جوان مشهدی، سر پدرش را برید و در تشت حمام گذاشت؛ جزییات قتل فجیع یکشنبه

جوان مشهدی، سر پدرش را برید و در تشت حمام گذاشت؛ جزییات قتل فجیع یکشنبه

در بهار ۹۹ اتفاقات عجیب و غریبی در ۳۱ استان کشور در حال رقم خوردن است و بخش حوادث رسانه ها، مملو از اخبار تلخ و باورنکردنی است. اردیبهشت ۹۹ بود که رومینا اشرفی دختر ۱۴ ساله تالشی با داس تیز پدرش در اتاق خواب به قتل رسید و سرش بریده شد.

پس از آن، ریحانه عامری دختر ۲۲ ساله کرمانی با ضربات مهلک تبر پدرش به دلایل ناموسی، به قتل می رسد و جسدش چند روز پیش در روستای  اختیار آباد کرمان پیدا می شود. در آخرین دوشنبه بهار ۹۹ نیز خبر دار شدیم که پسر مجرد ساکن بلوار توس مشهد، سر پدرش را از تن جدا می کند و داخل تشت پلاستیکی در حمام قرار می دهد تا کلکسیون تراژدی های تلخ بهار ۹۹ تکمیل شود.

اوایل بامداد یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۹ بود که جوان مجرد مشهدی ، سر پدرش را از تن جدا میکند. طبق بررسی های مقدماتی، او سابقه بیماری اعصاب و روان داشته و شب هنگام، زمانی که به منزل باز می گردد، با ضربات متعدد چاقو، پدرش را در اتاق پذیرایی خانه به قتل می رساند و پیکر بی جان او را درون حمام برده و سرش را از تن جدا می کند.

پسر جوان پس از این جنایت، از خانه و منطقه دور می شود اما خیلی سریع توسط پلیس خراسان رضوی، شناسایی و دستگیر می شود.

تحقیقات بیشتر درباره قتل پدر این جوان مشهدی توسط قاضی علی اکبر احمدی نژاد، ادامه دارد. گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان خراسان رضوی دست به کار می شوند و به سرپرستی رئیس دایره قتل عمد، وارد عمل شده و دیشب این قاتل جوان را دستگیر می کنند.

توس ۶۵
تصویر ماهواره ای از خیابان توس ۶۵ در بلوار توس شهر مشهد که محل قتل فجیع پدر شصت و دو ساله مشهدی توسط فرزندش در شامگاه ۲۶ خرداد ماه ۹۹ بود

در خیابان توس شصت و پنج، مادر متوجه می شود که کسی در خانه نیست. او به ناچار، کلید حیاط را بیرون آورده و داخل منزل می رود و با فریاد دلخراش خود، همسایگان را به کوچه می کشاند. پیکر غرق در خون همسرش را در حمام مشاهده می کند که سر بریده وی در تشت پلاستیکی حمام قرار دارد. پس از آن بود که ماموران وارد منزل می شوند و تحقیقات ادامه پیدا می کند. فعلا پسر جوان، دستگیر شده است. جزییات این قتل فجیع نیز مثل جزییات قتل فجیع ریحانه عامری دختر ۲۲ ساله کرمانی، در تیر ماه امسال اعلام می شود.

مقتول، پدر شصت و دو ساله ای است که کارگر بوده و شب هنگام به خانه اش باز می گردد که گویا دعوای بین او و پسرش، سبب این قتل فجیع می شود که انگیزه و چرایی آن و تصاویری از خانه ومقتول و قاتل، هنوز اعلام نشده است.

بلوار توس مشهد در سال های اخیر، شاهد وقوع قتل های مختلفی بوده است. بلوار توس مشهد، در منطقه ۲ و منطقه ۱۰ شهرداری مشهد قرار دارد. شهرک حجت، شهرک امام هادی و شهرک کشاورزی سه شهرک بزرگ این منطقه محسوب می شوند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۴ نظر

ورود

  • آنتی رضا ستوده خرداد ۲۸, ۱۳۹۹

    Resident evil8تویی بقیه اداتو درمیارن…

  • noel خرداد ۲۸, ۱۳۹۹

    خدایی افسرده نمی شید انقدر اخبار قتل و جنایت رو پوشش می دید ؟

  • صادق خرداد ۲۹, ۱۳۹۹

    برای زندگی شرافتمندانه باید به قتل برسن.
    میدونستین بالاترین قتلهای ناموسی نه در عراق و افغانستان بلکه تو ایرانه؟ بالاترین سرانه رو ایران داره.

    میدونستین خیلیا خودکشی داده میشن؟ یعنی دختر رو مسموم میکنن میگن خودکشی کرد.
    میدونستین تو افریقا دخترها رو ختنه میکردن ولی طی ۱ سال با اموزش و دستگیر کردن افراد ختنه ها ۹۰ درصد کاهش داشت؟
    میدونستین از هر ۴ تا قتل یکیش ناموسیه تو ایران؟ چون مردم دختر و زن رو جنس و کالا میدونن. اینکه زن یه کالا هست متعلق به شوهر یا پدر یا برادره هر وقت دلش خواست میره میکشتش.

    حالا برین خوش باشین

  • arshammaster مهر ۶, ۱۳۹۹

    ۲ به توان ۶۴ شرف به فرهنگ غربی ها اگر ایراین های مسلمون شرف دارن من باید برم بمیرم دیگه