خلاقیت کشیش آمریکایی برای حفظ فاصله گذاری اجتماعی در کلیسا

خلاقیت کشیش آمریکایی برای حفظ فاصله گذاری اجتماعی در کلیسا

یک کشیش آمریکایی خلاق اهل دیترویت برای حفظ فاصله گذاری اجتماعی، از تفنگ آب پاش برای پاشیدن آب مقدس روی نیایش کنندگان کلیسا استفاده کرد و نامش را بر سر زبان ها انداخت.

عکس های پدر تیم پلک در حالی که از فاصله دور با تفنگ آب پاش آب مقدس را روی مردم سوار بر ماشین می پاشد بسیار در فضای مجازی پر بیننده شده و در میان کاربران دست به دست می شود.

برخی کاربران حتی با این پدر روحانی ۷۰ ساله شوخی هم کرده اند و عکس او را روی پوستر دستکاری شده شده فیلم های کلاسیک و ویدیو گیم های تیراندازی قرار داده اند که از آن جمله میتوان به فیلم خوب، بد، زشت اشاره کرد و جالب آنکه این کشیش خلاق از اینکه با تصاویرش شوخی شده ابدا ناراحت نیست و گفته خوشحال است که باعث سرگرم کردن مردم شده است.

کشیش آمریکایی

عکس های اصلی از این کشیش ماه گذشته گرفته شدند و پدر پلک را در حالی نشان می دهند که با صورتی پوشانده شده با ماسک از طریق یک تفنگ پلاستیکی آب پاش روی مردم آب مقدس می پاشد. اما در آن زمان کشیش تصور نمیکرد که خلاقیتش تا این اندازه مورد توجه کاربران قرار بگیرد و یکی از عکس های او ۱۲۳ هزار مرتبه تا دیروز توییت شده است.

این کشیش در مصاحبه ای که با نشریه تودی انجام داد چنین گفته است:

ایده اصلی ام این بود که کاری جالب برای بچه ها انجام دهم.

مراسم عید پاک امسال هیچ موقع اینطور برگزار نشده بود و بچه ها قرار بود عیدی متفاوت را تجربه کنند. پس به این فکر کردم که چه کاری میتوانم برای آنها انجام دهم و همزمان پرتکل های فاصله گذاری را هم زیر پا نگذارم؟

او میگوید قبل از اجرای این ایده آن را از نظر ایمنی با یک پزشک مطرح کرده و پزشک نیز بعد از تایید حتی در این کار با کشیش مشارکت کرده است.

گفتنی است در ایالت میشیگان که دیترویت در آن واقع شده تاکنون بالغ بر ۴۸۰۰ نفر براثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموعا ۴۰ هزار نفر در آن به این ویروس مهلک مبتلا شده اند.

 

شاید به خواندن این مطالب علاقمند باشید:

چند حقیقت جالب در مورد کشور واتیکان که نمی دانستید

کریسمس و رسوم آن را بیشتر بشناسید

منبع: mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود