با روزبه حصاری بازیگر نقش «جواد جوادی» در سریال بچه مهندس بیشتر آشنا شوید

با روزبه حصاری بازیگر نقش «جواد جوادی» در سریال بچه مهندس بیشتر آشنا شوید

روزبه حصاری زاده‌ی ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان است اما فعالیت‌های هنری‌اش محدود به عرصه‌ی بازیگری نیست و به خوانندگی نیز مشغول است. او که در خانواده‌ای ۴ نفره به دنیا آمده و فقط یک برادر دارد دوران دبیرستانش را در مدرسه‌ی تیزهوشان گذراند و در دانشگاه نیز از رشته‌ی مهندسی صنایع دانشگاه آزاد فارغ‌التحصیل شد. او در دوران نوجوانی و تا پیش از بیست‌سالگی به دلیل مخالفت‌های خانوادگی غیر از نواختن سازهای کوبه‌ای فعالیت هنری دیگری نداشت.

روزبه حصاری

روزبه حصاری از سال ۱۳۹۰ آموزش بازیگری را آغاز کرد. نمایش «بالاخره این زندگی مال کیه» نخستین حضور او در عرصه‌ی تئاتر بود و نیز با فیلم سینمایی «امروز» در سال ۱۳۹۲ حضور در عرصه‌ی سینما را تجربه کرد، فیملی که نماینده‌ی سینمای ایران در اسکار سال ۲۰۱۵ بود. او در همان سال ۱۳۹۲ نیز کارگردانی نمایشی به نام «بن‌بست» را بر عهده داشت که ظاهراً اقتباسی از یک نمایشنامه با همین نام، نوشته‌ی ریچارد پارسونز و ترجمه‌ی بهرنگ رجبی است.

پدر و برادر روزبه حصاری

روزبه حصاری شهرتش را اما مدیون نقش «علی اعلایی» در سریال «یادآوری» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده است که در سال ۱۳۹۴ روی آنتن تلویزیون رفت. سال ۱۳۹۵ نیز با سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» جلوی دوربین رفت که اتفاقاً با استقبال بینندگان روبرو شد و بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشت. البته این سریال با حواشی گسترده‌ای دست‌به‌گریبان بود که سرانجام با اعمال تغییرات بسیار و تأخیر حدوداً دوساله از روی آنتن شبکه‌ی دو پخش شد.

روزبه حصاری

فعالیت‌های هنری روزبه حصاری به همین موارد ختم نمی‌شود و او حضور در تئاتری به نام «تقدیر بازان» به کارگردانی سیما تیرانداز، هنرمند خوش‌سابقه‌ی سینما و تلویزیون، را نیز در کارنامه‌ی خود دارد. نامزدی جایزه‌ی‌ بهترین کارگردانی و همچنین دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد برای نمایش «مرگ در میزند» از جشنواره‌ی تئاتر امید از دیگر افتخارات هنری اوست.

روزبه حصاری

از میان آثار تلویزیونی روزبه حصاری می‌توان به سریال‌هایی چون «سلام آقای مدیر»، «یادآوری»، «تاریکی شب، روشنایی روز» و «بچه مهندس ۳» و همچنین سریال اینترنتی «دومینو» اشاره کرد. «بالاخره این زندگی مال کیه»، «برداشت آزاد»، «مرگ در میزند»، «پیتزا جهان»، «اون دختره که با روسری قرمز تو کوچه قدم میزنه خودش نیست»، «تقدیر بازان»، «هام»، «اهالی هوا»، «مرثیه‌ای برای یک دختر»، «جمالزاده»، «سرحدات لیر»، «جلاد ویولون زن» و «نیمه تاریک ماه» از دیگر آثار او در صحنه‌ی تئاتر هستند.

روزبه حصاری

روزبه حصاری هم‌اکنون سریال پرمخاطب «بچه‌مهندس ۳» را روی آنتن تلویزیون دارد که از شبکه‌ی دو پخش می‌شود. کارگردانی این سریال را «علی غفاری» برعهده داشته و «سعید سعدی» تهیه کننده و «حسن وارسته» نیز نویسنده‌ی آن بوده‌اند که در ۳۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای پخش می‌شود. سریال بچه مهندس سه درباره‌ی زندگی مردی به نام «جواد جوادی» با بازیگری «روزبه حصاری» است که کودکی‌اش را در تیم‌خانه گذرانده و دوران نوجوانی پرفراز و نشیبی داشته و حالا در جدیدترین فصل این سریال سعی دارد به عشقش برسد.

 

دیگر مطالب خواندنی:

فیلم آشفته‌‌گی مهناز افشار به سینمای خانگی آمد + لینک دانلود و ویدیوی تبلیغاتی جالب ریحانه پارسا

بیوگرافی پونه حاج محمدی بازیگر مهاجرت کرده سریال نوستالژیک خانه ای در تاریکی

علی عامل هاشمی ؛ بازیگر نقش شهاب در سریال سرباز را بیشتر بشناسید

بازیگران مشهور هالیوودی که ابتدا سیاهی لشکر بودند

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود