با سنگین وزنان ورزشکار اینستاگرام آشنا شوید

با سنگین وزنان ورزشکار اینستاگرام آشنا شوید

در فرهنگ عامه سلامتی و تناسب اندام در داشتن بدنی لاغر و استخوانی تعریف می شود، با این حال مدتی است که ورزشکاران سنگین وزن شیوه تفکر ما را در رابطه با حرکت و سلامتی دستخوش تحول کرده اند. و گرچه افراد چاق در محیط های ورزشی همواره با نوعی از شرم و خجالت ظاهر می شوند اما مرتبا شاهد حضور تعداد بیشتری از این افراد در باشگاه ها هستیم و خیلی از آنها به ما نشانه داده اند که قدرت، سرعت و انعطاف بدنی را نمی توان محدود به بدن های لاغر دانست.

اگر اضافه وزن دارید و به دنبال انگیزه ای برای ورزش هستید توصیه می کنیم با چند چهره شناخته شده و سنگین وزن اینستاگرام آشنا شوید که الهام بخش جمعیت میلیونی دنبال کنندگانشان برای ورزش شده اند.

شماره یک: Curvygirlmeetsyoga

لویسا از سنگین وزنان با انگیزه اینستاگرامی است که یوگا کار می کند و به خاطر صداقتش بسیار نزد دنبال کنندگان خود محبوب شده.

شماره ۲: jessicajadeyoga

جسیکا ریحال (Rihal) یک مربی یوگاست که در جنوب کالیفرنیا زندگی میکند. او با استفاده از صفحه مجازی و مهارت های خود به مردم یاد می دهد که چطور بدنشان را دوست داشته باشند و دیدگاه مثبتی نسبت به اندام خود داشته باشند. او قصد دارد این تفکر را در ذهن مردم نهادینه کند که سایز بدن و سلامتی همیشه رابطه مستقیم با هم ندارند.

شماره ۳: Maria Odugba

ماریا متخصص فیزیولوژی ورزشی است و به خاطر وزن بالایی که دارد کلیه کلیشه ها در این زمینه را کنار زده است. او در کانال خود از مشکلات و چالش هایی می گوید که به عنوان یک زن سنگین وزن در صنعت تناسب اندام در مقابلش قرار دارند و همچنین اطلاعات خوبی را هم در رابطه با کم کاری تیروئید و سندروم تخمدان پلی کیستیک در اختیار دنبال کنندگانش قرار می دهد.

شماره ۴: Mirna Valerio

مارینا بنیانگذار وبلاگی به نام «دختر چاقی که می دود» است و در این وبلاگ از عشق و علاقه اش به دویدن، یوگا، پیاده روی و کوهنوردی می گوید.

شماره ۵: Sarah Sapora 

سارا از طرفداران سلامتی است و عشق به خویشتن را ترویج می کند و تلاش دارد زنان سنگین وزن را به ورزش و دوست داشتن خود ترغیب نماید.

شماره ۶: Jessie Diaz-Herrera

جسیکا در نیویورک زندگی می کند و علاوه بر وزنه برداری در صنعت تناسب اندام و مد نیز فعالیت می کند. این مدل سنگین وزن ۱۶۰ سانتی متر قد دارد و با اعتماد به نفس بالایش توانسته مخاطبان زیادی را با خود همراه کند.

شماره ۷: Chasi Jernigan

چیسی که وبلاگی به نام Sweat in Mascara در رابطه با سلامتی و تناسب اندام دارد از ورزشکاران انگیزشی سنگین وزن اینستاگرام است که با جملات امیدبخش خود به زنانی مانند خودش برای ورزش کردن و باز پس گیری اعتماد به نفس کمک می کند.

شماره ۸: Mynameisjessamyn

جسمین استنلی بالغ بر ۴۰۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد و علاوه بر آموزش یوگا از مربیان انگیزشی سنگین وزنان است. او در ویدیوهای خود به قدری حرکت و جنب و جوش دارد که همه را به حرکت وادار می کند.

 

شاید به خواندن این مطلب علاقمند باشید:

اراده های آهنین؛ الهام بخش شنبه هایی که هرگز نمی آیند

منبع: buzzfeed
دیجیاتو
بدون نظر

ورود