن خوبیه ولی بعد از رونالدو!

  • محمد بهمن ۱۱, ۱۳۹۹

    کلا رونالدو همچین شخصیت مسخره ای داره و چیز عجیبی نیست
    هیچ وقت نمیتونه به مسی برسه