خبر ممنوع الکار شدن حیاتی صحت دارد؟

خبر ممنوع الکار شدن حیاتی صحت دارد؟

محمدرضا حیاتی مجری با سابقه خبر اعلام کرده که بعد از اظهار نظرش در مورد ابی با او تماس گرفته اند و گفته اند فعلا سر کار نرود و همین صحبت ها گمانه زنی ها راجع به ممنوع الکار شدن حیاتی را تقویت می کند.

او که به تازگی مصاحبه ای با نشریه ۷ صبح انجام داده در این باره گفت:

تماس گرفتند گفتند فعلا نیایید.‌من هم گفتم چشم. عرض کردم من که بازنشسته شدم و همان موقع هم قبل از دستور شما تقاضا کردم اگر امکان دارد دیگر نباشم.

در بخش دیگری از این مصاحبه که در مورد ممنوع الکار شدن حیاتی انجام گرفته آمده است:

تلویزیون خیلی از مجریان و گویندگان خود را از دست داده در حالی که باید از کسانی که روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده است و آن‌ها را به اینجا رسانده، استفاده بهینه کند نه این که یک مجری راحت کنار گذاشته شود.

او که اخیرا در یک مصاحبه اینترنتی شرکت کرده بود بعد از پرسش مجری در رابطه با دعوای مجازی ابی (ابراهیم حامدی) و محسن چاوشی گفت:

من خودم از ارادتمندان ابی هستم و برای من صدای ابی صدای سالها خاطره است. من حدود پنجاه سال است که به ترانه های ابی گوش می دهم و تمام ترانه هایش را دوست دارم. ولی آقای محسن چاووشی هم در جایگاه خودشان جزو خواننده های مورد علاقه من هستند و سبک جدیدی را به موسیقی کشورمان آورده است که هر کسی شجاعت آن را نداشت.

البته حیاتی بعدا حرف هایش را پس گرفت و گفت که از موضوع دعوای این دو خواننده چیزی نمی دانسته و صرفا به خاطر علاقه ای که به صدا و ترانه های ابی داشته آن حرف ها را مطرح کرده است. اگرنه او خود از محبان حضرت علی (ع) است.

علت دعوای ابی و محسن چاوشی چه بود؟

ممنوع الکار شدن حیاتی ممنوع الکار شدن حیاتی

مهشید حامدی که از هواداران پر و پا قرص محسن چاوشی بود در اینستا نوشته ای از این خواننده جوان خواست که کمتر از الفاظ عربی در شعرهایش استفاده کند و سبک ترانه های او را مورد انتقاد قرار داد که محسن چاوشی نیز با انتقادی تند از ابراهیم حامدی و سفر اخیرش به عربستان سعودی به این انتقادات پاسخ داد. ماجرای دعوای ابراهیم حامدی و محسن چاوشی را میتوانید در خبری که پیشتر در روزیاتو منتشر شده بخوانید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود