فرهاد ایرانی کیست ؛ بیوگرافی عکاس مشهور هنرمندان ایرانی

فرهاد ایرانی کیست ؛ بیوگرافی عکاس مشهور هنرمندان ایرانی

فرهاد ایرانی یک عکاس سرشناس وطنی است که به خاطر ابتلا به سندرومی به نام تریچر کالینز چهره اش متمایز از افراد عادیست. او متولد ۱۸ تیر ۱۳۶۴ است و در رشته گرافیک تحصیل کرده. آقای ایرانی به خاطر عکاسی از هنرمندان ایرانی و البته چهره متفاوتش در کشور به شهرت رسید و چند سال پیش به همراه نامزد خود مهسا قنواتی که حالا با او ازدواج کرده مهمان برنامه ماه عسل احسان علیخانی بود.

علت ظاهر متفاوت فرهاد ایرانی

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم فرهاد ایرانی از بدو تولد به سندرومی به نام تریچر کالینز مبتلا بود که طبق آمارها از هر ۵۰ هزار نفر یک نفر را درگیر می کند. این بیماری به بدشکلی جمجمه و صورت منجر می شود و افراد مبتلا به آن معمولا چشم هایی با جهت گیری به سمت پایین، فک پایینی کوچک، حس شنوایی ضعیف، استخوان گونه تکامل نیافته، افتادگی بخش های کنار پلک و گوش های بد فرم دارند.

فرهاد ایرانی این بیماری را از مادر خود به ارث برده و مادرش نیز به همین سندروم مبتلاست. او در برنامه ماه عسل تعریف کرد که در دوران ابتدایی به خاطر شکل و ظاهرش مدارس از ثبت نام او خودداری می کردند تا مبادا بچه های دیگر از دیدن او وحشت کنند و در نتیجه مادرش در خانه آموزش او را بر عهده گرفت. آقای ایرانی تاکنون عمل های زیبایی متعددی انجام داده و به گفته خودش چهره اش حالا خیلی بهتر شده. او در اواسط دوران راهنمایی موفق می شود به مدرسه برود و در آنجا معمولا از سوی همکلاسی هایش طرد میشود.

ازدواج فرهاد ایرانی با مهسا قنواتی

فرهاد ایرانی در سال ۸۷ در دانشگاه با دختری به نام مهسا آشنا می شود و به خواستگاری او می رود اما پدر عروس به او می گوید دنبال دامادی هستند که بتوانند در بشقاب قرارش بدهند و جلوی مهمان بگذارند. در نتیجه با ازدواج دخترش با فرهاد مخالفت می کند. فرهاد و مهسا در همین حین مهمان برنامه ماه عسل می شوند تا شاید از این طریق پدر را راضی کنند اما مخالفت های پدر با ازدواج آنها بعد از پخش برنامه بیشتر می شود اما در نهایت سماجت این دو نفر نتیجه می دهد و آنها آبان ماه گذشته با هم ازدواج کردند.

فرهاد ایرانی

علاقه به موسیقی

فرهاد ایرانی دستی هم در موسیقی دارد و می گوید برای فرار از تنهایی به موسیقی پناه بردم و خودم به صورت خودآموز آنها را یاد گرفتم اما برای یادگیری سنتور استاد گرفتم. او در این باره می گوید:

 موسیقی را برای این می خواستم که آدم ها به سمت من بیایند و فراتر از اینکه به صورت من خیره شوند به آهنگ ها جذب شوند… چون کسی همین طوری با من حرفی نمیزد!

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • سیامک خرداد ۱, ۱۳۹۹

    افرین بهش
    خودم یکم عکاسی کار کردم واقعا سخته یادگیریش. بیشتر تجربه هست ۲۰ درصد خودن

  • مهدی مرداد ۴, ۱۴۰۰

    گاهی اوقات لازمه ما آدما به داشته هایمان فکر کنیم
    خیلیها به خدا حسرت موهای فرهاد ایرانی را
    میخورند.

  • زهرا دی ۲۰, ۱۴۰۰

    الان این کجاش زشته…؟؟؟؟؟؟

  • بهرام دی ۱۸, ۱۴۰۲

    هردو کاری پسندیده کردند اوکی، اما واقعا فکر اون فرزندی که ازاینها پا میگرند و کردند آیا آن بچه حق انتخاب دارد، بخاطر دل خودمان یا هر دلیل دیگر خودخواه میشویم، همانگونه که مادر فرهاد با اینکه مطمئن بوده ژن منتقل میشود اینگونه کرد، اگر امروز ایشون بنظر خوشبختند، دلیل نمیشود بچه هم اینگونه شود.