با خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول و ایرانسل آشنا شویم

با خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول و ایرانسل آشنا شویم

خدمات مبتنی بر محتوا یا وس یا Value Added Services یا VAS در واقع خدمات محتوایی مبتنی بر پیامک است که اپراتورهای تلفن همراه در اختیار مشترکان خود قرار می دهند. دریافت خدمات مبتنی بر محتوا ، رایگان نیست و با پیامک های تبلیغاتی خواسته یا ناخواسته که برای شما ارسال می شود، تفاوت دارد. از طریق خدمات مبتنی بر محتوا پیامکی، اپراتورها و ارسال کنندگان محتوا، درآمد زایی کرده و خدماتی را در اختیار علاقمندان به دریافت خدمات مبتنی بر محتوا قرار می دهند.

خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول و خدمات مبتنی بر محتوا ایرانسل ، میلیون ها مشترک در ۳۱ استان کشور دارد. برای فعال سازی خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول و هم چنین فعال سازی خدمات مبتنی بر محتوا ایرانسل بایستی کدهایی را شماره گیری کرد و نسبت به افزایش اعتبار به منظور دریافت خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول و خدمات مبتنی بر محتوا ایرانسل برخوردار شد.

به منظور دریافت خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول بایستی از افزایش اعتبار استفاده کرد. مشترکان همراه اول از این پس قادر هستند که با شماره گیری کد دستور ستاره هشتاد مربع *۸۰# نسبت به افزایش اعتبار یا استعلام اعتبار خود برای بهره مندی از خدمات استفاده کنند.

علاقمندان به دریافت خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول مطلع باشند که کسر هزینه خدمات کاربران صرفا از اعتبار خدمات مبتنی بر محتوای آن ها امکان پذیر است و مشترکان دائمی همراه اول و مشترکان اعتباری همراه اول که خواستار دریافت خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول هستند بایستی به منظور بهره مندی از خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول، قادرند از صورت حساب یا شارژ سیم کارت خود جهت افزایش اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا استفاده کنند.

شرکت همراه اول که شرکت سهامی عام با نماد همراه در بازار بورس ایران است، ۵ بسته پیشنهادی ارائه کرده که قیمت های ۵۰۰۰ تومان، ۱۰ هزار تومان، ۲۰ هزار تومان، ۳۰ هزار تومان و ۵۰ هزار تومان دارد. پس از شماره گیری ستاره هشتاد مربع، گزینه ۱ را انتخاب کنید تا افزایش اعتبار انجام شود. جزییات بیشتر در سایت mci.ir در دسترس است.

اگر اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا برای مشترکی کافی نباشد، امکان ارائه خدمات به آن مشترک در همراه اول وجود نخواهد داشت و بایستی نسبت به افزایش اعتبار اقدام کنید.

خدمات مبتنی بر محتوا

برای عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی همراه اول

، مشترکین می توانند به یکی از روش های زیر اقدام کنند:

  • ارسال عدد «۱» به «۸۹۹۹»
  • شماره گیری کد دستوری *۸۹۹۹#
  • تماس با مرکز اطلاع رسانی ۹۹۹۰

برای دریافت مجدد پیامک های تبلیغاتی همراه اول

مشترکین می توانند به یکی از روش‌های زیر اقدام کنند:

  • ارسال عدد «۲» به «۸۹۹۹»
  • شماره گیری کد دستوری *۸۹۹۹#
  • تماس با مرکز اطلاع رسانی ۹۹۹۰

نحوه فعالسازی سرویس های خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول

تمامی سرویس های خدمات پیامکی همراه اول با ارسال کد معرفه آن سرویس (کد فعالسازی)، به شماره کوتاه شرکت ارائه دهنده آن سرویس (شرکت های ارائه دهنده سرویس های خدمات پیامکی و شماره های کوتاه آنها در بخش شرکت های همکار آمده‌اند) فعال می شوند.

کافی است برای فعالسازی سرویس مورد علاقه خود، یکی از کدهای فعالسازی فارسی و یا لاتین درج شده در جدول را به شماره کوتاه شرکت ارائه دهنده آن سرویس ارسال کنید. به طور مثال با ارسال کد فعالسازی ام بی ای (کد فعالسازی فارسی) و یا MBA (کد فعالسازی لاتین) به سرشماره ۲۰۳۰ می‌توانید عضو سرویس مدیریت موفق شوید.

همچنین برای آگاهی از خدمات هر یک از شماره‌های کوتاه کافی ست یک پیامک خالی به آن شماره ارسال دارید و لیست تمامی سرویس های تعریف شده بر روی آن شماره را به رایگان دریافت کنید.

خدمات مبتنی بر محتوا ایرانسل

خدمات مبتنی بر محتوا

ایرانسلی‌ها نیز از ۱۹خرداد، در صورت تمایل به استفاده از خدمات مبتنی بر محتوا ایرانسل ، میتوانند با دو روش اقدام کنند: یا از طریق اپلیکیشن «ایرانسل من»‌‌ و یا با شماره‌گیری کد #۱۱*۵۵۵*‌، میتوانید حساب محتوایی خود را شارژ و مدیریت کنند. دانلود اپلیکیشن ایرانسل من در irancell.ir‌ در دسترس است.

تمامی مشترکان اعتباری ایرانسل تنها در صورتی می‌توانند از خدمات مبتنی بر محتوای ایرانسل استفاده کنند که با مراجعه به بخش اعتبار محتوا در اپلیکیشن «ایرانسل من»، بستۀ ویژۀ محتوایی را خریداری کرده باشند.

خدمات مبتنی بر محتوا که از طریق اپراتورهای تلفن همراه کشور ارائه می شود، امکان فعالسازی و غیر فعال سازی دارد. حتما به سایت های ارائه شده مراجعه کرده و اطلاعات به روز بگیرید. دریافت خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول و ایرانسل، مشمول پرداخت هزینه است. هزینه های فعال سازی خدمات مبتنی بر محتوا را از سایت این شرکت ها استعلام کنید که بر مبنای قیمت های مصوبه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. هر شکایتی دارید به سازمان بازرسی کل کشور اطلاع دهید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • سحر خرداد ۲۷, ۱۳۹۹

    چطور میشه اسم اس اس های مربوط به اپراتور ایرانسل را قطع کرد ؟

    • کاوه شهریور ۶, ۱۴۰۲

      باشماره گیری ستاره۸۰۰مربع وغیرفعاسازی گزینها

  • .. دی ۲۶, ۱۴۰۰

    سلام من خدمات محتوایی رو قطع کردم و الان نمیدونم چجوری وصل کنم
    لطفا راهنمایی کنید