حرکات متهورانه یک آکروبات روی «چرخ مرگ» در کوهستان های آلپ + ویدیو

حرکات متهورانه یک آکروبات روی «چرخ مرگ» در کوهستان های آلپ + ویدیو

در سراسر جهان سیرک ها و نمایش های عمومی بدلکاری و آکروبات به خاطر شیوع ویروس کرونا متوقف و ممنوع شده است اما یک آکروبات با دل و جرأت این رویا را زنده نگه داشته است، با حرکات متهورانه خود روی چرخ مرگ در کوهستان های آلپ سوییس. بر اساس ویدیوی منتشر شده از این حرکات که در ادامه شاهد آن خواهید بود، رامون کاترینر با کت و شلوار مشکی و کراوات از یک پاندول چرخان ۹ متری بالا رفته که روی یک صخره بلند قرار گرفته است. او یکی از چندین بدلکاری بود که در نمایش هوایی Glacier 3000 سه شنبه گذشته در روستای لو دیابلرتس برای ادای احترام به چهره های صنعت سرگرمی که به کرونا مبتلا شده اند به اجرای برنامه پرداخت.

حرکات-آکروباتیک-در-کوهستان-آلپ

حرکات-آکروباتیک-در-کوهستان-آلپ

او همانند همستر درون گردونه وارد چرخ گردان شده و در حالی که این دستگاه بر فراز صخره ای ترسناک در حال چرخیدن است به انجام حرکات آکروباتیک و متهورانه می پردازد. در ادامه، رامون روی قسمت بیرونی پاندول رفته و کت خود را در آورده، حتی یک پرش کوچک و ترسناک نیز انجام می دهد. او در ادامه با در دست گرفتن یک طنابِ بازی هیجان و وحشت را به مرحله تازه ای می برد. رامون در حالی که روی قسمت بیرونی پاندول راه می رود دستکم دو بار از روی طناب پریده و تعادل خود را روی قسمت بیرونی، در هنگام فرود آمدن حفظ می کند.

رامون کاترینر هفتمین نسل از یک خانواده آکروبات است که اصالتی سوییس و استرالیایی داشته و همراه با والدینش از کودکی در جاده به سر برده و مردم را سرگرم می کرده است. از دیگر بدلکاری های او می توان راه رفتن روی طناب در ارتفاع، موتورسواری روی یک طناب سیمی و اجرای حرکات آکروباتیک روی یک میله لغزان اشاره کرد. از میان شرکت کنندگان دیگر این نمایش می توان به فردی ناک از سوییس اشاره کرد که با چشمان بسته و همچنین سوار بر دوچرخه در ارتفاع ۳.۰۰۰ متری به اجرای برنامه پرداخت.

حرکات-آکروباتیک-در-کوهستان-آلپ

حرکات-آکروباتیک-در-کوهستان-آلپ

حرکات-آکروباتیک-در-کوهستان-آلپ

در طی این نمایش، ناک توانست سه رکورد جدید را به نام خود ثبت کند: حفظ تعادل در ۴۰ متر روی انحنایی با شیب بیش از ۳۹.۱ درجه، دوچرخه سواری روی سیم تله کابین به طول ۳۶۷ متر و راه رفتن با چشمان بسته روی همان کابل به طول ۱۵۱.۱ متر. او همواره به خاطر رکوردشکنی هایش در زمینه راه رفتن با طناب شناخته شده و در سال ۲۰۱۵ نیز رکورد گینس در زمینه مرتفع ترین راه رفتن روی طناب را به خود اختصاص داده بود. او توانست با راه رفتن روی طنابی که بین دو قله در سوییس کشیده شده بود، رکورد ۳۰ ساله این بدلکاری را بکشند.

بیشتر بخوانید: در درون «معبد شائولین»؛ مهد کونگ فو، آیین بودایی، مکتب ذِن و پسربچه‌های جاه‌طلب

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود