گرد و خاک «محسن چاوشی» برای «ابی» و واکنش شدید همسرش «مهشید»

گرد و خاک «محسن چاوشی» برای «ابی» و واکنش شدید همسرش «مهشید»

محسن چاوشی ، خواننده جوان پاپ کشورمان که این روزها با لشکر ۲ میلیون فالوئری خود به دنبال کمک به هموطنان سیل زده و کرونا زده در سراسر کشور است و سابقه همکاری در آزادسازی زندانیان را مثل برخی از سلبریتی ها با همراهی مخاطبانش دارد، چند روزی است که گرد و خاک به پا کرده و مطالبی علیه یک خواننده قبل از انقلاب به اشتراک گذاشت.

محسن چاوشی با انتشار متنی منتسب به ابی، مطالبی را گفته که بازتاب های بسیاری در اینستاگرام ایرانیان داشته است. او نوشته بود:

تعفن! رایحه تخمیر است. که قهقه زنان، می پیچد و بیچاره گوش های عربده خواه. تعفن، کج فهمی است و روخوانی و هیجان لحظه ای دیده شدن والبته شنیده شدن غیر جغرافیای بد مست پر عربده و کفش های طلا که یادمان باشد آن دو جفت، دوازده اعدامی زیر پای شما به عربستان. اگر طلاست نعلین‌تان، ما هنوز رختمان عزاست، به سبزی و نان زنده ایم. البته بدون بی خندان رفسنجان. عربده نکش شبه ماه! کمی آرام بیا اینجا و کمی مزه کن پوست شیر را.

در پی انتشار این متن، مهشید حامدی برومند، همسر ابی ، دیشب با انتشار اینستانوشته ای، در مقام پاسخ به اظهارات طوفانی محسن چاوشی برآمد و مطالبی را به اشتراک گذاشت که با واکنش گسترده طرفداران محسن چاوشی همراه شد به گونه ای که ظرف مدت کوتاهی، پست همسر ابی، با دها هزار کامنت طرفداران و منتقدان او همراه گشت. مهشید نوشت:

این جوابه سراپا خشم وغرور و بد دهانی جناب چاووشی است در جواب نوشته بنده. به واقع این ها فکر می‌کند چه کسی هستند؟ تمام درد و رنج مردم را که مطرح شده دور ریخته و بند کرده اند به بیتی که به نظر بنده وحشیانه است؟ شاید دلخور هستند که حتی اسمشان را نیاوردم؟ این ها چه جور موجوداتی هستند که خودشان را تا این حد در اوج میبینند؟ و اینگونه وحشیانه به دارو ندارت میتازند؟

محسن چاوشی
پاسخ مهشید، همسر ابی به نوشته محسن چاوشی و کامنت های طرفداران محسن چاوشی علیه اظهارت مهشید

من ۲۸ سال است در کنار زیباترین روح هنرمند درخشیدم جانم گمان میکنی در لنگه کفشی چون شما مایع چشمگیر شدن یافته ام؟ زهی خیال باطل زهی خودپسندی. واقعا شهامت صحبت کردن از عربده زدن دارید؟ …. اگر من جرات تهران آمدن ندارم، شما که انجایید و ادعا دارید چرا جرات کنسرت زنده گذاشتن ندارید؟ آنقدر مرد نیستیدکه با خودم طرف شوید و نازنین مرد من را به لیچار گوییهایتان وارد نکنید. چقدر به خود میبالم که «شبه ماهم» که نامم است، تو چه هستی تاریک و سیاه چاله ای متعفن….

جواهر من افتخار می‌کند به کاباره، به جایی که چون نوجوان هنرنمایی کرد و اولین ماشین رختشویی را برای مادرش خرید به جایی که با دستمزدهایش مادر فرش میخرید و بعد ها خانه خرید. شما ریاکارانه چند زندانی آزاد کردید و تبلیغاتتان گوش دنیا را کر کرد، چاقوکشان کوچکتان که به صفحه ام گسیل کردید از این بزرگواری مینویسند نیاز به یاد آوری شاعرانه نبود…… ابی سالیانه زندانیان بدهکار را از طریق دوستانش آزاد می‌کند و اطمینان دارم از باگوییش در اینجا ناراحت خواهد شد. ……مرد باش تا شاید به لشگر بزدلت کمی مردانگی بیاموز

اهانت مهشید به ذوالفقار و حکومت ایران سبب شد تا شماری از هواداران محسن چاوشی ، در کامنت زنی خود از هشتگ هایی چون: یا حیدر کرار، ذوالفقار علی و مرگ بر عربستان سعودی استفاده کنند.

روایت اینستاگرامی مهشید از تلاوت قرآن ابی در اورشلیم نیز مثل پاسخ به محسن چاوشی، با کامنت های فراوانی همراه شده بود. ابی و مهشید چندی پیش در مراسم عروسی دختر گوهر خیراندیش، هنرپیشه سریال زیرخاکی شبکه ۱ سیما، حضور یافتند که پخش رقص خانم بازیگر در فضای مجازی، منجر به توقف پخش سریال نشد تا شاهد ارتقا خط قرمزهای سیما در حوزه حریم خصوصی هنرمندان باشیم.

به نظر می رسد چالش محسن چاوشی با ابی و همسرش، اردیبهشت داغی را فرا روی کاربران اینستاگرام ایرانیان کند که احتمالا رد پای ٖآن به شبکه های تلویزیونی این ور آبی و آن ور آبی نیز کشیده شود. هنوز آقای صدا، واکنشی به این گرد و خاک های اینستاگرامی نشان نداده است. ابی، اخیرا در استکهلم سوئد، در کنار آرش و مهناز افشار، یکی از داوران مسابقه استعدادیابی پرشین گات تلنت بود.

محسن چاوشی
تنها پست اینستاگرامی صفحه ابی که بازنشر آهنگ نگرانت نیستم بوده و بیش از ۴۰۰ هزار لایک و هزاران کامنت در حمایت یا نقد محسن چاوشی زیر آن منتشر شده است

اجرای اخیر ابی در عربستان سعودی، واکنش های بسیاری را در پی داشت.

به نظر می رسد اینستاگرام سلبریتی ها از وضعیت اطلاع رسانی صرف فعالیت های هنری آن ها خارج شده و محفلی برای انتشار مواضع سیاسی و نقدهای اجتماعی به افراد شده و لشکر فالوئرها نیز به نوعی برگ برنده بعضی ها برای القای ایدوئولوژی و نظراتشان است. موضوعی که کم تر در اینستاگرام سلبریتی های غیر ایرانی مشاهده می شود.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۱۷ نظر

ورود

  • مریم اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹

    هر دو مقصر هستند و نباید اصلا به هم تیکه ببندند .شروع کننده مهشید برومندی بود و مقصد اصلی اما چاووشی هم واقعا به چندین خواننده توهین کرد که بدتر بود .و انتظار نمی رفت اینطور رفتار کنه .

  • هادی اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹

    اختلافو_ درگیریو_ جنگ
    اختلافو_ خوش اخلاقیو_ اصلاحو آرامش
    میشود بگه کار درستی نکردی با عربستانی که از ایرانیان خوشش نمیاد کار کردی

    • سهیل اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹

      متاسفانه حس نژاد پرستی در ایران هنوز هست

      • علی خرداد ۱۰, ۱۳۹۹

        بله و افتخار هم میکنیم که هست…

      • ناشناس مرداد ۷, ۱۳۹۹

        عشق به وطن به اندازه که باشه باعث افتخاره و نامش غیرت، اگر بویی برده باشی ازش.

    • ناشناس تیر ۲۱, ۱۳۹۹

      مشکل از اون جایی شروع شد که امام علی علیه السلام توهین شد، چه ربطی که کار کردن با عربستان داره؟

  • سجاد اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹

    از چاوشی بخواییم ایشون اگر شهامت داره بعد از ۱۵سال فقط ۱ سانس کنسرت بذاره. کنسرت هم نه! ۵ دقیقه لایو بخونه نه اینکه ویدیو ضبط کنه به اسم لایو منتشر کنه ?

    • ناشناس تیر ۱۷, ۱۳۹۹

      هرکی خوشش نمیاد آهنگاش و نشنوه ، ما طرفدارشیم، مخصوصا از وقتی غیرتشو نسبت به اهل بیت علیهم السلام دیدیم.

    • ناشناس تیر ۲۱, ۱۳۹۹

      ابی عربده کش که کنسرت میذاره خیلی صداش عالیه؟ توی کلیپ زیباییه صداش معلوم بود کاملا.

  • سهیل اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹

    آقای زمانی
    پاراگراف آخر خیلی خوب بود
    متاسفانه چرا هنوز ما یاد نداریم باهم دوست باشیم
    با کرونا بی کرونا هیچی روی مهر و محبت ما اثری نداره

  • سجاد اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹

    یغما گلرویی هم از ابی حمایت کرد با استوری و جمعی از هنرمندان هم از ابی حمایت کردن . اگه شد پست و اپدیت کنید

    • سجاد اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹

      پست رو پدیت کنید .
      خیلی دیر پست میزارید ….با گزاشتن خبر زود به زود سریع تر محبوب میشید .

      # شبنم فرشادجو بازیگر صداوسیما کشف حجاب کرد
      # انتقاد تند کاوه آفاق به چاووشی و حمایت از اِبی/فقط افراد نادان به مشاهیر و اساطیر ملی خود در انظار عموم می تازند…

      • هادی خرداد ۷, ۱۳۹۹

        حتما آقای چاووشی برای خودشون دلایلی دارن که کنسرت نمیذارن مهم صدای ایشون هست و متن اشعاری که میخونن که عالیه

        • هادی خرداد ۷, ۱۳۹۹

          در ضمن حق با آقای چاووشی هست حتی اگه از آقای چاووشی هم بگذریم از توهین به حضرت علی علیه السلام و حاج قاسم سلیمانی که نمیشه گذشت

          • ناشناس تیر ۲۱, ۱۳۹۹

            از کسی که غیرت نداره و از توهین به امام میگذره زیادی انتظار دارید.

  • آگو خرداد ۱۷, ۱۳۹۹

    دنیا به حاج قاسم توهین کنه، انگار بادی در رفته. لشکر حاج قاسم داره بدون حاج قاسم به کارش ادامه می‌ده. دوستداران حاج قاسم نباید از این بادها بلرزن. نیروی قدس سلطان نیروهاست و اسمش لرزه به بدن آمریکایی‌ها می‌ندازه حالا چند نفر این ور اونور برن علیه حاج قاسم صحبت کنن خیلی اتفاقی نمی‌افته چون اصلا نمیدونن حاج قاسم کیه. راستی یه کلیپ از آرش خواننده دیدم که عنوان ترانه‌اش “تکون بده” بود. دیدم روی صندلی یه خواننده پاپ نشسته به خدا یه جوری شدم وقتی دیدم این صحنه رو. آقا محسن تو نبودی؟ آها تو حتما نبودی چون قد بلندی داشت و آورده بودنش تو صحنه باشه . خیلی خوشم نیومد از اومدنش توی اون صحنه. بگذریم سلام بر حاج قاسم.

  • آگو خرداد ۱۷, ۱۳۹۹

    دنیا به حاج قاسم توهین کنه، انگار بادی در رفته. لشکر حاج قاسم داره بدون حاج قاسم به کارش ادامه می‌ده. دوستداران حاج قاسم نباید از این بادها بلرزن. نیروی قدس سلطان نیروهاست و اسمش لرزه به بدن آمریکایی‌ها می‌ندازه