کاوه آهنگر بازیگر سریال سرباز را بهتر بشناسید

کاوه آهنگر بازیگر سریال سرباز را بهتر بشناسید

کاوه آهنگر بازیگر سریال سرباز که پخش آن همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما آغاز شده است متولد ۱۳۶۸ در تهران است.

رضا آهنگر پدر کاوه از مدیران تولید صدا و سیما است که در سال ۱۳۸۰ به دلیل ابتلا به تومور مغزی درگذشت و مادر و خواهر او نیز در زمینه طراحی صحنه فعالیت دارند. برادرش امید نیز بازیگر بود و در حال حاضر در هلند کارگردان است. امید آهنگر همان بازیگر سریال علی کوچولو است که نخستین بار در سال ۱۳۶۴ از شبکه اول سیما برای کودکان پخش شد.

کاوه آهنگر
تصویری از امید آهنگر برادر کاوه آهنگر/ نمایی از سریال علی کوچولو

کاوه آهنگر بازیگری را از سه سالگی و با همکاری پدرش در سریال آپارتمان آغاز کرد اما شهرت وی بخاطر بازی در نقش کودکی دکتر قریب در سال ۱۳۸۶ بود. او که از ابتدا حمایت پدر را هم داشت قراردادهای گرانی را هم امضا می کرد و خودش می گوید در سال ۷۷ برای سریالی به نام ساعت سحرآمیز ماهی دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دستمزد دریافت می کردم.

کاوه آهنگر فعلا مجرد است و ازدواج نکرده است. او از سه سالگی بازیگری را با حمایت پدرش آغاز کرد و در سال ۱۳۷۲ در حالی که تنها ۴ سال داشت در سریال آپارتمان به کارگردانی اصغر هاشمی بازی کرد و در سال ۱۳۷۹ در ۱۱ سالگی در سریال پس از باران نقش آفرینی کرد.

از کارهای کاوه آهنگر می توان به فیلم های بوتیک، بانوی من و آسمانی پرستاره اشاره کرد، اما بازی در نقش نوجوانی دکتر قریب بود که باعث درخشش شد. او مدت پنج سال در پروژه فیلم برداری این سریال حضور داشت و به تعبیر خودش بعد از اتمام فیلمبرداری و پخش سریال به شدت مورد توجه مردم قرار گرفته است.

کاوه آهنگر بزرگترین آرزوی زندگی اش را گرفتن اسکار در رشته کارگردانی عنوان کرده است:

فکر می‌کنم آرزوها شاید دور یا نزدیک باشند اما دست‌نیافتنی نیستند. هر چیز که درون من شکل می‌گیرد حتما می‌توانم به آن برسم اما دورترین آرزویم گرفتن اسکار در رشته کارگردانی است و داشتن یک زندگی بی‌حاشیه و امن.

آقای آهنگر حضوری فعال هم در اینستاگرام دارد و صفحه شخصی او در این شبکه اجتماعی بالغ بر ۱۸ هزار دنبال کننده دارد. در ادامه توجه شما را به برخی از تصاویر اینستاگرامی او جلب میکنیم.

کاوه آهنگر

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود