علیرضا واحدی نیکبخت ستاره پرحاشیه سابق فوتبال داماد شد

علیرضا واحدی نیکبخت ستاره پرحاشیه سابق فوتبال داماد شد

از صبح امروز تصاویر و ویدئویی با عنوان ازدواج علیرضا واحدی نیکبخت ، ستاره ی سابق فوتبال در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. واحدی نیکبخت هم در گفتگوی خود با خبرآنلاین این خبر را تأیید کرده که با این حساب، طبق صحبت های قبلی خودش ازدواج دوم او محسوب می شود. چند روز قبل نیز واحدی نیکبخت عکسی از خود در اینستاگرامش منتشر کرده بود که حالا برخی آن را به ازدواج او ربط می دهند.

ازدواج علیرضا واحدی نیکبخت

علیرضا واحدی نیکبخت برای این عکس نوشته بود:

«هر کس که در این دنیا بتواند شاد زندگی کند و از زندگیش لذت ببرد، بطور حتم اگر بعد از مرگش دنیایی باشد در بهشت خواهد بود. زیرا کسی که زندگی شادی داشته باشد به طور طبیعی نه به کسی ظلم می کند و نه تفکراتِ منفی نسبت به دیگران دارد. پس دنیا و آخرتش برای او بهشت خواهد بود. بنابراین نباید زندگی را به خود سخت گرفت و به خود وعده ی فردایی بهتر داد.. امروز را دریاب.»

تصویر و ویدئوی منسوب به عروسی علیرضا واحدی نیکبخت اما در همین چند ساعتی که از انتشار آن می گذرد انتقاداتی هم به دنبال داشته، چرا که این روزها منابع رسمی از افزایش آمار مبتلایان ویروس کرونا در کشور خبر می دهند و اینگونه تجمعات یکی از عوامل شیوع این ویروس دانسته شده.

علیرضا واحدی نیکبخت بازیکن سابق تیم ملی و دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران، در روزهای اوج خودش دچار حواشی زیادی شد که او را از فوتبال دور کرد. او که همواره در دوران فوتبالش پر سر و صدا بود، بار دیگر با خبر ازدواجش در رأس اخبار قرار گرفته.

واحدی نیکبخت مدتی قبل در برنامه ی دورهمی حضور یافته بود که در آن به ماجرای حواشی و ازدواج این ستاره ی سابق فوتبال هم پرداخته شد.

در شروع گفتگو مهران مدیری با اشاره به حواشی فراوان دوران حرفه ای علیرضا واحدی نیکبخت گفت: «اصلاً جای خالی نگذاشته که ما برای او حاشیه درست کنیم، باکس حاشیه هایش پر است.»

نیکبخت در پاسخ به سؤال همیشگی مدیری درباره ی ازدواج گفت: «در گوگل که سرچ می‌ کنم، سه بار ازدواج کرده ام. دو تا بچه دارم. (خنده) اما در واقعیت یک بار ازدواج کردم و جدا شدیم.»

نیکبخت در ادامه گفت: «قصد ازدواج دوباره را دارم، اما امیدوارم گوگل را سرچ نکنند ببینند که نوشته سه بار ازدواج کردم (خنده).»

علیرضا واحدی نیکبخت متولد ۹ تیر ۱۳۵۹ در مشهد است.

در دوران کودکی آرزو داشت دکتر شود اما از نوجوانی به سمت ورزش والیبال رفت و حتی از مسابقات مدرسه به تیم ملی نوجوانان هم دعوت شد.

در نهایت اما با تشویق مربی اش کاظم غیاثیان به سمت فوتبال گرایش پیدا کرد و آینده ی خود را در این ورزش هدف گذاری کرد.

وقتی ۱۵ ساله بود برای تیم فوتبال توربو مشهد تست داد و قبول شد. سپس به تیم جوانان ابومسلم پیوست و به مدت یکسال در این تیم حضور داشت.

سپس در سال ۱۳۷۶ در حالی که ۱۷ سال داشت به دعوت اکبر میثاقیان به تیم بزرگسالان ابومسلم پیوست.

در اولین بازی خود با ابومسلم در سال ۱۳۷۷ به تیم ملی جوانان دعوت شد. سپس در سال ۱۳۷۸ راهی تیم بزرگ استقلال تهران شد.

او به مدت ۶ سال در پست هافبک برای تیم استقلال بازی کرد و بعد از علیرضا منصوریان کاپیتان دوم استقلال بود.

در فصل ۸۵ – ۸۶ بعد از ۶ سال حضور در تیم استقلال به دلیل عدم تمایل باشگاه برای تمدید قراردادش، در اقدامی جنجالی که حاشیه های فراوانی برای او به دنبال داشت، به تیم پرسپولیس رفت و به مدت ۳ سال برای این تیم بازی کرد.

بعد از جدایی از باشگاه پرسپولیس، به عضویت تیم ‌های استیل‌ آذین، صبا باطری، پیکان تهران، گهر زاگرس و داماش گیلان درآمد و در نهایت در سال ۹۴ در حالی که ۳۵ سال داشت با تیم خونه به خونه، برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

تصاویری از اینستاگرام علیرضا واحدی نیکبخت

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود