یک ترفند خلاقانه برای تا زدن کیسه های خرید برای آنکه جای کمتری بگیرند + ویدئو

یک ترفند خلاقانه برای تا زدن کیسه های خرید برای آنکه جای کمتری بگیرند + ویدئو

یک خانم انگلیسی به خاطر ترفند خلاقانه اش برای تا زدن کیسه های خرید و نگهداری از آن ها مورد تحسین کاربران فضای مجازی قرار گرفته. با ترفند این خانم کیسه های خرید به قدری کوچک می شوند که می توان تعداد زیادی از آن ها را در یک سبد کوچک نگه داشت.

این خانم که یکی از کاربران شبکه اجتماعی تیک تاک است و تصور می شود انگلیسی باشد، در ویدئویی نشان داد که کیسه های پلاستیکی خرید را چطور تا می زند تا جای کمتری اشغال کنند.

این ترفند که بی شباهت به هنر اوریگامی نیست، خیلی زود توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد و آن ها این زن را به خاطر ترفند هوشمندانه اش «نابغه» خوانده اند.

یکی از کاربران که بسیار تحت تأثیر این ترفند قرار گرفته گفته: «زندگی ام را از این رو به آن رو کردی… خب دست کم سبد کیسه های خریدم را. تو نابغه ای. ممنونم.»

این خانم ویدئوی خود را با قرار دادن یک کیسه خرید روی یک سطح صاف شروع می کند و با دست کشیدن روی آن مطمئن می شود که هوایی داخل کیسه باقی نمانده یا چیزی در کیسه جا نمانده نباشد.

بعد از آن کیسه را به صورت افقی و به سه بخش مساوی تا می زند. بعد از آن همین کار را به صورت عمودی تکرار می کند.

این کاربر تیک تاک، برای مثلثی شدن نتیجه ی کار، کیسه را دو بار از وسط تا می زند و از یکی از دسته های کیسه برای محکم کردن کیسه استفاده می کند.

این خانم آموزش خود را با قرار دادن نتیجه ی کار در یک سبد به پایان می رساند که نزدیک به ۲۰ کیسه ی دیگر هم در آن به چشم می خورد؛ همگی کیسه ها به همان شکل تا شده و مرتب و منظم در کنار یکدیگر چیده شده اند.

علیرغم اینکه این ویدئو هیچ کپشنی نداشت اما از زمان انتشارش بیشتر از ۸۰ هزار بار پسندیده شده و نظرات زیادی دریافت کرده.

این کاربر که بیشتر از ۳ هزار فالوئر دارد، در حساب کاربری خود توضیح داده که صفحه ی او به «تمیزکاری، صرفه جویی در فضا و نظافت» اختصاص دارد.

بیشتر از یک میلیون کاربر ویدئوی او را تماشا کرده اند. یکی از آن ها گفته: «حالا یک کاری برای انجام دادن در قرنطینه دارم… خیلی ممنونم.»

کاربر دیگری هم نوشته: «این قطعاً یکی از بهترین ایده هایی است که تا به حال دیده ام! ممنونم.»

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود