پلیس سوئیس به دنبال صاحب ۳ کیلوگرم طلای به جای مانده در قطار

پلیس سوئیس به دنبال صاحب ۳ کیلوگرم طلای به جای مانده در قطار

مقامات سوییسی بیانیه ای برای یافتن فردی که کیفی حاوی سه کیلوگرم طلا به ارزش ۱۵۲.۰۰۰ پوند را در یک قطار در این کشور جا گذاشته بود منتشر کرده اند. این کیف پر از گنج در اکتبر گذشته در یک واگن بین ایستگاه های سنت گالن و لوکرن توسط یک مسافر فراموشکار جا گذاشته شده است. مقامات بعد از اینکه نتوانستند صاحب کیف را پیدا کنند این بیانیه را به صورت عمومی منتشر کرده اند تا شاید فرد مذکور پیدا شود.

پیدا شدن کیف حاوی 3 کیلوگرم طلا در قطاری در سوییس

هنوز مشخص نیست که مقامات چگونه می توانند ادعای فرد یا افرادی که خود را مالک این کیف معرفی خواهند کرد تایید نمایند. به گفته مقامات، صاحب کیف طلای پیدا شده تا ۵ سال آینده فرصت خواهد داشت برای بازپس گرفتن کیفش مراجعه کند. نکته جالب اینکه مسافر فراموشکار تاکنون برای کیف پر از طلای خود هیچ تلاشی نکرده در حالی که از این بابت هیچ چیزی او را تهدید نمی کند.

پیدا شدن کیف حاوی 3 کیلوگرم طلا در قطاری در سوییس

در سوییس مانند بسیاری از دیگر نقاط جهان، کسانی که گنج پیدا کنند می توانند بدون مشکل آن را نگه داشته یا بفروشند بدون اینکه تحت تعقیب قرار گیرند.

اوایل سال جاری، یک مادر تنها بعد از کندن باغچه پشت خانه اش سکه ای با قدمت ۵۰۰ ساله به ارزش ۲۵۰۰ پوند را یافت. آماندا جانستون، ۴۸ ساله، در منطقه حومه ای با نام بامسمای مانی فیلد در پورتسموث زندگی می کرد که بعد از سر رفتن حوصله اش در خانه، دستگاه فلزیاب پسرش جرج را برداشته و شروع به گشتن به دنبال گنج کرد. بعد از یافتن چند میخ در ابتدا، او در نهایت به یک سکه طلای مربوط به دوران هنری هفتم رسید که حدود ۵ گرم وزن و ۲۹ میلیمتر شعاع داشت دست یافت.

بیشتر بخوانید: ویدیویی از مخفیگاه سری گنج های آدولف هیتلر در تونل های معادن پتاسیم مرکرز

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود