فیلم آشفته‌‌گی مهناز افشار به سینمای خانگی آمد + لینک دانلود و ویدیوی تبلیغاتی جالب ریحانه پارسا

فیلم آشفته‌‌گی مهناز افشار به سینمای خانگی آمد + لینک دانلود و ویدیوی تبلیغاتی جالب ریحانه پارسا

فیلم آشفته‌گی از امروز به سینمای خانگی آمده است و از طریق وبسایت های قانونی قابل دانلود است. آشفته‌گی فیلمی است به کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی فریدون جیرانی که در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. بهرام رادان، مهناز افشار، مهران احمدی، نازنین صلح جو و نسیم ادبی از جمله عوامل این فیلم هستند.

فیلم آشفته‌گی که ژانری عاشقانه-جنایی دارد داستان دو برادر دوقلو به نام های بردیا و باربد را روایت می کند که از زمان کودکی تا بزرگسالی با هم در رقابت بوده اند. بهرام رادان نیز همزمان نقش هر دو برادر را ایفا میکند.

این فیلم روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه سال ۹۸ در سینماهای سراسر کشور اکران شد اما نکته جالب اینکه بعد از مهاجرت مهناز افشار به آلمان و حضورش در برنامه استعداد یابی پرشین گات تلنت در یکی از شبکه های ماهواره ای تصویر این هنرپیشه که نقش شخصیت اصلی زن داستان را ایفا می کند از روی پوستر اصلی فیلم حذف شد.

فیلم آشفته‌گی

خانم افشار در واکنش به این اتفاق در صفحه توییتر خود نوشت:

اما من وجود دارم، هنوز نفس می کشم و هنوز هستم. ولی من خودم را سانسور نمی‌کنم.

بهرام رادان همبازی او در فیلم آشفتگی نیز در واکنش به این اتفاق عنوان کرد که امیدوارم این فیلم آخرین همکاری من با تو که از سال ۷۸ همبازی بوده‌ایم، نباشد.

مهناز افشار زاده ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد، برخی فیلم‌های او عبارتند از: قسم، خوک، شاه کش، پل چوبی، کما و نهنگ عنبر، افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد.

گفتنی است پیشتر منوچهر هادی کارگردان سریال عاشقانه که این روزها مجموعه دل را می سازد اعلام کرد که پروژه ساخت عاشقانه دو را احتمالا بدون حضور خانم افشار و با استفاده از بازیگر جایگزین کلید خواهد زد. به گفته او خانم افشار فعلا قصد بازگشت به کشور را ندارد اما در صورتی که ایشان بتوانند حتما از خود او برای نقش گیسو استفاده خواهد شد.

لینک تماشای فیلم در فیلیمو

 ریحانه پارسا نیز با انتشار یک کلیپ کوتاه انتشار فیلم آشفته‌گی در سینمای خانگی را اعلام کرده. در این ویدیو ریحانه پارسا مانند بهرام رادان همزمان نقش خود و خواهر دوقلویش را ایفا می کند. ویدیو را میتوانید در ادامه ببینید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود