بیوگرافی مهشید جوادی ، بازیگر نقش خانم مقدم در سریال بچه مهندس ۳

بیوگرافی مهشید جوادی ، بازیگر نقش خانم مقدم در سریال بچه مهندس ۳

مهشید جوادی ۲ بهمن ۱۳۷۴ در ارومیه متولد شد. او از ۱۴ در سالگی کلاس‌های خبرنگاری و گویندگی شرکت می‌کرد و در دانشگاه نیز از رشته‌ی کارشناسی ریاضی کاربردی فارغ‌التحصیل شد.

 

مهشید جوادی

 

مهشید جوادی پس از ورودش به عرصه‌ی بازیگری در چند فیلم کوتاه و تله فیلم حضور داشت و نخستین بار نیز در سال ۱۳۹۳ بود که در سریال «حورمت» جلوی دوربین رفت. این سریال که به زبان آذری ساخته شده بود در شبکه‌ی استانی آذربایجان غربی پخش شد.

 

مهشید جوادی

 

مهشید جوادی فعالیت‌های حرفه‌ایش را از ارومیه آغاز کرد و در این راه برنامه‌های مشخصی نیز برای خودش داشته. به گفته‌ی او: «خیلی اتفاقی وارد بازیگری نشدم و قبل از ورود به این حرفه برنامه‌ریزی شخصی برای این عرصه داشتم.» مهشید جوادی که فعالیت در شبکه‌های استانی را بی‌فایده می‌دانست در این‌باره گفته است: «در ارومیه هم تئاتر کار می کردم و هم دو سریال تلویزیونی به زبان ترکی آذری برای شبکه استانی آنجا بازی کرده بودم. اما بازی در شبکه‌های استانی به نحوی درجازدن است و پیشرفتی برای هنرپیشگی به حساب نمی‌آید». سریال «دریا» محصول سال ۱۳۹۵ یکی از همین آثاری است که مهشید جوادی را در شبکه‌ی استانی ارومیه جلوی دوربین برد.

 

مهشید جوادی

 

سال ۱۳۹۶ تا کنون پرثمرترین سال فعالیت‌های حرفه‌ای مهشید جوادی بوده. او در این سال در مجموعه تلویزیونی عمودی ها به کارگردانی «محمد حجت ذیجودی» در نقش «لیلا» ایفای نقش کرد. سریال دیگری با نام «راه و بیراه» و نیز فیلم سینمایی «چارلی در تهران» را هم در همین سال در کارنامه‌ی خود ثبت کرد اما با سریال پربیننده‌ی «آنام» و نقش بسیار مهم «جوانی‌های مارال» بود که به شهرت رسید. او در مورد نقش خود در سریال آنام گفته است: «خوشبختانه سریال آنام مورد پسند عام قرارگرفت. نقش مارال‌و عاشقانه دوست دارم، من‌و یاد بچگی‌ها و زندگی‌های شهرستانی قدیم می‌اندازه». سریال آنام اما به جز شهرت برای مهشید جوادی کمی هم حاشیه ساخت و سر زبان‌ها افتاده بود که روایت جوانی‌های مارال، زندگی شخصی اوست اما او در گفتگویی این شایعه را تکذیب می‌کند و می‌گوید: «یه‌جایی گفتن که مارال زندگی شخصی یکی از بازیگرای سریال، یعنی نقش جوانی مارال هست، در صورتی که فقط نویسنده محترم این نقش شخصاً این قصه رو نوشته و هیچکس دخالتی نداشته.»

 

مهشید جوادی

 

می‌توان گفت که مهشید جوادی توانایی خود را در عرصه‌ی بازیگری ثابت کرده اما او به جز بازیگری، در نقاشی نیز مهارت دارد. او در صفحه‌ی اینستاگرام خود نقاشی‌اش از یک شیر و آهو را به تصویر کشیده و در توضیحش نوشته است: «عشق=صلح؛ صلح=عشق». او همچنین به پاس مقام پرستار نقاشی دیگری نیز در صفحه‌اش منتشر کرده و در توضیحش با هشتگ «کادر درمان»، «کرونا» و «قرنطینه» نوشته: «اولین تجربه‌ام به پاس قدردانی از زحماتشان».

 

مهشید جوادی

 

جدیدترین اثر مهشید جوادی فصل سوم سریال «بچه مهندس» است که این روزها از شبکه‌ی دو سیما پخش می‌شود. او در این سریال در نقش «مرضیه مقدم» ظاهر شده است. کاراکتر او رقیبی جدی برای نقش اصلی سریال یعنی «جواد جوادی» است و همین رقابت باعث شده که مهشید جوادی و روزبه حصاری، دو بازیگر توانمند این سریال، روبروی هم به ایفای نقش بپردازند.

 

دیگر مطالب خواندنی:

با روزبه حصاری بازیگر نقش «جواد جوادی» در سریال بچه مهندس بیشتر آشنا شوید

بازیگران فیلم سینمایی «یه حبه قند»: از «نگار» تا «ریما»

بازیگران برجسته هالیوودی که هرگز کلاس بازیگری نرفته اند

دیدار نوروزی با بازیگران فیلم «پیشونی سفید ۳»

 

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود