پیدا شدن جسد سوشانت سینگ راجپوت بازیگر بالیوودی در خانه اش

پیدا شدن جسد سوشانت سینگ راجپوت بازیگر بالیوودی در خانه اش

جسد سوشانت سینگ راجپوت بازیگر سینمای بالیوود در آپارتمانش در بمبئی پیدا شده. این بازیگر بالیوودی ۳۴ سال داشت.

پلیس بمبئی اعلام کرده در حال تحقیق درباره ی خودکشی بودن یا نبودن این واقعه است.

راجپوت، بازیگر سینما و تلویزیون هند، بیشتر با نقشش در فیلم زندگینامه ای «دونی: داستان ناگفته» (MS Dhoni: The Untold Story) شناخته می شد. او در این فیلم نقش ماهندرا سینگ، کاپیتان سابق تیم کریکت هند را برعهده داشت.

راجپوت همچنین در فیلم های پرطرفدار «کیدارنات» (Kedarnath) و «گستاخ» (Chhichhore) نقش آفرینی کرده بود و آخرین حضور سینمایی او در فیلم تریلر «رانندگی» (Drive) بود.

از زمان انتشار خبر مرگ این بازیگر جوان بالیوودی، چهره های زیادی نسبت به این واقعه واکنش نشان داده اند، از جمله نارندرا مودی، نخست وزیر هند که در پیام تسلیت خود راجپوت را بازیگر جوان باهوشی خواند که خیلی زود رفت.

مودی در پیام خود گفته: «سوشانت سینگ راجپوت… بازیگر جوان باهوشی که خیلی زود رفت. او در سینما و تلویزیون درخشید. ظهور او در دنیای سرگرمی الهام بخش افراد زیادی بود و او بازی های فراموش نشدنی زیادی از خود به جای گذاشت. از خبر مرگ او شوکه شدم. با خانواده و طرفدارانش ابراز همدردی می کنم.»

جمعیت زیادی از طرفداران راجپوت هم در بیرون خانه ی او گرد هم آمدند.

مرگ سوشانت سینگ راجپوت
سوشانت سینگ راجپوت در نمایی از فیلم «دونی: داستان ناگفته»

طبق گزارشات محلی، مرگ راجپوت ۵ روز بعد از مرگ دیشا سالیان، مدیر برنامه ی سابقش رخ داده.

سالیان ۳۸ ساله به دنبال سقوط از طبقه ی چهاردهم ساختمانی در بمبئی در روز ۹ ژوئن جان خود را از دست داد.

راجپوت چند روز قبل در واکنش به این واقعه در فضای مجازی گفته بود: «خبر ویران کننده ای بود. با خانواده ی دیشا و دوستانش ابراز همدردی می کنم. روحش شاد.»

به دنبال انتشار خبر مرگ راجپوت، کیران مور، بازیکن هندی کریکت که راجپوت را برای بازی در فیلم «دونی؛ داستان ناگفته» آموزش داده بود هم به این واقعه واکنش نشان داد.

مور در مصاحبه ی خود گفته: «شوکه ام و باورم نمی شود. این تنها چیزی است که می توانم بگویم.»

او در توئیتر خود هم نوشت: «نمی دانم من یا هر کس دیگری که او را می شناخت می تواند از این شوک دربیاید یا نه. خیلی زود رفتی دوست من.»

منبع: mirror
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود